Merhaba

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 15:21

Merhaba.

Nasılsınız?

Valla ben de özledim ne yalan söyleyeyim. Neredeyse 4 yıla dayanacak bu blogu açalı ama sanırım hiç bu kadar uzun süre ara vermemiş, bu kadar seyrek yazmamıştım şu geçen zaman içinde.

Ama bakın şimdi bir anlatayım siz de hak vereceksiniz.

Evlendim ben!

Valla evlendim :)


Takip edenler bilir ki yazılarda pek "smile" kullanmam, hatta şu üstteki şimdiye kadar ilk kullandığım smile olabilir bu blogda ama başka bir noktalama işareti gitmezdi herhalde oraya.

Son 7-8 aydaki seyrek yazıların sebebi de buydu işte. Hani diyordum ya hep "Bu aralar pek yazamıyorum". Hah işte ondan yazamıyordum azizim. Kolay mı evlenmek.

Yakın arkadaşlarımın yarısından fazlası evlenmiş; hatta aralarından çoluk çocuğa karışanlar bile olmuştu. Hep derlerdi zor süreç, yorucu falan diye ama nereden bilebilirsin ki. Sen sadece gidip nikah şahidi falan oluyorsun en fazla.

Neymiş o öyle allahaşkına sevgili HBBA okuyucuları.

Yav bizim amacımız sevdiceğimle artık aynı evde yaşamak, aynı masada yemek yemek, aynı yerde tatile falan gitmekti sadece. Nikahtır, düğündür, evdir eşyadır ne zor şeylermiş bunların halledilmesi.

Neyse çok detaya girmeyeyim. Zaten olmazsa olmaz "Evleneceklere Tavsiyeler" başlıklı bir yazı yazarım mutlaka.

Sözün özü ben blog yazmaya geri döndüm. Tamam Twitter falan hoş iyi de blogları öldürmemek lazım. Bundan sonra burda gün aşırı mutlaka yazılar, yeni yazı dizileri göreceksiniz. Sözüm söz bu sefer.

Bu arada "Evlilik nasıl gidiyor?" dediğinizi duyar gibiyim.

Açıkçası şöyle bir durum var. Ben bir insanın "Aşık" olduğu insanla ilgili duyguları tam olarak anlatabileceğine inanmıyorum. O hissiyat bambaşka bir şey. Kelime olarak tam karşılığı yok. Bundan dolayıdır ki bu blogda ya da diğer yerlerde çok da özele girdiğimi göremezsiniz. Var aslında "Kişisel" kategorisinde yazdıklarım ama dedim ya tam anlamıyla duygularım değildir onlar. Anlatamazsın ki onun yanında ne hissettiğini, sana verdiği huzuru, içini kaplayan sıcaklığı. O yüzden demiyor mu zaten şair "Anlatamıyorum" diye.

Evliliğe gelince karı-koca değil, "sevgili"yiz hala. 

Hep de öyle kalalım zaten.

* Beni hiç görmediği halde burada yazılarımı okuyan, takip eden, zıt görüşte olsa bile bana saygı duyan ve iyi dileklerini esirgemeyen herkese yürekten sevgiler. Var olun. İkinci HBBA dönemi hayırlı olsun :) (Bu da ikinci smile oldu)

Comments (29)

evlenince insanlar değişiyo derlerdi de inanmazdım.. hbba bile smiley kullanan bi adam olmuş, daha ne!!! tekrardan hayırlı olsun inşallah hep çok güzel devam eder :))

Çocuk ne zaman??? İşte bundan sonra sıkça sorulacak sorulardan yeganesi,umarım yıllarca mutlu olursunuz sevgiler...

çok fena tebrikler kardeşim.. mutlu mesut ol inşallah..

tebrikler HBBA, mesut ve bahtiyar olunuz :)

Mutluluğunuz sonsuz olsun :)

aman allahım sevinçten ne yapacağımı bilemedim.daha dün "bu adam nerelere gitti ya "diye söyleniyordum kendi kendime. bir ömür boyu sağlıklı ve huzurlu olun inşallah. bu blog da hiç kapanmasın.

