İronimedokunma

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 23:09

Blog yasağı bağladı elimizi kolumuzu. Ayar yap, program kur, eklenti indir derken insanın ne yazası ne okuyası geliyor. Ama yine de çırpınmaya devam ediyoruz. Bir de benim tema göçtü bu hafta başında. Anlayacağınız iyice yalan oldu blog.

Geçen hafta blogspot'a erişim engellenince ben de herkes gibi tepkimi koymuş, Twitter, Facebook nereyi bulduysam tepkimi dile getirmeye çalışmıştım ama şimdilik bir şey elde ettiğimizi söylemek mümkün değil malesef. Zaten bu tepkileri dile getirirken bile farklı geri dönüşler alıyoruz ki moralimizi bir de onlar bozuyor. Ama burda veya diğer mecralarda bir şeyler yazarken "Bunu bir yerlere çekerler, bunu anlamazlar, acaba yazmasam mı" gibi bir önyargı oluşmuyor bende hiç bir zaman. Bunun ceremesini de sonraları çekiyorum zaten. Anlatmak istediğim şeyi bambaşka yere çekenleri mi ararsınız, alakasız bir şeyle bağdaştırıp bana küfürler edenleri mi ararsınız ne isterseniz var işte. Ama bu seferki bambaşka bir deneyim oldu.

Blogspot yasağından sonra Twitter'a yazdıklarım arasında şöyle bi cümle de vardı : Bloglara erişimin engellenmesi yetmez; tumblr'a da erişim engellenmeli. bir sürü çıplak kadın resmi paylaşıyorlar orda. çohayıp!!!

Şurdan aslını da görebilirsiniz.

Bunu da yazarken bir parantez açıp "İronidir, yani ben aslında burda blog yasağını eleştiriyorum, bakın ben tumblr'a karşı değilim" gibi açıklamalar yapmanın salakça olduğunu düşünürsünüz değil mi?

Ama bakın neler olmuş sonrasında.


Şimdi ben ne diyeyim ki bunun üzerine. Nasıl açıklayayım. Neyi, kime açıklayayım?

Belki de cidden hiç uğraşmamak lazım. Öyle 7/24 kopmak lazım. Düşünmemek lazım. 

Bu arada söylemeden de geçemeyeceğim. Benim kediler ve mart ayı ile ilgili herhangi bir yerde herhangi bir iletime, yazıma, cümleme herhangi bir şeyimi bulan veya getirene yüz bin lira veriyorum.

Ne diyim ki ben şimdi?

* Diyalogu gönderen Kedipikolata. Linki de şurda.

Comments (19)

Bu insanların beyinlerinde ciddi sıkıntılar var.

iyi güldüm valla gece gece. ''ironiye bakarım ironi mi diye'' şeklinde başlayan cümleyi de her yerde kullanabilirim, çok yaratıcı ya.

yorumların gerisinide koysaydın tam olurdu

aha sahibi geldi, kaçın bence

hbba
omuzlarında büyük sorumluluk var mirim ;)

resimi koyan ortalığı sikişitiren arkadaş gerisini koymamış. muhabbetide yarım bıraktığı için olayıda tam anlamıyla açıklamadım.

olay şu HBBA'yu okumayı severim
film zevklerimiz %100 aynı
ama kendisi ironi yoksulu bknz arda turan t-shirtü
orda şunu yazsaydı daha iyi olurdu diye cümleyi bitirmek istedim sonra olay inci ekşiye falan kaydı sonra adam yazmayı bıraktı.

"blogları engelledirniz tumbride engelleyin bizde taşlara blog yazalım" gibi

anlaşılan başkaları istdiğini almış ama mevlanın sözü komik olmuş (:

http://sosyalmedya.co/internet-kullanicilari-dernegi-digiturk-4326/

şurda varlığından pek haberdar olmadığım İnternet Teknolojileri Derneği'nin Digitürk hakkında dava açtıına dair bi haber var,belki ilgini çeker..(ne kadar işe yarar bilinmez)

ironi ve yanlış anlaşılma konusuna gelince..hep dersin ya okuduğumuzu anladık mı bölümleri iyi çalışılmamış diye.. ironiyi kısa geçmişler ya da hiç geçmemişler eğitimde,orası kesin... mirgün cabas da önder sav'a "chp için aranan kan" demiş ve arkasından yazdığı mesajın ironi ve ironinin de "bir tür şaka gibi bir şey" olduğunu anlatmak durumunda kalmıştı :D gülüyoruz biz ailecek :D (ironi dedikçe de reality bites geliyo aklıma :D )

