Emeğe Saygı ?

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 17:19

Şimdi size çok acayip bir şey anlatacağım.

Aslında bugün 98 ve 97 numaralı filmleri yazmayı planlıyordum ama dün gece öyle acayip bir şeyle karşılaştım ki araya bu yazıyı sıkıştırmak istiyorum.

Efendim dün gece uykusuz kalınca 98 numaralı filmi yazmak üzere bilgisayarın karşısındaydım. Derken bir arkadaşım daha önce yazdığım Elikanlı Delikanlıların Kahramanları adlı yazıyla ilgili bir mesaj attı bana. Bu yazıyı yazmama vesile olan olayla da o mesaj sayesinde karşılaştım.

Arkadaşımın mesajında bahsettiği şeye bakarken yazıya gelen yorumlardan biri dikkatimi çekti.

Genelde yazılara gelen yorumların tamamını okurum ama yorumu yapanların blogunu ziyaret ettiğim çok olmuyor ne yalan söyleyeyim.

Yazıya yapılan yorumlardan birinde blogu adsız yorumculara kapatmam gerektiğinden bahsetmiş bir kullanıcı bunun üzerine " ßLu3_ßLooD " adlı kullanıcı da şu cümleyi kurmuş :

Adsızları kapatırsa bil ki HBBA'nın reytingi düşer.Unutma meyve veren ağaç taşlanmaz,taşlanan ağaç meyve verir.Sen kimi yerersen o daha da favori olur.En azından Türkiye'de böyle...

Hani güzel de laf sokmuş bana aklı sıra.

Ben de bu reyting meraklısı cengaver de kimmiş neymiş ne yazarmış diye merak ettim açıkçası ve bloguna girdim arkadaşın. Bloguna girmemle de ne 98 numaralı yazı kaldı ne uykudan eser. Neredeyse 2-3 saat geçirdim ßLu3_ßLooD adlı kullanıcının blogunda.

Bunun nedeni de bana lafı geçiren ßLu3_ßLooD 'ın harika bir üslubu olması, muhteşem yazılar yazması falan değildi.

Efendim bana "reyting meraklısı" yakıştırması yapan arkadaş kendi blogunda benim blog'a, twitter'a , friendfeed'e yazdığım ne varsa; bazılarını aynen copy paste ile, bazılarını kendine göre düzenleyerek, bazı yazıları ise başka yazılarla birleştirerek kendi yazısı gibi aynen yerleştirmiş. Blogdaki 55 yazıdan neredeyse 30'unun benim yazılarımdan arak olması yetmezmiş gibi diğer bloglardan da sağlam hırsızlığa imza atmış.

Daha önce de buna benzer bir kaç olaya şahit olmuştum ama açıkçası bu tip olayların çok da peşinde koşan bir adam değilim. Bunu da kendimi yukarılarda bir yere koymak, "aman ne yaparlarsa yapsınlar taklitler asıllarını yaşatır" gibi bir bakış açısı içinde söylemiyorum. Ben bu tip işlerle uğraşan adamların nasıl olsa kaale alınmayacaklarını ve bir yerde yalnız kalacaklarını düşünüyorum ki arkadaşın bloguna da ne bir yorum bırakan var ne de gelip giden. Ama bu yazıyı yazmaya beni iten ve az sonra bu arkadaşı rezil etmeme sebep olacak olan şey bambaşka.

Efendim bu arkadaş benim ve başka blogların yazılarını çaldığı yetmiyormuş gibi bir de yavuz hırsızlığa soyunmuş.

Benim bundan 4-5 ay önce yazdığım, hatta tam tarih vereyim; 2009 Ekim'inde yazdığım "Cahillik Modası"başlıklı yazıyı aynen kopyalayıp yazının girşinde de şu cümleyi kullanmış :

Uyarı : Az sonra okuyacağınız yazıda, pek çok kez söylediğim sözleri, bazı yerlerde yazdığım yazılardan parçaları bulunabilir; beni aynı sözleri söyleyip, kendini tekrar etmekle suçlayabilirsiniz.Ayrıca bu yazımın orjinal halidir. Üç ay önce blogumdan yazımı çalıp kendi yazmış gibi yayınlayan HBBA' ya tepki maksatında bunu yayınlıyorum. İnsan emeğe saygı duymalı. Çaldığı yazıyı bile kısaltmamalı...

