Türkiye'de Irkçılık Yoktur!

Posted by her boku bilen adam | Posted in , | Posted on 01:06

Bana kimse "Türkiye'de ırkçılık vardır" dedirtemez kardeşim. Beni hasta etmeyin. Neymiş Emre Belözoğlu Zokora'ya "Fucking Nigger" demiş. O onu o anlamda söylemedi bir kere. Zaten Emre temiz çocuktur yapmaz öyle şey. Hem Allah'ın saat satıcısı için kendi evladımızı harcamaya ne gerek var. Ermeni mi lan bu çocuk niye üzerine gidiyorsunuz bu kadar. Ermeni demişken helal olsun Trabzonlu kardeşlerimize de nasıl sahip çıktılar Zokora'ya. Helal valla. Zaten daha geçen gün "Hepimiz Ermeniyiz" diyenlere de güzel bir cevap vermişlerdi "Hepiniz Ermenisiniz, Hepiniz Piçsiniz" diye.

Ben anlamıyorum ya zaten bu ülkeyi. Hakkımızı savununca da affedersin ne Ermeniliğimiz ne Rumluğumuz kalıyor.

Neyse ne diyordum. Benim bi arkadaşım vardı çocukken. Aleviydi ama iyi adamdı. Nerden geldi bak aklıma. Hah işte bu bir gün otobüse biniyor. Yanına da bi herif oturmuş ama nasıl kokuyormuş adam biliyor musun. Araplar gibi resmen. Leş leş. Neyse mola vermiş otobüs. O gün de maç varmış. Mola yerinde bunlar dalmışlar maça. Maç da heyecanlı olunca dalıp gitmişler. İlk yarı bitmiş bi bakmışlar otobüs gitmiş. Kalmış bu Allah'ın Kürdüyle mola yerinde. "Laz mısın oğlum" dedim anlatınca.

Neyse niye anlattım bunu hatırlamıyorum.

Ne diyorduk?


Hah. Türkiye'de ırkçılık yoktur kardeşim. Adamı hasta etmeyin. Bu ülkenin ekmeğini yiyip elin gavurları için de evlatlarımızı harcamayın. Haddinizi bilin!

Öptüm bye!

Comments (17)

ADAM TELEFONDA KABUL EDİYOR, BASIN AÇIKLAMASINDA KIVIRMAYA ÇALIŞIYOR (yanındaki yalancı şahitle) TV'DEKİ TÜM PROGRAMCILAR VE YORUMCULAR YAPTIĞINA İNANIYOR, YAPMADIĞI ŞEY DEĞİL ZATEN DİYOR...

güzeldi beğendim. Yazının başlarında yaptığın tariz'i (tersini kastetme sanatıdır cümle içinde kullanmak istedim çabam gereksizde olsa idare et adını bildiğim tek söz sanatıdır) anlamadığımdan olsa gerek ne diyo lan bu ibiş dedim. Sonra mevzuyu anlayınca yüzümde hoş bi tebessüm oldu ne yalan söyliyim.

Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bu yorum yazar tarafından silindi.

elbette yoktur öyle bir şey bak biz çingenelere bile haklar tanıdık..

haha eğlenceliydi, durum kısaca böyle özetlenebilirdi =) bir de kimse bize laf atmıyor mu diyecektim, ne kaadaar seviyorlar bizi diyecektim ama laz mısın sen görene kadar haha

Benimde Kürt,Laz,Ermeni arkadaşım var sözü kadar ırkçı bir söz yok.Sanki onlar insan değil arkadaş olunmayack kadar aşağılıklar da onlarla da arkadaşlık yapıyorlarmış gibi.

Her durumda bir kategorize etme- sınıflandırma var bu ülkede. Dostça yaşasak bile en güzel örnek yazdığın hikaye işte. Direkt yapıştırırız etiketi: "O Yahudi", "O Kürt" bilmemne vs. diye...

