PolisSepeti.com

Posted by her boku bilen adam | Posted in , | Posted on 00:35

Bloomberg kanalında Dragon's Den diye bir yarışma var ki izlemekten en zevk aldığım televizyon programlarından birisi bu yarışma. Kanal, İngiliz versiyonunu yayınladığı yarışma çok beğenilince Türk versiyonunu da düzenlemeye başladı ama orijinali kadar başarılı olamadı. 

Programda girişimciler projelerini anlatarak 5 iş adamından sermaye koparmaya çalışıyorlar.

Uzun zamandır bu yarışmaya bir fikir bulup katılma peşindeydim ama malumunuz bulacağınız fikrin dahice olması, hatta dahice olmasının yanında uygulanabilir olması ve yatırımcısına iyi geri dönüşler sağlaması gerekiyor.

Ben de geçtiğimiz gün haberleri izlerken İzmir'de bir kadını döven polislerimizin görüntüsü izledikten sonra tam da bu yarışmaya katılıp yatırımcıların elinden parayı kapacak bir fikir buldum sevgili takipçiler :

PolisSepeti.com

Şimdi efendim, malumunuz olmak üzere bizim güvenliğimizden sorumlu olan, bünyesinde mensup memurları görünce kendimizi huzurlu hissetmemizi gerektirdiği halde; bırakın kendimizi güvende hissetmeyi, "Aman evladım kimliğini yanına al mazallah polis falan çevirir" gibi, "Götürürler merkeze, öptürürler herkese" gibi cümlelerin baş aktörü olan emniyet mensuplarımızı ve biz vatandaşları büyük bir dertten kurtaracak bir proje PolisSepeti.com

PolisSepeti.com sayesinde artık herhangi bir şeyi protesto etmek istediğinizde, maça gittiğinizde, sevdiklerinizle gittiğiniz bir eğlence dönüşünde ya da sadece yoldan geçtiğinizde kafanızda oluşan "Polisimiz tarafından biber gazı yer miyim?, Acaba polis bizi çevirir mi?, Merkeze götürür mü?, Kimliğim de yanımda yok işkence görür müyüm?" gibi gerginlikleri tamamen ortadan kaldırıyor. 

PolisSepeti.com sayesinde artık kendi evinizde rahatça sitemizi ziyaret edecek, menüler arasından kendinize o gün için uygun gördüğünüzü seçecek ve biber gazınızı, copunuzu kendi evinizde en rahat şekilde yiyeceksiniz. 

İşte sitemizden bazı menü fırsatları : 

Öğrenci Menü  (Ekstra Biber Gazı içerir)

Öğrenci Menü, rahatına düşkün fast food sever öğrenci kardeşlerimiz için hazırladığımız en lezzetli menülerimizden biri. 

Derslerine çalışıp, sınavlara girip çıkmaları gerektiği halde; orda burda yok parasız eğitim, yok efendim işçi hakları, vay efendim Tekel işçileri diye gezen, hatta ve hatta sayın devlet büyüklerimize yumurta atacak kadar kendini kaybeden öğrencilerimiz için hazırladığımız özel bir menü. Öğrenci menü hazırı sever öğrencilerimizi için biber gazı ağırlıklı olup, görevli polisimizin evinize tekme atarak girip tüm evi gazla doldurması sonucu servise hazır hale geliyor. Afiyet olsun gençler.


Burger Cop Menü 

Burger Cop Menü ile artık copa doyacaksınız. 

Burger Cop sıkılan ve canı sokakta özgürce dolaşmak isteyen vatandaşlarımız için hazırladığımız çok özel bir menü. Burger Cop ile sokakta kimliksiz dolaşmak, saç uzatmak, sakıncalı sakal bıyık bırakmak, uygunsuz etek giymek gibi hareketlerin ne demek olduğunu size tattırıyoruz.

Uslanmak bilmeyenler için Double ve Quarter seçenekleri de cabası.

Burger Cop...Polis Seni Çağırıyor!!!

Mcİsh

Evinizde misafirleriniz mi var? Sohbet döndü dolaştı ülkemizdeki haksızlıklara, iktidarı eleştirmeye falan mı geldi? Üstüne üstlük laf lafı açarken bir de karnınız mı acıktı? 

Hiç merak etmeyin Mcİsh hemen kapınızda bir tık yeterli.

Yollayacağımız ekipler kapınızı açar açmaz sizi kafanızdaki sakıncalı düşüncelerden arındıracak kadar Mcİskhence yaparak sizleri örnek birer vatandaş haline geitrecekler. Menünün McElektrik, Mcİsh Çin , Mcİsh Filistin gibi pek çok alt seçeneceği de mevcut. 

Mcİsh!!! İşte bunu seviyorum!!! ♪ ♪ ♫ ♪ ♪ da rat tat ta taaaaaaaa ♪ ♪ ♫ ♪ ♪

PolisSepeti.com - Kredi kartınız bizi ilgilendirmiyor, insanlığınızdan çekiyoruz.

***

Valla şimdilik bunları çıkardım. Daha üzerinde çalışıyorum ama. Polisimizden de yeni yeni atraksiyonlar bekliyorum ki şu fikrim değer kazansın. Sakın çalıp da üzerinden para kazanayım demeyin. Mahkemeye falan gitmem saf gibi hak aramak için, polise söylerim evinizden alırlar valla.

Akıllı olun!!!

* Logo çalışması için o6k'ya teşekkürler.

Comments (5)

Bravo. Super bir yazi olmus. Tebrikler.

öğrenci menüsünden bir keresinde denedim. ardından hızla koşmam gerektiği için yarıda kaldı kısmetse bi dahaki sefere ama yine de doyurucu bir menüydü.

:)))) hahahhah !!! koptum....

vimeodaki videoların hepsi sorunlu mu yoksa kişisel mi algılamalıyım ?

Şey sorcaktım. Burger Cop menüyle sarımsaklı mayonez nasıl olur?