Bilir Kişi Raporu

Posted by her boku bilen adam | Posted in , | Posted on 16:37

Blog yazmak enteresan bir deneyim.İnsanın hiç tanımadığı kişiler tarafından okunması, fikirlerine yorumlar yapılması, hatta zaman zaman aliyavuz örneğinde olduğu gibi küfürler yemesi hayata ilginçlikler katabiliyor.

Bu sayede hiç görmediğiniz insanlarla bir bağ kuruyorsunuz. (aliyavuz ve hörbılcıları kastetmiyorum tabi ki )

Bu blog sayesinde hayatımda hiç görmediğim ve belki de hiç görmeyeceğim PopülerYorum,Eksensiz,Trevanian gibi "Blog Dostlarına" sahip oldum. İşte DiziGünlükleri de onlardan biri. Kendisinin ne gerçek ismini ne cismini ne de suretini bilirim; tek bildiğim daha bloglarımız emekleme evresindeyken yaptığı olumlu yorumlarla verdiği destektir.Hatta bir dönem Popüler Yorum - Dizi Günlükleri - HBBA troykasını oluşturmuş "körler sağırlar birbirini ağırlar" hallerinde birbirimizin yazılarına yorum yapar dururduk.(Tabi daha sonra HBBA kalitesiye onların aralarından sıyrılıp milyonlara ulaşmaya başladı.)



Şaka bir yana Günlük gerçekten de çağımızın belki de en acayip bağımlılıklarından olan Dizileri kendi penceresinden,çok kaliteli bir biçimde irdeliyor, analiz ediyor, yeni bir bakış açısı sağlıyor. İşte şimdi o Günlük yeni bir blog vasıtasıyla sadece dizilerle sınırlı kalmayan bir bakış açısı sunuyor.Adını ilk duyduğunuz anda bile anlayabileceğiniz gibi tamamen benim blogumun konseptinden arak olan "Bilir Kişi Raporu" yayın hayatına bilirkisiraporu.blogspot.com adresinde başladı.

İşte o Blog : İlk izleyen siz olun
*Bu kalıba da takıldım iyice

Kendisine bu yeni blogunda başarılar dilerken, en baştan beri verdiği destek için teşekkür ediyorum.Bunun yanı sıra konseptimi arakladığını itiraf etmesi için de 3 gün süre veriyorum.Yoksa 3 gün sonra burda ilk izleyen siz olun yerine "Seksi fotoğraflar için tıklayın" linki yer alır...

Comments (6)

Bir şeylerden şikayet etmeden önce dönüp kendimize bakmamız gerekiyor biz doğrusunu mu yapıyoruz diye.

manuel ,

ne demek istiyorsun hiç bir şey anlamadım.

hbba,

Valla çok ayıp, arak marak, yakışıyor mu sana. Şunun şurasında kaç kişiyiz bu blog dünyasında :) Bir de yüceltin mi beni yerin dibine mi soktun anlamadım ahahaha.

Kendi blogumda da açıkladım ama buraya da copy paste yapayım :)
İşim gereği bilir kişi raporlarıyla çok karşılaşıyorum, cuma günü de neden bu isimde bir blog daha yapmayayım dedim. "bilir kişi"yi denedim, alınmıştı. Bari "bilir kişi raporu" olsun dedim, o alınmamış. İsmini aldıktan sonra sen aklıma geldin, kesin bana bir laf dokunduracak, kesin birşey söyleyecek dedim ahahah. Nasıl da doğru tahmin etmişim değil mi? :) Hayırlı olsun vatana millete hehehe

Bu arada "bilir kişi raporu" "her boku bilen adam kadar iddialı değil isim olarak, onun altını çizeyim :)

Arak marak kalırmış blogumun adı, gölge düşüremem bloguma ahahah. Kesinlikle arak değil, % 100 orijinal, sözünü geri al, hıh! :)