Yani arkadaş hem benim yazılarımı oraya buraya yazdıklarımı çalıyor hem de beni " emek hırsızlığı " ile suçluyor. Bu da yetmezmiş gibi bir de gelip blogumda beni " reyting meraklısı "olmakla suçluyor.

Şimdi gelin Reyting Meraklısı HBBA olarak size ßLu3_ßLooD 'ın ne haltlar karıştırdığından biraz daha detaylı bahsedeyim.

Önce yukarıdaki yazıdan başlayalım. Bu benim 2009 Ekim'inde yazdığım Cahillik Modası yazısı bu da ßLu3_ßLooD ustanın(!) kaleme ee pardon copy paste'e aldığı Cahillik Modası. Gelin bu eseri bir de ondan dinleyin de kendisi aradığı şöhrete kavuşsun. Cahillik Modası'nda pek bi değişiklik yok sadece yukarıda da bahsettiğim üzere bana lafı koymuş kendisi sağolsun.

Bu da benim  " Bu Vatan Sağolmasın" yazım, bu da ßLu3_ßLooD versiyonu olan " Çocuklarımız Ölmesin Diye Vatan Sağolsun". Hakkaten başlığı benimkinden iyi bak. Hiç aklıma gelmemişti oysa.

Hemen bir başka esere geçelim şimdi de.

Benim Kısa Kısa Serisi'ni bilen bilir. Hatta ben o seriye başlamadan bir kaç gün önce benzer bir seriye başlayan  Ekseriyetle Blogu'na yorum bırakmıştım "vallaha benim de aklıma gelmişti böyle bir şey" diye.

Formatı almak önemli değil tabi ki. Sonuçta hepimiz aynı formatta farklı yazılar yazıyoruz ama kendisi yazıları aynen kopyalamış. Serinin adına da ßLu3_ßLooD demiş. Bak benim hiç aklıma gelmemişti. Bilsem ben de bu ismi verirdim o seriye.

Hatta ne tesadüftür ki seriye aynı cümlelerle başlamışız. Bakın bu benim kısa kısa serisine başladığım cümle :


Bu da  ßLu3_ßLooD 'ın kendisiyle aynı adı taşıyan ßLu3_ßLooD Serisi'ne başladığı yazının girişi :


Fark görebiliyor musunuz ? 

Öyleyse neden daha fazla ödeyesiniz ? 

Bakın bu benim 3 Ocak'da yazdığım Kısa Kısa 3 yazısı bu da ßLu3_ßLooD 'ın 11 Ocak'ta yazdığı ßLu3_ßLooD 7 yazısı. Ben hem tarih olarak hem de seri numarası olarak gerideyim ondan yalnız. 3 Ocak - 11 Ocak, Kısa Kısa 3 , ßLu3_ßLooD 7. Yalnız hakkını da yemeyelim, benim yazdıklarımı yetersiz bulmuş olacak ki 3 madde daha eklemiş. Gerçi o maddeleri de kendi mi yazdı orası da muamma.

Hemen bir başka esere geçelim hızı kesmeden,


Bakın bu en sevdiğim oldu. Nedenine gelince de benim Menopozlu Anne İle Nasıl Baş Edilir ? yazım sanırım kendisinin iyi aile çocuğu konseptine uymamış olacak ki o yazıdaki videoları ve videolara yaptığım yorumları alıp "Facebook'da paylaşılan En İyi Videolar" diyerek başka bir düzenlemeye gitmiş. Açıkçası buna biraz kırıldım. Tamam Menapozlu anneleri biraz incitmiş olabilirim o yazıda ama yine de yazımın sansüre uğramasını içime sindiremedim. Ama ßLu3_ßLooD gibi iki lafından biri "emeğe saygı" olan bir delikanlı yaptıysa vardır bir bildiği diyor ve sineye çekiyorum.