Ya arkadaş sen az buçuk mürekkep yalamış dirsek çürütmüş adamsın hala bunları kaale alıp bir de yazı mı yazıyorsun yapma vazgeç kafana taktığın şeye bir bak sence değer mi?

yahu HBBA son secimlerden sonra, ulkede yasanan bunca carpikliktan sonra sen hala daha akilli insanmi ariyorsun memlekette? (buraya aci bir gulumseme ifadesi ekledim varsay)

'ironi 101 dersi icin ipantere tesekkurler.' cumlesi
A) ironidir
B) kedidir kedi
C) arda turan t-shirtudur
E) hepsi

Küfürlü konuşanlardan ve olmadı bu küfrü birde insanlara yönelik kullanlardan nefret ediyorum.
Bu tip insanları dikkate alıp,üstüne birde yazı vermişsiniz!
Zaman zaman Youtube da arama yaparım;adamlar hayatımda duymadığım küfürleri etmişler,hem de anasına,bacısına!
Bir insanın yüreği ne kadar pisse,dili de o kadar pis oluyor,kimseler kusura bakmasın.
Hazımsızların,hazımsızlığını sayfanıza taşımışsınız,keşke yapmasaymışsınız..
Geçmişler olsun..diyelim.

oooo yorumlar çohhhh acayipmiş be!ciddiye bile alma.gül geç olur mu:)

Blog yazma isteğim köreldi yasaklar yüzünden. WordPresse taşınan var ama bloggera alışkınım bırakamıyorum. Artık okuyabilen okusun diye yazacağız sanki:/

okumayan, okusa da okuduğunu anlamayan bir nesil yetişiyor.. okumayı bile zor söktüklerini düşünüyorum.. wordpress e mi geçsek hbba?

çoluk-çocukla uğraşıyorsun bence,kaaleye alman bile saçma olmuş veletleri.tabi yine senin bileceğin iş.

http://www.sabah.com.tr/Ekler/Pazar/Yazarlar/birsel/2009/12/20/emo_ergeni_mincirsak_olmaz_mi

o nesile şu linki kopyalayın, ailelerini de pedagoga yolayın. hep annelerinin suçu. mıncırmamışlar çocuklarını.

Küfür edebilmeyi ironi yapmaktan daha iyi bir beceri sananlar oldukça bunlarla karşılacaksınız ne yazık ki.
İroni yapabilmek için o dili iyi konuşmak ve aynı trafikta araba kullanmak gibi yola girmeden o yoldaki trafiği 100 metre önceden iyi kestirebilmek gerekir. Bu yorumlarda ve gösterdiğiniz fotoğraftaki sonuçlardan bunu kimin ne kadar iyi yapabildiğini anlayacak kapasitedeyiz hala allaha şükür :)
Benim oğluş sosyal medya ve iletişim okuyor (19yaşında) ,bazen onunla bazı siteler hakkında konuşuyoruz.Anne bulaşma çok küfürlü o site gibi uyarıları oluyor.Şimdi içimden oğlum bu sizin nete utanmadan yazdıklarınızı - o nesil için söylüyorum- biz eskiden istanbulda sokaktaki adamlardan duyardık ama o zaman küfürü bile bu adam gibi adamlar ederdi,küfürün bile bir anlamı vardı ve prim yapmak adına küfür edilmezdi.Küfür eden adamlardan çekinmem,hoşlanmamda,işte bile ağzından çıktığında kendi karakteriyle uyuşup uyuşmadığına bakarak o insanı uyarırım. Genelde çok küfür edenleri ve küfürlü konuşanları güvensiz ve saldırgan görünerek etrafı uyarmaya çalışarak güçsüz olduklarını sakladıklarını düşünürüm.Bu da iş görüşmelerinde onların daha çok üstüne gitmeme sebep olur.Kızmam ama zayıf bulurum.Sanal da basitlik olarak gördüğümü de inkar etmeyeceğim.Küfür mizah gibidir ve inanın küfür zeka ister.
Neyse küfürlü konuşup yazanlar hakkında karşıdaki insanın bakış açısını dile getirmek istedim bir anne ve kadın olarak.

Sen herkesi herkeste seni gereksizce çok önemsiyor, ondan oluyor böyle.

Ever wanted to get free Twitter Re-tweets?
Did you know that you can get them AUTOMATICALLY & TOTALLY FOR FREE by registering on You Like Hits?