Allah mutlulugunuzu arttirsin insallah.. Ayrica evlenmek uzere olan birisi olarak "evlenenlere tavsiyeler" yazini bekliyorum:)

7 yıllık beraberliğin ardından evlendik şu anda 3. yıldayız ve hala keske daha erken evlenseymişiz diye düşünüyoruz, niye ayrı geçirmişiz ki o yılları,umarım bir ömür boyu mutlu olursunuz "sevgili" halinin hiç bitmemesi dileğiyle

tebrik eder, hiç bitmeyecek mutluluklar dilerim efenim. :)

Abi dilerim hep böyle devam eder mutluluklar (ah gözyaşı değil onlar)

sizin hiç evlenicek bir adam olduğunuzu düşünmemiştim, halbuki saçma. tabii ki de aşık olacaktınız =) eşinize ve size uzun ömürlü mutluluk dilerim. uzun ömürlü olması en önemli. devir, iki güne kullan-at devri. ne mutlu size!

İkinci döneminiz ve evliliğiniz hayırlı olsun...Mutluluklar

Umarım senin kürk mantolu Madonnandır aksini düşünmek bile istemiyorum. Ömür boyu mutluluklar.

evlilik hayatı da yoğundur hbba :) bekar hayatı gibi olmuyor.

hayirli ugurlu olsun, hep "sevgili" kalin insallah ;)

bu arada twitter'i birakip buraya donen blogculari gorunce seviniyorum ben...

geleceğe not :

Allah analı babalı büyütsün -buraya hbba smiley i gelecek-

ne şekeri ne düğünü ne hazırlığı ya git at 2 tane imza bitti istersen onu bile atma

Hayırlı olsun ^^ Bir ömür boyu mutlu ve huzurlu geçer umarım ^^

Tebrikler... İçinizin sıcaklığı bitmesin hiç, hep sevgili kalın inşallah :)

istediğin zaman ayrılabileceğin kadar güzel bir evliliğin olsun...

ömür boyu mutluluklar hbba! ayrıca evet ya , blogları öldürmemek lazım!

Tebrik ediyorum; can-ı gönülden...
ve hoşgeldiniz diyorum tekrar...

Başlangıçlar güzeldir, insana keyif verir.:) Buna evlilikte dahil, umarım içinde bulunduğun his hep aynı kalır ve değişmez.:)

Küçük HBBA ne zaman gelecek? diye sormayacağım aslında, tebrik edecektim sadece ama sormuş gibi oldu böyle yazınca da.

Hımm tebrikler kocaman! :)

Olan bitene kayitsiz kalmamak karamsarliksa karamsar olmayi tercih ederim ben de..

Merhaba,
Bloğunu çok uzun zamandır takip ediyoruz bir arkadaşımla beraber, çoğunlukla söylediklerine katılıyor, bazen ayrı düşünüyoruz; ama hep "İyi ki yazıyor" diyoruz.
Mevzuya gelince; biz bu arkadaşımla "HBBA ne güzel bi insan, inşallah gönlünü çarptıracak, hep ısıtacak bir nazlı yar bulur, çok mutlu olur" diye sana epeyce dua etmiştik vaktiyle. Tam da nerelerde acaba diye düşünürken haberi görünce çok sevindim, onu söylemek istedim. Umarım çok mutlu, huzurlu olur; beraber geçirdiğiniz her an için "İyi ki" dersiniz; Allah bir yastıkta kocatsın :)

SCelestine.

ben neden bu kadar sevindim buna, onu anlamadim :) smile.

ben neden bu kadar sevindim buna, onu anlamadim :) smile.

ben neden bu kadar sevindim buna, onu anlamadim :) smile.

Huzur dolu guvenilir bir evlilik olsun isterim,hem sasirdim hem cok sevindim:) gxl hep mutlu olun