Ara Da Ara

Posted by her boku bilen adam | Posted on 16:05

Selamlar sevgili HBBA okuyucuları,

Biliyorum ben size yine söz verdim yine tutamadım. Dedim ya hani artık her gün düzenli yazacağım ama yalan oldu işte. Aslında insanın yazası da gelmiyor ya biliyorsunuz işte olan biteni.

Açıyorum bu sayfayı diyorum sevdiğim bir şarkıyı koyayım, üzerine yazı yazayım, sonra tak bir haber hoop yine birileri boş yere ölmüş, neyse "Hayat devam ediyor" diyorsunuz; bir bakıyoruz "Savaş" naraları..

Ulan bari maça falan gidelim, izleyelim, stres atalım diyorsunuz.

Hadi bakalım "Güle güle Alex".

Böyle de olunca insanın ne bu sayfayı açası geliyor.

Ama bundan sonra en havadan sudan konu bile olsa, en azından bu blogtan kopmamak adına koyacağım bu sayfaya.

Yazmaktan kopunca olmuyor çünkü.

Biliyorum bu verip de tutamadığım 670. söz ama öyle işte.

* Bu arada yarın güzel insan Dereotundan Okan'ı everiyoruz.Kendisine burdan mutluluklar diliyorum. (Bu cümleyi bana "Ağbi senin okuyucun, takipçin çok, bir yazıver de gelen olur, çeyrek takarlar belki. Hadi canım ağbim hadi gözünü seveyim" dediği için yazıyorum)

Comments (0)