Neye Yanayım ?

Posted by her boku bilen adam | Posted in , | Posted on 22:17

Çok değil daha 60 yıl önce gelmiş geçmiş en büyük zulüme uğrayan bir milletin torunlarının bugün aynı zulmü başkalarına yaşatmasına mı,

Bu zulme karşı duranların 60 sene önceki zulmü yapan adamı önder kabul etmelerine mi,

"Önce onlar saldırdı" diyip de gemideki çatal bıçakları kanıt olarak gösterip boynundan yaraladığı adamın eline kelepçe takanlara mı,

Yunus'un Mevlana'nın topraklarında, "hoşgörü dini"ne mensup insanların kelle avcılığına soyunmalarına mı,

Büyükelçileri çekip ortak savaş antlaşmalarının sürdürülmesine mi,

Konuyla hiç alakası olmayan İsrailli bir bisikletçiye saldırarak bu gidişe dur dediğini sananlarla aynı topraklarda yaşamak zorunda kalmama mı,

Tepki koyduklarını söyleyenlerin "onlar da insan" değil de "onlar din kardeşimiz" naralarını atmasına mı,

"Yurtta Sulh Cihanda Sulh" diyen adamı önder kabul edip de Almanya'daki Türkler'i katleden dazlakların ve faşist zihniyetin babası Hitler'den alıntılarla bu durumu savunanlara koyduğum tepki üzerine bana "kimden alıntı yapalım piç!!! Şimon Perez'den mi yoksa Tevrat'tan mı göt" diye cevap yazan üniversite öğrencilerinin varlığına mı,

Yoksa biz burda ahkamlar keserken hala çocukların ölüyor olmasına mı ?

Neye yanayım,

Bilemedim ki...

Comments (24)

Yanacak çok şey var gerçekten.

Yalnız o Hitler'i önder olarak kabul edip de Atatürkçülük taslayan zevatlara ben de içimden de dışımdan da ağır küfürler ediyorum. Atatürk'ün adını kirletmesinler bari. Bıraksınlar gerçekten sahip çıkmak isteyenler, O'nun düşüncelerini paylaşanlar sahip çıksın. ''Yurtta sulh, cihanda sulh!'' diyen bir liderle, ''Biz yalnızca insanlığın düşmanı olanların düşmanıyız'' diyen bir insanla, tam bağımsızlığına kastedilmedikçe savaştan çekilen bir önderle çocukları oyuncaklarıyla beraber fırınlarda diri diri yakan bir köpeğin adını yan yana getirenler de o adam kadar köpek, o adam kadar insanlık dışıdır.

O üniversitelileri sallayın siz. Uğur Mumcu'nun dediği ''gizli faşist'' onlar. Gerçi gizlilik de bırakmadılar şu son 2 günde.

eline sağlık...seni her okuduğumda "yalnız değilim ulan" düşüncesini hissediyorum sanki rahatlıyorum..

Sanırım Adolf Hitler mezarında huzurlu uyuyordur, yarattığı nefretin kullanan ahmaklar olduğu için, esas mezarında ters dönen Mustafa Kemal Atatürk.

Aynen katılıyorum yazına... Bu olayda en çok şaşırtan da Hitler olayı oldu benim için. İsrail'in saldırmasına ve bu derece götlük yapmasına bile bu kadar şaşırmadım. Her şey beklenir ondan ama Türkiye'de amma faşist varmış diyorum. Gizli Faşistler olsa gerek üsteki arkadaşın dediği gibi...

"Kimden alıntı yapalım ..." diyen arkadaşlara ebenin hörekesinden alıntı yap diyebilitem var.

İsrail devletinin yaptığı insanlık dışı bir hareketi tüm yahudilere mâledebilecek zeka seviyesine sahip, akabinde hitlerin dazlaklarından daha beter öfke nöbetlerine girebilen insanların aramızda dolaşmasına yanmak en mantıklı seçim gibi duruyor.

Bugüne kadar hiçbir bloga yorum yapmadım ama mevzuyu görünce dayanamadım...
Birileri bişiyler yapar ardından yaptıklarını savunmanı ister sana propaganda uygular ve sen istenileni yaparsın sonrada dersin ki bu benim özgür iradem Irakla savaşmayı hiçbir şekilde istemeyen ABD halkına uygulanan aptal propaganda sonucu halk bir anda Irak'a girilmesini istedi adınada "demokrasi" dendi... Birileri bişiyler ister halk bunu kendi özgür iradesi zanneder... İsraili asla haklı gösterecek bir sebep olduğunu düşünmüyorum ancak 2 gündür benim ülkemde olanlar,benim halkımın duygusal davranışları,üniversiteden sözde sosyalist arkadaşlarımın Hitler paylaşımları vs.. Bizden istenileni yapıyoruz farkında olmadan...Hiçbir şey dışarıdan gözüktüğü kadar basit değil... Yazdıklarına katılıyorum ve böyle bir konuda hem duygularınla hemde mantığından uzaklaşmadığın içinde teşekkür ediyorum dilerim bu yazıyı okuyan herkes ne demek istediğini anlar Hitler paylaşımı yerine M.Kemalden paylaşımlar olur dediğin gibi Yurtta sulh cihanda sulh...
(ilk yorum için fazla uzun cümleler oldu sanırım..)

bu vesileyle ne kadar cok hitler yanlısı arkadasim oldugunu ögrendim dun soka girdim hala cikamadim ben ...