Bi de çok eğreti duranlar var ki onlara çok güldüm. Misal benim Beyaz'a ve Beyaz Show'a nasıl baktığımı özellikle yakın takipçiler bilir. Hatta geçen günlerde Beyaz ile ilgili twitter'da şöyle demiştim :

Siz hala izleyip yazmaya devam edin ama Beyaz Show'u Beyaz'ın annesi bile izlemiyor bence.


ßLu3_ßLooD ise anlaşılan bir Beyaz hayranı. Nedenine gelince de Beyaz Show'u izlemeden yapamadığını söylemiş ama benim cümlem de anlaşılan hoşuna gitmiş ve kullanmadan edemeyince de ortaya şöyle acayip bir sonuç çıkmış.


İşte karşınızda albümün en garip şarkısı :

Beyaz Show by HBBA feat. ßLu3_ßLooD Dj EM-E-E SayGHI Mix

Aa yarın beyaz showda kimler var deyip Kanal D yi ara ara açıp bakanlardan biri olduğum için utanıyorum kendimden. İzlemesem de Beyaz Show varken televizyonun açık durması da nasıl ifade edilebilir bilemiyorum. Siz hala izleyip yazmaya devam edin ama Beyaz Show'u Beyaz'ın annesi bile izlemiyor bence.

Daha fazla uzatmaya gerek yok efendim zira dediğim gibi neredeyse 30'a yakın yazı var benden "esinlendiği".

Bu arada unutmadan blogda gezerken Flying Dutchman'in taa geçen sene yazdığı ve geçtiğimiz günlerde blogunda tekrar yer verdiği "İlişkilerde Top 10 İğrenç Erkek Modeli" ve "İlişkilerde Top 10 İğrenç Kadın Modeli" yazılarına da rastladım.

İşte ßLu3_ßLooD 'dan iğrenç kadın ve erkek modelleri ile harika tespitler.

İlişkilerde İğrenç Kadın Modları


Açıkçası Flying Dutchman'den çok daha iyi yazmış. Dutchman'in yerinde olsam ekibi komple kovar hatta kendim de yazmayı bırakır blogu ßLu3_ßLooD 'a emanet ederdim.

Bu arada emeğe saygıyı, iyiliği, dürüstlüğü dilinden düşürmeyen ßLu3_ßLooD ahlak bekçiliğine de soyunmayı elden bırakmamış ve Pucca'ya da lafı geçirmiş ve şu cümleleri söylemiş :


Blogger oldum diye ağzımı hiç bozmadım ama Pucca Günlük'ü görünce ''Oha a.q. one lan'' demedim desem yalan olur herhalde.Ben ne cahilmişim arkadaş bende diyorum ki beni takip eden neden bu kadar az.Erkek olduğum halde bir tarafım yemez sexepalce yazmak.Türk insanının en hoşuna giden şey nedir tabiki şey.Pucca Günlük de şeyden bol bol bahsediyor hanım abla.Blog listelerimin arasına koydum ara ara girip bakarsınız.

Haklı ama; Pucca çok terbiyesiz, HBBA zaten reyting delisi, Flying Dutchman boş tespitlerin adamı, 5Posta ahlaksızın teki, Ortega holigan....

Keşke herkes  ßLu3_ßLooD gibi özü sözü bir, emeğe saygılı, dürüst, terbiyeli, iyi aile çocuğu olabilse hem ülkemiz hem de blog dünyası ne kadar iyi yerlere gelir değil mi sevgili izleyenler.

Bana şimdi "niye böyle bir adamla uğraşıyorsun" diyenler olabilir ama bu adamları yavuz hırslık mertebesinde görmezden gele gele yaptıklarına göz yuma yuma hayat boyu böyle adamların yükselişlerini seyredip durur hale geliyoruz.

