Okuyom Ben Yaa !!!

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 20:09

Facebook'da her gün onlarca video paylaşıyor millet.Hemen hemen hepsinin de altına üstüne "kopacaksın..acccaaip komik...baba koptum yaaa.." gibi gudik mesajlar iliştiriyorlar.

Ama hiç biri,bir kaç ay öncesinde alkışlarlayaşıyorum'da gördüğüm şu video kadar neşelendiremiyor beni.

Olay şu : Narkotik ekipleri ihbar üzerine İstanbul'da bir apartmanı basmaya gidiyor.İçeri girmeye çalıştıklarında kapı duvar.Derken kahramanımız ortaya çıkıyor ve aslında olaylarla hiç ilgisi olmadığını bakın nasıl ispat etmeye çalışıyor

*magazin programlarında sunuculuk yapan güzel bacaklı,yamuk ağızlı kızlar gibi cümle kurdum,hemen yanlış kameraya bakıp sırıtıyorum



Bu kadar naif bir savunma görmemiştir Türk Polisi.

"Okuyom ben yaaa" diye bağırırken kanıt için elde sallanan karne,ardından kostümle tamamlanan harika bir savunma..

Daha önce yapılan baskında da tahmin ettiğim kadarıyla arkadaşın ağbisi olan şahıs "sen yetkili birine benziyorsun" cümlesi ile tüm çevik kuvveti başarıyla etkisiz hale getirmeyi başarmış.

Yani Aykut Apartmanı sakinleri çevik kuvvete karşı nasıl savunma yapılacağını çoktan öğrenmiş.

Olayın geçtiği apartmanın adının da Aykut olması bambaşka bir güzellik..

Burdan, 1 Mayıslarda,YÖK protestolarında polisten dayak yiyen tüm arkadaşlara şu kardeşimizi örnek almalarını ve "Kahrooolsunnn Ameeeeriikan Emperyaaalizmi,Eğitim Hakkııımız Söökee Söökee Alırız" gibi artık yavanlaşan sloganlar yerine topluca " Okuyom ben yaaaa" diye bağırmalarını tavsiye edip toplumsal mesajımı da vermiş olmanın huzuruyla aranızdan ayrılıyorum.

Comments (6)

"okuyom ben yaa" dan sonra bildiğin dumur sessizliği oluyo lan.

Cem Yılmaz'ın Doritos reklamı gibi olmuş

hayalim Aykut Apartmanı'nda ikamet etmektir sevgili izleyenler.

Artik Umut Sarikaya'nin Semih Cumhuriyeti utopyasi daha gercek geliyor.

Videodaki polisler yazıda belirtildiği gibi çevik kuvvet değil Özel Harekat Polisleridir.

http://urun.gittigidiyor.com/Manifest-Tshirt-Okuyom-ben-ya-M-Beden-Beyaz_W0QQidZZ27973667