Sonuna kadar katılıyorum sana, yakın zamanı anımsamayanlar ile gerçek tarihi bilmeyenlere ilaveten bir de Özal veletleri artık büyüyüp haber yazar olunca ortaya böyle şeyler çıkıyor işte, kalemine sağlık...

siktir et böyle gelmiş böyle gider , bu arada blog güzelmiş ,tebrikler

baba bir şey deme sen, hepsi yalan olmuş zaten... insan neye karışmış ne olmuş, dün israili kınayan sosyalistlere sövenlerle aynı saftayız... hep aynı terane, dün derin devletçilerle çalışan adamla birlikte derin devleti beraber batırmaya çalışıyorsan ve bunu yaparken onunla senin gayen farklıysa bu işte çok yanlış var demektir... yazıktır, günahtır; yeni mi aklınıza geldi demek de bizim boynumuzun borcu, salaklara salak demek de gene bizim görevimizdir... gözlerinden öper başarılarının devamını dilerim...

O hitler fanatiklerini salivereceksin Almanyaya dazlaklarin ortasina gorecekler dunya kac bucakmis...

hiç bir şeyi değiştiremeyecek olan acizliğimize yan !
sadece içimiz yanacak.. kızacak.. üzülecek.. ve belki de ağlayacağız.. kelimeler üreteceğiz..
ama öyle aciziz ki tek yapabildiklerimiz bunlar olacak..
işte buna yan !

sözlerime başlamadan önce kalemine sağlık diyorum. Bu mevzu hakkında yapılan yorumlar son derece güzel fakat benim yandığım şey, pkk'lı soysuzların Türk askerine yaptığı saldırılar daha önemliyken giderek "araplaşan!" ülkemizin gündeminde sıradan bir olay gibi geçiştirilmesi...

Tam bir söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil durumu...

Ben bir de "ne amaçla yaptıklarını gerçekten anlayamadığım şekilde" İsrail'in saldırısını haklı bulanlara üzülüyorum.

Ellerinize sağlık

http://kahvegibi.blogspot.com

bilirsin bilirsin :) takma kafana...

Sevgili HBBA üçüncü gündür lodosa yenik düşmüş balık ruh halinde orada oraya savrulurken rastladım yazına. Onlarcamızın aklından ve yüreğinden geçenleri döküvermişsin satırlara yine ellerin dert görmesin. Şu satırlarını yere göğe yazmak istiyorum "Tepki koyduklarını söyleyenlerin "onlar da insan" değil de "onlar din kardeşimiz" naralarını atmasına mı,

"Yurtta Sulh Cihanda Sulh" diyen adamı önder kabul edip de Almanya'daki Türkler'i katleden dazlakların ve faşist zihniyetin babası Hitler'den alıntılarla bu durumu savunanlara koyduğum tepki üzerine bana "kimden alıntı yapalım piç!!! Şimon Perez'den mi yoksa Tevrat'tan mı göt" diye cevap yazan üniversite öğrencilerinin varlığına mı,

Yoksa biz burda ahkamlar keserken hala çocukların ölüyor olmasına mı ?

Neye yanayım,

Bilemedim ki... " Teşekkürler yazdığıun ve paylaştığın için.
Sevgi ve ışıkla kal...

Siyasi ve İslami gövde gösterisinin adını "İnsani yardım" koyanlar; sırf bu amaçları için hem bizim insani duygularımızı hem de Gazze'de acı çeken halkın bu durumunu kullanmışlardır.

İstismarın bu kadarına pes...

Yanacak çok şeyimiz var seçecek halimiz bile yok durumu hasıl. Yazıyoruz çiziyoruz günlerdir ama sanki havanda su dövüyormuşuz gibi geliyor bana bezen. Gerçekleri yazdığında illaki şuncu, buncu ilan edilmenin sıkıntısı ayrı mesele.

Halbuki özgür olabilmek, tüm yanlışları eleştirebilmek; hiç kimsenin ve herkesin tarafında yani İnsan tarafında olmakla mümkün sadece, bunu görebilseler keşke...

Kalemine sağlık

yazılarında sitem var,e benim burda yazdıklarım kendi çapımda takılmalarım diye özeleştri de yapıyosun hala yazma hevesini nerden buluyorsun?umut nerden geliyor? diye bir soru geldi aklıma bu yazıdan sonra.(gizli bir hayran:D)

kanada'nın ontorio üniversitesinde bi profesör var aslında o adam yahudi bir öğrencisine kurduğu şu cümleyle her şeyi özetliyor: 'eğer gerçekten senin bir kalbin olsaydı nazi kamplarındaki yahudiler için döktüğün gözyaşlarını şu an filistin için de döküyor olurdun'
dipnot: bu herifin hem anne hem baba tarafından(yani tüm ceddini) nazi kamplarında yakmışlar.

doğru söze ne hacet, yazık çok yazık...

Söylediklerine katılmamak elde değil. Konuya ek olarak da zaten bu yardım olayında gölgede kalan bir çok yer var. Herkes olay üzerinden kendince atıp tutuyor...

http://ozanmeric.blogspot.com/2010/06/gazzeye-yardm-m_07.html

önderiniz misaKI milli sınırları çizerek kürt ve türk halkını düşman etti biririne...

''Tepki koyduklarını söyleyenlerin "onlar da insan" değil de "onlar din kardeşimiz" naralarını atmasına mı''
Zaten bütün mesele burda. Serdar Ortaç Mantalitesi, nefret ediyorum. Ne menem bir şeymiş şu din, ırk !

şükür benim gibi düşünen aklıbaşında birilerini buldum. kendimi tek sanmaya başlamıştım. yalnızdeğilmişim.
elinize yüreğinize sağlık