Bakın blog yazmak keyifli bir olay. Bi nevi stres atma aracı bu bloglar. Hem bir şeyler karalıyor içimizdekileri boşaltıyoruz hem de sadece stres atma aracı olarak görmeyip ciddi anlamda zaman ve emek harcıyoruz burda. İzleyici, okuyucu kitlesi oluşunca da bir nevi sorumluluğa dönüşüyor. Ama birileri gelip size hiç sormadan onayınızı almadan yazınızı fikrinizi çalıp kendi yazısıymış gibi orda burda yayınlıyor. Bunu yapması da yetmiyor bir de size "hırsız" muamelesi yapıyor.

ßLu3_ßLooD 'ın blogunu ziyaret etmenizi öneriyorum Yukarıda renkli fontla yazılmış olan bölümlerden bahsi geçen yazılara ve bloga ulaşabilirsiniz.. Gidip küfür falan edin diye değil ama yanlış anlaşılmasın. Muhakkak kendi yazılarınıza orda rastlayacaksınız. Sırf bu hissin nasıl bi his olduğunu görün diye girin siteye. Hem de o kadar emek verip copy paste ile uğraşan bu arkadaşa bir saygı gösterin

Resmini de koydum çünkü zaten kendisi koymuş bloguna. Zaten her yazının altında mutlaka "kızlar beni niye okumuyor" tipi bir serzeniş var, benim de katkım olsun arkadaşa.

Unutmadan bu da 6500 kişiyi topladığı  feysbuk grubu. Vallahi helal olsun benim grupta o kadar insan yok. Tebrik ederim.

Dostum ßLu3_ßLooD emeğine saygı + REP veriyorum. Yalnız copy paste'lerde kayma var bi el at be hacı.

Comments (65)

ama başlığı seninkinden iyi :)

Hayır anlamıyorum, yani blog yazmak zorunluluk mu?
İki kelimeyi bir araya getirip yazacak kadar zekâ sahibi değilsen neden kasarsın yazacam diye?
Kime, neyin ispatıdır bu?
Yavuz hırsız misali olmuş arkadaş da, takdir ediyorum arak yazılarını ve attığı çamurları. Cesareti önünde saygıyla eğiliyorum!!!!

Ben bu blogu, özgün olduğu, eğlenceli olduğu, zekice olduğu için seviyorum ve okuyorum. Hani saçın dökülünce derler ya "kökü sende" o hesap. Saçma bir durum tabi sana ait şeylerin başka yerlerde kendininmiş gibi paylaşılması. Sadece bir okuyucun olarak; buranın reyting hırsı, linkleşme derdi olmayan bir blog olduğunu hissediyorum. Ve bu kadar uzun bir yazı olmasa bile hangisi sen, hangisi gölgen olmaya çalışan bir şey ayırd ederdim.
Durum acınası diğer taraf açısından.

yaratıcı değilsen soyleyecek yenı bır sozun yoksa neden blog acarsın ki? Oradan buradan çaldıklarıyla kıtap yazan, baskasına parayla yazıdırdıgı kıtabı kendı adıyla yayınlatan yazarlar sılsılesı yetmezmıs gıbı bırde bu tıp olayları duyunca gercekten cok sınırlenıyorum. Hırsızlıgın normal olduguna mı ınandırıldık acaba? belkide yazıları çalıp cırpan kısı yaptıgının yanlıs oldugunun farkında bıle degıl. onun ıcın cok yazık!

Ben şu yorumuna bittim :)

"Haklı ama; Pucca çok terbiyesiz, HBBA zaten reyting delisi, Flying Dutchman boş tespitlerin adamı, 5Posta ahlaksızın teki, Ortega holigan...."

Psikopat Fare'nin de dediği gibi hani amaç ne ? Ne yapacaksın bunu yaparak. Hani bi çıkar varsa ben yararlanayım.

