Söyle Canım

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 01:02

Çok şey yazasım; çok şeyi anlatasım, çok şey söyleyesim var. Çok fazla şey yaşadım kısa zamanda, çok sert değişimler, çok keskin dönüşler yaşadım kendime göre. Ama sadece şu videoyu izleyip şu şarkıyı dinlemek istiyorum şimdilik. Güzel bi insan yollamış bunu bana. Tanımıyorum kendisini de şu videoyu yolladıysa güzel bir insandır herhalde.




Yazıya döksek "ne kötü espri" deriz başındakilere ama; izleyince kötü mü o espri?

Sesin kalitesi zayıf tamam da suratına o tebessümü koymuş, hafif hüzünlendirmişken umrunda mı sesin kalitesi?

Bu devrin adamı değiliz kuzum vallahi bak.

Neyse neyse. Uzatmayacağım daha fazla. Bir kaç kez daha izleyip yatıyorum ben. Kalın sağlıcakla.

Comments (8)

bunun bir benzerini ben küçükken babamla yaşamıştık. ve çok utanarak söylüyorum ki, o espri de değildi :S

-baba, bana güler ışık'ın kasedini alır mısın? (çocukluktan beridir kroymuşum)
-tamam, hangi kasedi ismi ne?
-şey yani.
-ney yani kızım?
-şey yani işte?
-söylesene?
-yaa babaa kasedin adı şey yanii:))))

--

böyle bi insandık.

oha.
kötü oldum bi an.
sonra iyi.
şimdi mutlu.
eski zamanlar, eski şarkılar
ahh her şey ne kadar da temiz, anlamlı
geceye güzel bir ışık saçtı bu şarkı. espiri'ye gelince sözünde haklılık çok ne diyebilirim ki :)
güzel geceler sevgili adam..

tebessüm ne kelime..güç bela bitirdiğim, özü çıkasıca tezime öz yazma sıkıntısıyla kıvranırken hiçbir şey bu kadar ilaç gibi gelemezdi herhalde. içim ısındı resmen. sağolasın..

bazen hala mırıldanıyorum o şarkıyı..hani "hisseli harikalar kumpanyası açıyor perdesini, açıyor açıyor perdesini, herkese neşe saçıyor.."

Adile Naşit benim neşemi yerine getirmiştir her zaman. Ondaki gülüşün samimiyetini yemin ederim kimsede hissedemiyorum.hala.O kıkırdamasının gercekliğini hissedip ben de beraberinde kıkırdıyorum onunla. Çok isterdim onun devrinden olmayı. Oyunlarına gidip en ön sıradan izlemeyi.

Şirkette şu an seyredemiyorum ne yazıkki hatlardaki sıkıntı yüzünden ama eve gider gitmez ilk işim bu olacak. Söylemeden geçemiycem ben bu ikiliyi Hisseli Harikalar Kumpanyasında Ankara Arı Sinemasında canlı canlı seyrettim.
Sayende o günlere döndüm biran :-)
Teşekkürler....

eskiden insanlar birbirini severmiş sanırım.herkesin bir derdi davası varmış.kin hırs değil birlik beraberlik kardeşlik varmış.günümüzde de yok değil güzellikler.tek farkı eskiden pislikle güzellik ayrıymış birbirinden.şimdi ayırt etmek imkansız.

her boka ağlayan adam olma,geçmişe fazla takılma etkilerini bünyeden atmak kolay olmuyor.

Şarkıyı severim.. Güzeldir :)