Git

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 23:23

Hiç ara vermeden çalış, kendini kaptır, didin uğraş, yorul..

Evine git, ortalığı sil süpür toparla, temizlediğin yerleri bi daha temizle...

Olmadı değil mi?

Kalk git dön. Seyahat et. Saatler süren yolculuklar yap, doğduğun şehre, sevdiğin, seni seven insanların yanına koş, onları kucakla, onlara sarıl, öp.

2 yaşındaki dünyanın en tatlı yaratığı sana seni sevdiğini söylesin gözleri parlaya parlaya,

Seni hep seven insanların saf sevgilerini hisset.

Sonra dön geriye.

Yine aynı yerdesin değil mi?

E ne oldu şimdi?

Sen gittiğini mi sanmıştın yoksa?


Gitmiyor..

Gidemiyorsun.

Comments (14)

"gitmek çözecekse, biri gidecekse, buralar gitsin sen gitme.." http://fizy.com/#s/1aimna

Bu yorum yazar tarafından silindi.

en kötüsü bunun hiçbir zaman değişmeyecek olması, en iyisi de aynı durumun üzüldüğümüz şeyler içn de geçerli olması

gittiğimi sanarım ben hep.

Ne kadar gidersen git olduğun yerdesin. Süregelen heryerde ve herşeyde bu böyle...
Güzel yeri ortaya çıkarmışsın...

gitmek iyidir aynı yere geri dönebilirsin ama aynı zamana asLa! UYRGZR-.-

İnsanoğlu hep kendini tekrarlıyor... Bir de elindekilerin kıymetini bilse...

bide bu versiyonu var işin :o)

http://oi55.tinypic.com/1110bus.jpg

Şimdi anlayamadığım bir husus var; bunları yazma gereksinimi nereden doğuyor? İnsanların mı ihtiyacı var? Yoksa ben yazdım onlar da beğendi benlik bir durum değil olayı mı? Hayır anlam veremediğim şey neden yararlı işler yapılmaz ki? Mesela Türkçe eğitimi içerikli yazılar yayınla veya insanları bilinçlendirici güncel bilgiler paylaş? Örneğin son değişen öss sınavı ile ilgili gençlere yol göster? Olgunluk sınavı çıkmış bak ama kimse nedir bilmiyor... Aydınlat insanları... Böyle; o gitti, bu geldi ile ne oluyor anlayabilmiş değilim... Neyse emeğine sağlık kal sağlıcakla.

MAKBULE GEÇMEDİ

Geçerken uğradım;
'Böyle; o gitti, bu geldi ile ne oluyor anlayabilmiş değilim...'
demişsin.

ilkokul okuma fişlerinde olur '...gel....koş'.

Bir yazıdan herkes başka birşey 'anlayabiliyor,bunu çıkardım.Burda o geldi,bu gitti' benzeri birşey okumadım ben.


Yazılarda yorumlar var,tespitler,eleştiriler zaten mevcut. kopyala yapıştır,kaynak ver ile yazar mı olunur?

kişisel gelişim kitaplarını sirveye koyduran milletim, bari idrak sorunu yaşamasa.

yazamak üretmekle ilerler. 'bunları biliyor muydunuz?' ' faydalı bilgiler'şeklinde kaynaklı kopyalamalar blog yazarı yapmamalı bir insanı.

MAKBULE GEÇMEDİ

Geçerken uğradım;
'Böyle; o gitti, bu geldi ile ne oluyor anlayabilmiş değilim...'
demişsin.

ilkokul okuma fişlerinde olur '...gel....koş'.

Bir yazıdan herkes başka birşey 'anlayabiliyor,bunu çıkardım.Burda o geldi,bu gitti' benzeri birşey okumadım ben.


Yazılarda yorumlar var,tespitler,eleştiriler zaten mevcut. kopyala yapıştır,kaynak ver ile yazar mı olunur?

kişisel gelişim kitaplarını sirveye koyduran milletim, bari idrak sorunu yaşamasa.

yazamak üretmekle ilerler. 'bunları biliyor muydunuz?' ' faydalı bilgiler'şeklinde kaynaklı kopyalamalar blog yazarı yapmamalı bir insanı.

'zirve' olacaktı o.

Dediğin gibi idrak sorunu olduğu tespitine katılıyorum. Ben sana kopyala yapıştır dediğimi sanmıyorum. Tabii beyinin içi bilgi ile dolu değilse birinin mecburen kopyalar bir yerlerden... Ayrıca sana illa kişisel gelişim kitaplarının içerikleri gibi şeyler yayınla da demedim... Sadece örnek verdim. Şimdi benim merakım şu: Bu yazılan yazı ney öğretti? Kaç kişinin aklında uzun süre kaldı? Kaç kişi ciddiye aldı? Ben sana söyleyeyim; Vayy be gerçekten de öyle adam sağlam yazıyor... Dendi sayfa kapandı uçtu gitti. (: Hoş tercih senindir herkese hitap edecek değilsin fakat emin ol böyle bir yere varamaz kimse... Ne ileri ki hayatında cv'sine yazabilir bunu, ne eşine dostuna anlatır, ne de bir işe yarar... Bana mantık göster yaptığın işin mantığı nedir? Yaşanmışlıklara tercüman olmak mı? Küçümsemem bak öyle bir huyum yoktur amaçsız şeydense saçma bir amacı olan bir şey çok çok daha iyidir. Amacın ne arkadaş? Blog açtım neyle doldursam ımm ya kopyala yapıştır yapsam olmaz... Sallasam hiç olamz.. E açtık bir şey bulmalıyız hadi bari tercümanlık yapayım nasılsa herkes böyle şeylere bayılıyor suskunların sesi olayım heyt yürü :D Neyse beyfendi/hanımefendi sizinle daha fazla polemiğe girmeyeyim işinizde başarılar, iyi günler.

Ben de lafi uzatmak istemiyorum, yazilari sizin gibi yorumlamiyorum hala o kadar.
Insanlar uzerindeki etkisi ile ilgili sorularinizin cevaplari konusunda da, yazilara yapilan yorumlara bakmanizi tavsiye edebilirim.
Iyi gunler.