Ben aşağı yukarı 1 buçuk senedir yazıyorum ve ne bir yerden para kazandım, ne birileriyle tanıştım ki yazma amacım bu olsa niye yazmakla uğraşayım.

kimliğimi bile açıklamıyorum, resmimim bile koymuyorum tanınmamak için.

hadi hepsini geçtim çaldın bari gelip orda burda bana niye bok atıyorsun. zaten yemin ederim kılımı kıpırdatmazdım böyle saçma bir şey için ama adam bildiğin hakaret ediyor bana yahu.

şaka gibi.

facebokta 6500, blogta 38 izleyicisi olan adamı tartışmak manasız bence. şizofren falandır büyük ihtimalle.

ulan bari yaratıcı bir nick çal, her poku bilen adam filan yap, mavi kan nedir ya : )

hbba ve diğerleri, demek ki adamın fikirlerini daha yazıya dökmeden evvel aşırıyorsunuz. Emeğe saygı, emeksiz yemek olmaz (: Ayrıca ben biliyorum ki o yine buna benzer bir yazı yazacaktı, tam kafasında kuruyordu böyle bir şeyler ama hbba yine çaldı. inanmazsanız bir kaç gün sonra girin bakın emeğe saygının bloguna yazının asıl sahibi olarak ve hbba'dan daha iyi bir başlıkla bu yazı yayınlanır (:

Aslında senin de dediğin gibi, uğraşılmaya bile değilmeyecek bir durum. Sinirlenmen çok normal ama, şurdan da bakabilirsin olaya:

Senin yazılarını üzerinden prim yapılabilecek kadar iyi bulmuş demek ki. :D

Aslında bu çalıp çırpma olayı son zamanlarda fazlaca gündeme gelen (özellikle Avatar'la) ciddi bir soru(n).

Belki konudan sapmak gibi olacak ama, postmodernler -yazarlar özellikle- bunu meşru kabul edip yapıyorlar. Kaynak belirtmek suretiyle...

Blog konusunda da, Tumblr'da mesela, bilirsiniz Reblog özelliği var. (Ç)Alıp koyuyorsun bloguna, ama meşru hâle gelmiş oluyor. Kaynak da belirtildiği için kimse kimse üzerinden prim yapmış olmuyor, tadından yenmiyor.

Yine de burada aciz bir insanın yaptığı bir şey söz konusu olduğundan pek sinirlenmemek lazım. Sükunet, sükunet... :)

belki göremediğimiz bir amacı var herifin.blog adı niye kontorland? feyste 6500 üyesi nasıl var? parça kontör satıcısı mı yoksa:))

Adam hasta; kendi icinde celisiyor zaten, kendi icinde inkar halinde. Sen neyi dert ediyorsun? Bırakınız yapsınlar; bırakınız gecsinler. Aslolan her zaman bilinir. Sinirlenmene degmez.

blog listesinde kendi blogunun yer alması, kişilik çatışması yaşadığının en güzel kanıtı sanırım.

@malumafatrus benimkinde de yazıyor.ne zaman yapmışım bilmiyorum ama hakkın var hayatım kendimle içimden konuşmakla geçiyor:)

Boşver yahu ,zaman harcama bunlara.

Sen yazını yaz biz okuyoruz seni , taklidi çoğaldıkça aslın önemi artar diyorum geçiyorum

hiç yakıştıramadım hbba. vur kilidi bas git bu alemlerden. adam haklı !

ya biliyorum ben de bu adam ve böyle tipler için vakit ayırmak bile abesle iştigal ama bunu yapıp bir de hakaret yiyince buna ses çıkarmamakla da olmuyor. yazıda da dediğim gibi hırsızlara karşı "aman boşver" diye diye nereye kadar tahammül edebiliriz ki ?

http://creativecommons.org/choose/

Bak burdan tescillenebiliyor yazılar. Belki göz korkutma falan filan...