yazıkki ne yazık ! Atatürk "ben sporcunun zeki, çevik ve ahlaklısını severim" cümlesini boşuna kurmuş.. zira emre bölezoğlu, kavgada çevik, zekada sıfır ve ahlakta yerle yeksan bir kişiliktir... "fucking nigger" küfürünün ne anlama geldiğini bilmeyecek kadar cahil, ve dinden, allahtan kitaptan bahsetmesini bilirken,karşısında kendisinden olmayana hakaret edebilecek kadar da ahlaksızdır... ve "ben bunu bunu dedim ama o da bana bunu bunu dedi" ne de saçma bir savunma cümlesidir... evet galatasarlıyım ve 2 kat daha nefret ediyorum kendisinden. ama bu ahlaksızlığı savunan her kim olursa, (hakan şükür de dahil) ondan da nefret edecek kadar insanım önce... futbolcularımız ne yazık ki, kültür seviyesi çok düşük tipler. ben bir bayan olarak sıkı futbol takipçisiyim. emre benzeri tiplerin bana yapacakları hakaretleri göze alamadığım için de ismimi gizleyerek yazmayı tercih ettim... "tabi ki bir alex değil" cümlesi burada da giriyor devreye. siz bir gün olsun onu sahada küfrederken veya bırakın küfürü, bir futbolcuyla tartışırken gördünüz mü ? yok bizimkiler olamıyor.. bizimkiler hep bi eksik bi yarım kalıyor.. biri tam olsa diğer taraftan eksik... hiçbirşeyi tam teşeküllü yapamıyoruz. futbolu bile...

Mesaj tarafımızdan alınmıştır umarım alması gereken asıl kişiler tarafından da alınır...!

Kaşı dostum kaşı. kanatana kadar kaşı. yara olmayan deriyi kavlatana kadar kaşı.

Merhaba,

Sizinle Radikal Blog adına görüşmek istiyordum. Rica etsem bana eutku@hurriyet.com.tr adresinden ulaşabilir misiniz? Bir de bu yorumu silmenizi rica edeceğim.

Teşekkürler...

Çok güzel bir yazı olmuş. Elinize sağlık. İnsanlığa, Homo Sapiens grubuna dahil olmak ne zaman yetecek acaba ?

ulan kendi yazında türkiye'de ırkçılık yok diyip ermenilere yükleniyosun nce kendinle çelişkini düzelt

içki içmek günahmış da yasaklamaya yelteniyorlarmış...peh...bi tarafımla gülerim be..

o yasaklamaya çalıştıkları içki ile sağda solda milleti azarlayarak paketini kaptığı sigara olmasa devlet memurun maaşını ödeyemeyecek hale gelmiş, kime neyi yasaklıyor...var mı öyle bedavadan ötv...

tiyatro devam ediyor ama nereye kadar...bu halka güven olmaz, halka gibidir :) getirdiği gibi götürür de esamesini okumaz...ama umarım halk götürür, önce azrail davranırsa işimiz yaş...

Sadece ırklar için değil aynı ülkede farklı şehirlerler yaşayan insanlarda kendi aralarında ayrımcılık yapıyorlar. Top Bursalı, Üç kağıtçı Kayserili, Aptal Trabzonlu, Gavur İzmirli...
Nasıl bir Dünya burası? Evet, aslında insan iki bacaklı tüysüz bir yaratık sadece. Bizi hayvanlardan ya da diğer canlılardan ayıran bir tek farklılığımız var 'Hain'iz, herkese ve her şeye karşı.

Osmanlı torunu olmakla övünen her fırsatta gördüğü Kürt'e, Ermeni'ye ve politik sınırlar çevresinde binlerce yıllık Türk tarihi boyunca mücadele edilen her ulusa laf dokunduran insanlara anlam veremiyorum. Madem gurur duyuyorsun neden yüzlerce yıl bu insanlarla koyun koyun yaşandığını kabul edemiyorsun. Belki bir Ermeni'de senden çok Türk geni var. Anlayan anladı. Şaka konusu da çok üzücü. Sonuçta insanlık daha yeni yeni hesap vermeye başladı. Eskiden kolaydı bir insanla alay edip Tanrı'dan af dileyince geçtiğini düşünüyor başını yastığa rahat bırakıyordu ama şimdi insanlar haklarını arıyor. Bu yüzden ben şu dönemde insanların tenleri, ırkları, cinsel tercihleriyle yapılan alayları desteklemiyorum. Çünkü bunların hiçbiri bir Kürt annenin çocuğa demesi kadar masum durmayacak, yıllardır önüne her vereni genellemeye alışmış insan tarafından bir şekilde genellemeye sabit tutulacaktır. Pis Kürt olacaktır. Ne yazık!