Haftanın Şarkısı 88 - I Can't Wait

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 22:16

Merhaba,

Nasılsınız?

İyiyim ben. Bu hafta güzeldi.

Son 1 senedir, neredeyse bu blogu ilk açtığım döneme döndüm. Her hafta en az 3-4 film izliyorum. Devam ettiğim diziler var. Günde en az 1-2 (Bazen 7-8 oluyor lanet olsun) bölüm diziye devam ediyorum. Kitap okumaya da başladım tekrar. Spor zaten devam.

Geçen hafta dediğim gibi yazılara da başladım artık. Oh valla hayat bana güzel.

Bloga tekrar dönmek güzel de eski kitleyi de ucundan kıyısından yakalamak ayrı hoş. Her ne kadar eskisi kadar yoğun bir yorum, etkileşim olmasa da yine de birçok eski dostun bir tıkla da olsa sinyallerini almak hoş oldu. O altın çağımızdaki etkiyi yakalayamayacağımızın farkındayım tabi. Artık devir 1 foto ile like alma dönemi kimse uzun yazı okumuyor. Olsun.

Blogda eski serileri devam ettireceğimi söylemiştim. Malumunuz en büyük geleneğimiz de "Haftanın Şarkısı"ydı.

Eski okuyucular hatırlar, blogda her hafta bir şarkı paylaşır üzerine de yazılar yazardım. Bazen de sadece sözlerini. Blogun yıl dönümlerinde de "HBBA Soundtrack" adı altında o şarkıların MP3 hallerini bloga eklerdim. O zaman stream olayı bu kadar yaygın değildi. Şimdi çemkirmeyin "Vay korsancı" diye.

Neyse size bir sürprizim var yakında. Hatta bayağı yakın zaman. HBBA Soundtrack'te yer alan şarkılardan bir Spotify listesi oluşturacağım.

Bu arada unutmadan 3 gün sonra yani 30 Kasım da önemli bir gün.

Blogun 10. yaşı!

Hakkaten şaka gibi. 10 yıl olmuş bu sayfayı açalı. İnanılmaz değil mi? Çocuk olsa ilkokul 3'e gidecek.

10. Yaş yazısında çok coşacağım şimdiden söyleyeyim.

Efendim bu haftanın şarkısına gelirsek de daha önce Chupee ile blogda yer almış Cocoon'dan "I Can't Wait".


Comments (8)

Abi çok mutlu oldum yeniden yazdığın için. Dünya görüşümün değişmesinde çok büyük katkıların oldu. 10 sene öncesine dönmek çok hoh olacak

Sevgili Unknown, teşekkürler yorumun için. Dünya görüşünü değiştirebilecek kadar etki ettiysem hayatına ne mutlu bana.

10 mu yıl? :// dehşete düştüm cidden bloglarımız 10 yaşında. Ben kaç senedir yılda 1 yazı bile yazmıyorum. 10 yaşında görünüşu yok o yüzden. Sen yazmaya devam et HBBA. Böylece biz de okumaya devam edebilelim.

Yesaricim özlemişim seni de. Hakkaten 10 yıl olmuş ya şaka gibi değil mi?

O zaman hoşgeldin. eskileri görmek güzel.

Çok mutlu ettin. Teşekkürler:)

Ama ben hala yürüyüş yaparken senin listelerini dinliyorum.. sen yokken ara sıra bloguna baktım ve dedim ki “sevdiceği ile izliyor artık filmlerini ya da şarkıları beraber dinliyorlar.. olsun o mutlu olsun elbet bir gün bize de bir seyler yazar” sonuçta döndün ve yaşanmışlıkların sana kalsın.. sen iyi ol, bir şekilde her şey belki biraz iyi olur:) hoş geldin hbba��

Did you hear there's a 12 word phrase you can communicate to your crush... that will induce intense emotions of love and impulsive appeal to you buried inside his chest?

Because hidden in these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's instinct to love, treasure and look after you with all his heart...

12 Words That Trigger A Man's Love Response

This instinct is so built-in to a man's mind that it will drive him to try harder than before to make your relationship as strong as it can be.

Matter of fact, fueling this mighty instinct is absolutely binding to having the best ever relationship with your man that the second you send your man one of the "Secret Signals"...

...You will instantly find him open his soul and mind to you in a way he haven't experienced before and he'll see you as the one and only woman in the universe who has ever truly tempted him.