bence son birkaç ayda, birşeyler üretemeyince üretenlerin yanlışını bulayım, dur onları faka bastırayım diye yola çıkmış bir grup türedi ve sayıları giderek artmaya başladı. çok sık karşılaşmaya başladım

bir de zaman geçtikçe zırvalamaya başladılar..elemanın birisi mesela bugün kendi blogunda, beni çeviri bir yazıyı kendi yazımmış gibi sunmakla suçlamış..halbuki yazının içinde zibilyon kere alıntı olduğuna dair ifadeler var...öyle kaymış şaftı adamların....

bir de bu arkadaşların takip ettiğim bir özelliği var, gelip size direk konuşmuyorlar, ben tesadüfen görüyorum başka bir yerde...kimbilir görmediğim daha neler var...sanki gelip mail atanı veya bilgi isteyeni adam tutup dövdürüyoruz...

bak benim yazımı çalıp yayınlayan adama bu kadar acımıyorum...bu kafası bir şey üretmeyen parazitlerin üretenlere laf atması asıl acınacak şey...

kardeşim boşu boşuna uykunu kaçırmışsın. okadar uğraşmıssın linkler vermişsin. Gerek yokmuş. hatta reyting bile yaptı, belkide amacı buydu, kendince seni tuzağa düşürdü. bilemeyiz. 98 - 97 e yazık olmuş. inan benim yazılarımı kopyalasa ki kop-yalanmaya değer bişi yazmıyorum. dönüp iki satır yazmam.

gelinin kaynından + rep

kop-yalanma klavye hatası :P

5. seneye doğru emin adımlarla giderken benimde basıma bu tarz şeyler geldi. Daha çok forumlarda cıkıyordu. Günler geçtikce paylasımlarımı etrafta görünce iplememeye başladım. Hatta ben diye feysbuk profilleri bile vardı. Gel gelelim seninki bomba cıktı. Bu kadarınada pes doğrusu.
Bak şimdi aklıma geldi. Yazıyı bırak arkadasın bilogunu komple calmıslardı. Temasına kadar aynıydı...

"kötüye kullanımı bildir" de bir seçenek olabilir.'aman boşver' olmasın, şikayetini yap.gerçi türkçe seçeneği henüz yok, blogger yöneticileri anlar mı anlamaz mı bilmem ama, çok sinirimi oynattı bu mavi kan.

Benzer şekilde, "Blog Herşeydir" adında bir hırsız daha var. Gayretli bir şekilde kopyalayıp yapıştırıyor...

Tam emin değilim ama, kopyalanmış içerik asıl sahibinin işine yarıyor diye biliyorum. Neden derseniz google post tarihine bakarak değerlendiriyormuş. Yani siz yazdıktan sonra ne kadar çok kişi kopyalarsa sizin için aslında o kadar iyi(miş). Zaman içerisinde de bu gibi kopyacıları dizinden çıkarıyormuş. Adsız yorumlara kapatmak ise bence çözüm değil ve ayrı bir konu bence.

6.500 dertmi abi be 50 tl'ye sana 10.000 arkadaş getiririm (: Milyonlarca izleyici yığarım ama bu tür şeylere gerek yok. Ki o emek hırsızı zaten 6.500 arkadaşa rağmen bloğunda yorum yapsa anlaki paralı kişiler onlar. Senin yazılarını dikkatlice okuyorum ve fabrika'daki çalışan arkadaşlarıma sık sık tavsiye ediyorum ama yorum yazma kısmeti'ne erememiştim. Bende senin haftanın şarkılarını çevreme sık sık dinlettiriyorum umarım buna kızmazsın. Ağzımı bozmak istemiyorum ilk blog yorumum ama umarım o emek hırsızı birdaha senin yazılarını çalmaz.

O degil de 3 eleman varmis bloga yazi yazan. Tarihler var kardesim her sey belli, acik, ortada.. Madem yapiyorsun yorum yapma yazilarini arakladigin bloglara hatta izlemeye bile alma. Bu ne perhiz ne lahana tursusu! Ayip lan! Utanir insan, biri basina silah mi dayadi blog acmak icin?

