Amazing Diego

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 12:42

Yeni bir Yorum Farkı ile daha karşınızdaym sevgili izleyenler.

Efendim bu seferki bambaşka. Muhtemelen rastlamışsınızdır daha önce ama bu güzide eseri bu bloga koymazsam gözüm açık gider. Geçen hafta "dereotundan nefret eden" insan Okan da koydu bunu bloguna ama diyorum ya bu eserin burda da olması lazım.

Anladığım kadarıyla bir kızın fotoğrafının altında iki cengaver erkeğimiz horoz dövüşü yapmaktadır. Düello kıvamındaki atışmaya Şili dolaylarından dahil olan güzel insan Diego Alejandro Fuentes Medina ise tamamen kıza kilitlenmekte ve yorumunu da o doğrultuda yapmaktadır.

Diego'ya verilen cevabı ise anlatmaya kelimeler bulamıyorum efendim.

Comments (16)

Diego süper ya :)
Uzun zamandır bu kadar gülmemiştim.

Bitiyorum ben buna ya. :) Yurdum insanı bi acayip. :))

hbba bence bunu her ay yayınlamak lazım, bu ülke dieoga'ya hakettiği şuku'yu vermeli

Bu adamların Diego kadar akılları olsaydı eğer, horoz dövüşü yapmayı bırakır Diego gibi niyeti baştan belli edip kızın şukusunu gani gani alırlardı.

Ama şaka maka etrafta bu tür polisler olduğunu bilmek beni tedirgin etti. Canımızı emanet ettiğimiz adamlar meğer NOTO'ya hizmet ediyormuş.TANRIM!

izninizle ben bir muddet aglicam :)

iki kelimeyle özetlemek gerekirse, "koptum dfjhhkggj". o kadar yani.

onun haricinde, hbba senden ricam bu mesajları resim commentlerinden silmendir.

bayıldım gülmekten diego'ya ve aldığı ayara:)))

Süper yaa!

:)
hahaha.çok iyimiş.

adam gördüğünü çalmış :) lafı uzatmamış. :) tartışmaya yeni bir boyut kazandırmış.

diego kızı götürür :D

off diegoo :D öldürdün beni akşam akşam :D

http://img35.imageshack.us/img35/3213/ekranalntsxw.png

Çok şey öğrenmiş ama yazmayı öğrenememiş.

ahahah halen gülüyom ya ahahahah :D

I think one of your advertisements caused my internet browser to resize, you might want to put that on your blacklist.

diego akilli adam direk hedefe kilitlenmis iste :D
digerleride hala horoz dovusu yapsinlar bakalim ne gecer ellerine :)