Allah'tan biler bilir ki aynı emekleme evresinde bile reveransla karşılamışımdır hbba'yı... hep beraber emeklerken hep en güzel onun emeklediğini söylemişimdir... yorumlar şahittir:) sonra neden bilmem bir uzaklaşma evresi geçirdik, sanırım o dediği gibi aramızdan sıyrılıp koşmaya başladı biz daha yürürken,halkın sevgilisi oluverdi, mailler filan da attım ama dönmedi, öyle ilk adımlarını atarken pat diye kıçının üzerine düşen bebekler gibi düştük tabi bu yüzden bazen:)

ama fark yapmaz:) hbba alemin kralıdır dedim, lafımdan da hala dönmedim...

dizi günlükleri meselesine gelince biri populerelestiri adlı bir blog açarsa o zaman belki doğru hislerle yaklaşabilirim konuya:) ancak ben bu isimlerle benzeştiğinizi düşünmüyorum vallahi.. hbba ve bkr kısaltmalarda bile ayrı yani:)

güzel yazılar okuyalım ve yazalım da, başkasının blogunda bile yazarım ben, ego sıfır, kendimi kesekağıdında taşıyorum yani:)

kıssa: hem bilirkişiler her boku bilmez, hem her boku bilenden de bazen bilirkişi olmaz:) nasıl adalet:)?

bu arada blogun yeni hali kimin bloguna benziyor birtürlü çıkaramadım:))))

Günlük ,

valla günlük amacım yüceltmek,destek vermekti ama beni biliyorsun,bir yerden de yüklenmem lazım ki şımarma :)

bakma ya arak marak diyorum işin şaka kısmı,ben açıkçası sevindim böyle bir formatta bir şeyler yqazacak olmana.sadece diziler sınırlıyordu seni bu yen blog ve yeni tema gayet iyi bence.
isim de gayet yaratıcı bakma ben geyiğini yaptım ama konsepte gayet cuk oturmuş.tekrar başarılar diler ve sonuna kadar desteklerimi esirgemediğimi belirtirim.ama gördüğün gibi benim desteğim de biraz enseye tokat tarzı oluyor.idare et artık :)

Popüler Yorum ,

hangi maile dönmedim acep ? senin attığın maillere cevap yazdıgımı hatırlıyorum.şaşırdım bak şimdi.belki yanlışlıkla okumadan silmiş olabilirim ama genellikle forward mail canavarı arkadaslarım oldugu için pek kontrol de edemiyorum çünkü mailleri.neyse öyle bir durum varsa af dilerim.

halkın sevgilisi olma durumuna gelince mütevazilik olmasın ama yok öyle bir durum be PY.zaten ilk yazılarıma ve şimdiki yazılarıma bakınca benim de kalitemin düştüğü aşikar.pek yazamıyorum ben de bu dönemlerde.

her boku bilen adam'ın da çıkış noktası ve asıl teması zaten "her şeyi bildigini sanıp hiç bir şey beceremeyen adam"dı.şu an da daha çok ikinci tanımı yaşadıgım bir dönem.

tema mevzusuna da gelince...efendim şöyle ki yeni tema arayışı içindeyim.bir kaç tane de buldum.hatta biri de bizim sineofreniklerin eski teması (sol tarafında patlamış mısır olan).ama o temaların bir elden geçmesi gerekiyor.ben de şimdilik en azından yeni bir banner yapayım da bir değişiklik olsun dedim dizigünlükleri misali.

üstte gördüğünüz bannerı yaptım kendi çapımda.ama o da eski temaya uymadı.sağ tarafı taştı saçmasapan bir görüntü oldu.ben de madem bu kadar ugrastım bu bannera ille de koyayım diyerek siyah temayı koydum geçici olarak.ki zaten bannerın sag tarafına baktıgınzda o soldaki çizginin olmadıgın görüyorsunuz.

dolayısıyla bir çalıtnı söz konusu mu PY'den ?

evet :)

ama zorunlu bir çalıntı.yeni temam gelene kadar idare edin.

sevgiler saygılar ikinize de.