Seni Her Gördüğümde

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 02:43

Biri bana demişti ki : Sen çok güzel seviyorsun, öyle sevme.

Bilerek yapmıyordum ki. Hala da bilerek yapmıyorum ki. Sevmek bilinebilen, öğrenilebilen bir şey mi ki?

Sevdiğin kişiyi sevmeyi öğrendin mi?

Öye değil bence.

Annen daha önce doğurdu mu seni? Hayır. E o zaman nasıl hemen sevmeye başlayabiliyor?

"O başka ama..."

Değil be. Gerçekten değil. Birini, bir şeyi sevebilmek öyle birden olan bir şey. Tamam, Samet ona baba demişti. Sevgi neydi? Sevgi emekti..

Ama o kadar da değil be.

Samet ona Baba dedi de sen Cemşit'e hiç "Seni seviyorum" diyebildin mi Asya?

Erkin Koray - Seni Her Gördüğümde


İnan ki
Senden başka
Hiç kimse yok içimde
Kimse yok içimde
Yüzüne bakmasam da
Başımı çevirsem de
Seni her gördüğümde
Seni her gördüğümde
İnan ki
Senden başka
Hiç kimse yok içimde
Kimse yok içimde
Ne kadar kırgın olsam
Dargın olsam da bile
İnan ki
Senden başka
Senden başka
Hiç kimse yok içimde
Kimse yok içimde


Comments (19)

demek hala onu seviyorsun...

Bazen, tam da içimden geçtiği anda, öyle yazılar yazıyorsun ki, aha diyorum, içimde ne varsa yazmış dökmüş ortaya, benim kelimelerimi kullanmış resmen..

Bu da yine öyle bir yazı olmuş, yine söylemek istediklerimi söylemişsin...

Gözlerimde birer damla yaşla ödüllendirdim yazını kendimce..

Öyle işte...

"insan bırakmaz sevdiğini, sevmek bırakır insanı. ...nasıl da sevdim ne iştir bilmeden sevmeyi."

Nasıl sevdiğini bilmiyorum (o söyleyen gibi); fakat sevgini güzel anlattığını biliyorum.

Samet ona "Baba" dedi ama sen Cemşit'e hiç "Seni seviyorum" diyebildin mi Asya?
***
Merhaba,
Filmin özeti gibi olmuş. Ve güzel olmuş.

az kelimeyle çok şey anlatmışsın, konuyu güzel bağlamışsın...az ve öz..güzel..

Yoksa icinde o sevgi,nasil ogretirsin ki kendine ya da gormemissen daha once oyle sevgi nasil inanirsin ki sevdigine?

''Sen çok güzel seviyorsun, öyle sevme''

sevmeyi değil, nasıl sevdiğini öğrenebilirsin ancak. Sevmeyi değil ama nasıl sevdiğini öğretebilir sana bir başkası.

Bu şarkı benim içimi öyle acıtırdı ki.. nedenini anlamazdım hiç.. alışılagelmiş duygusal şarkılardaki melodi de değildir halbuki bünyesinde barındırdığı.. bilmiyorum, çok ayrıydı..
bu şarkıyı arkasına fon yapabileceğim bir aşkım olunca, daha da çok acıttı ama, şimdi anladım..

Allah bayıldım ben bu yazıya, alçak Samet ya bi de marifetmi aşık olduğun adamı bırak güvenli limanlara sığın, ama Cemşit'de güzel seven bir adamdı söylemiştir belki....

Tatlısın lan sen.

I would like to thank You for being the member of this website. Please allow me to have the possibility to show my satisfaction with Host Gator web hosting. They have professional and quick support and they also offering numerous [url=http://www.aboutus.org/HostingHostGatorCoupons.com ]Host gator coupons[/url].

I like Hostgator hosting, you will too.

http://www.generation-digital.com/forum/member.php?8242-AscemsCexto

"Sevgi sabittir kararsız olan bizleriz" cümlesini anımsadım. Ne dünü vardır sevginin ne de sebebi, sadece vardır. Var olması bile yeterli.

uzun zamandan beri takip ediyorum ya hiç yazmayı düşünmedim daha önce,seni okumak mutlu ediyor beni,hatta allaam lütfen kafası,ruhu böyle olan bir adamla evleneyim diyorum amin:)
anlamı olur mu bilmem birilerini mutlu ediyorsun işte.

niğde çok sıkıcı bir yer,fenalık geldi bu şehirden.ne alaka?çok sıkıldım

Sev kardeşim...

off lan aksini savunim diyorum başalarken,olmuyo. yinede çerez tabağının dibindeki son kalan fıstık olmak istemezdım !!

yok yahu öğrenilmiyo bence de sonradan,içinde olcak insanın içinde, sev işte ne güzel :)

Güzel yazmışsın, blogçuların şerefine :)

Aşkına fon müziği olarak bu şarkıyı seçenlerin şerefine...