Huzur Arası 2

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 23:20

Selamlar.

Bakın bu sefer "Uzun zamandır yazmıyordum" diye başlamadım. Ama yazı da olmayacak bu; kaçak güreşiyorum bugün. Sadece şarkıyı paylaşıp gideceğim.

Ben bu ara pek kendimde değilim. Aslında kendime geldim ben. Ama kendime gelmeyeli o kadar uzun zaman olmuş ki sarhoş gibiyim şu an.

Neyse yazasım yok benim. Nasıl olsa yazarım bi ara merak etmeyin. Sadece şarkıyı dinleyin şimdilik. Maksat haftanın şarkısı es geçilmesin. Pek güzel olmuş hem. Sondaki "Don't Panic" de cabası.



Yarın Kısa Kısa 14.

Comments (5)

evet şarkıyı beğendim ben de, güzel paylaşım

Nedense akima natalie geliyor bu sarkiyi duydugumda

bu şarkıyı her duyduğumda uykum geliyo ama bu gerçekten iyi birşey dershanede zombi gibi dolaşıyodum uykusuzluktan

sanırım garden state modundasın hbba:)

himmmmm. guzelmis.... :) bide vodka fraise var...buna hic benzemio, ama olsun ben seviorum onuda :)