Her boku bilen adam, senden korkulur valla :)

Bir kere onun blogunda kopyala yapıştır dahi olsa sende olmayan arabesk bir alt metin var. Çok başarılı bir saygısız... Entellektüellik sömürerek yaşayan kepçekuyruk, acınası bir mağdur. Ama her şeye rağmen sadık bir okur ve gerçekten senin bloguna musallat olarak kaliteli bir seçim yapmış. Bir de kendi özünü kör gözüne parmağım yapmasa sahiden yutacağız yahu...

olm benim fotoğrafımı çalıp kendi facebook profiline koymuş adamlara bile rastladım ben sdsdmıa hayır, kendimi bi bok sanıcam :dsjeemk

neyse hacı. harbi iyiymiş. ben de gördüm böyle bir blog. belki bu blog o blogtur. belki o blogta senin bloğundu. belki bunların hepsini sen çaldın hea? her boku biliyorsun ama sağ elimde ne var bilebiliyor musun? sadmofamoıawe

sülük bir toplumuz. böyle ya iyi olana bok atarak bir yerlere gelmeye çalışırız ya da iyi olanı kopyalarız. taklit bile etmeyiz bak, taklit etse yine kendinden bir şeyler var. ya çalarız, ya yerin dibine sokarız. sorun genlerimizde. ;)

soylenecek soz yok..tek kelimeyle ohhaaaa...

Al işte ben adsız olarak yazıyorum blogumda var ama reytinge senin ihtiyacın vardır diye sırf seni düşünerek bu şekilde yorum yapıyorum HBBB :D...Koy götüne rahvan gitsin senin blogunda adını geçirerek adamın fena reklamı oldu belkide bunun için çabalıyordu onuda başardı...

her tip insan yaratmış yüce rabbım

HBBA ile uğraşmak nedir ben anlamadım. Hadi HBBA nın yazdıklarını "aşırarak" kendine blog yapmışsın bari gelip HBBA ya çatma..bu ne zevktir anlamadım ya...Ama işte amacına ulaştı yine de kendi adını duyurmaya çalışıyordu duyurdu. diyor ki içinden şimdi bu "aşırma" blogçu "reklaamın iyisi kötüsü olmaz". Ama şunu bilmesi lazım bence kendisi ile ilgili ortaya çıkan tek şey kendi seviyesi; onu da pek fazla yükseklerde aramamız gerektiğini anlamış olduk bu olay vesilesiyle. yürü HBBA....

HBBA ile uğraşmak nedir ben anlamadım. Hadi HBBA nın yazdıklarını "aşırarak" kendine blog yapmışsın bari gelip HBBA ya çatma..bu ne zevktir anlamadım ya...Ama işte amacına ulaştı yine de kendi adını duyurmaya çalışıyordu duyurdu. diyor ki içinden şimdi bu "aşırma" blogçu "reklaamın iyisi kötüsü olmaz". Ama şunu bilmesi lazım bence kendisi ile ilgili ortaya çıkan tek şey kendi seviyesi; onu da pek fazla yükseklerde aramamız gerektiğini anlamış olduk bu olay vesilesiyle. yürü HBBA....

bir laf vardır yavuz hırsız ev sahibini bastırır diye..bu da tam olarak öyle işte..benim de blogdaki yazılarımdan vazgeçtim, hakkımda kısmını alıp tamamiyle kopyalayan bir manyağım vardı..kendisine mail atıp hakkımda bölümünü neden kopyaladın diye sorduğumda "seni kendime çok benzettim ondan" gibi bir cevap almıştım :) çok ilginç kafalar bunlar..çook..ama deşifre ettiğin iyi olmuş hbba..ders olur belki bu ve bunun gibilere diyeceğim de..fazla hayalperestim sanki :/

Eskiden kopya hazırlayacağına otur çalış derdi annem bana. Ama ben her seferinde inatla küçük notlar hazırlardım. Zamanla o küçük notları hazırlarken öğrendiğimi farkettim.

Belki bu araklamacı arkadaş yazdıklarını daha iyi anlamak için bloguna yapıştır yapıyor. Belki kıt zekası ancak oyle anlayabiliyor yazılanları. Bir kere de kendi yazsın ne olacak ki. Gün gelir o da bişeyler öğrenir :)

Vay anuna koduğum şizofreni vay...

gülermisin ağlarmısın durumları :)yumurtaya can veren yüce rabbim arada bazılarını es geçmiş napalımmm mukaderat sanırım geçmiş olsun her boku bilen adam :):):):)

Ben ilginç ve keyifli bulduğum için öncelikle twitter dan takip ediyorum seni, bu yazıdan sonra yazmak farz oldu.

Öncelikle bunun sonu yok. 5 yıldır müzdaribim ben de, sildiriyorum, düzelttiriyorum, yenisi peydahlanıyor.

Çareyi fotoğraflara veya yazıların arasına blog ismini koymakta buluyorum ama senin durumun farklı tabii, direkt rss den almıyor, arkadaş senin yazılarının üzerine emek vererek !!! değiştiriyor. :)))

Bir daha telepatik güçlerinizi kullanarak daha o yazısını yazmadan aşırmayınız reca ederim, ayıp oluyor gerçekten de.

ya adam benim acaip işime yaradı. her işte bir hayır vardır hesabı sanırım :)
arkadaşlarla evde karşılıklı street fighter oynamak istiyoruz ama klavyeyle olmuyor o iş. atari kolu bulmak lazım. geçen ay internette bulmuştum. ay başı gelsin param olsun alırım dedim. sonra aybaşı geldi ben kolun markasını unuttum. firefoxtaki yer imlerini de silmiştim başka bir nedenle. ara ara bulamadım. sonra bu gün yazıyı gördüm, adamın facebook grubuna baktım, resmi görünce bir anda jeton düştü: kontorland dı o marka lan dedim :) aradım buldum. şimdi aybaşını bekliyorum, bu ayki maaş da dişçiye gitti çünkü :)
bu da aynı tarz joystick arayan varsa onun için adresi

blue_blood dahil blogun 4 yazarı var, ama ismi c3mo olan diğer bir yazar da ßlu3_ßlood serisinde yazılar yazabiliyor, ayrıca okuduğu bir blog yok :D
aynı şey esra ceyda kardeşler ve su'cuk için de geçerli :D
sanırım kendisini 4 değişik kişi gibi göstermeye çalışan 1 adet ruh hastası var karşımızda, dikkat etmemiz gerekir :D

normalde niye takıyosun bunları diyebileceğim bir durum ama olay kendini bayaa bir aşmış.iyi ki bir el ettin dur dedin.zaten yorumlara bakılırsa herkes dertli bu durumdan.bence bu olayın önüne geçmek için biy gibi bir grup yaratmanız lazım spor dışı bloglar arasında.en azından okuyucu kişiler için bu çok önemli.bloglarda yeni dolaşmaya başlayan insanlar neyi kimden okuduğunu şaşırabilir böyle giderse...
bu arada 98 97 yi bekliyoruz ayrıca daha hızlı olmanı istiyoruz :)
Radolaite

bir daha yazı yazmaz bence:)

Ben de istiyorum;

Blogumun hit almasını,
Herbokubilenadam gibi uzunca karalamalar yapmayı
ve güzel bir tema
artı logo.

Harikulade olur valla.

Eyvallah.

oteki adam from www.nevropat.com

http://kontorland.blogspot.com/2010/02/her-boka-maydanoz-kampanyas.html

benzer bir copy paste faciası delininbiri'nin de başına gelmişti. adamın nicki, kullandığı blogger template'i ve hatta profil yazısına kadar her şeyi aynıydı. ne oldu şimdilerde bilmiyorum.
blogger sayfasıyla uğraşacağına bence facebook sayfasından devam etsin. ordaki karı kız potansiyeli daha fazla. hani ordan bloguna referans veriyorsa onu bilemem belki karizmatik geliyordur kendine.
ayrıca şöyle bir karıştırdım blogu da diğer yazarlar da blue blood gibi yazıyor. biri bir yazısında toplu yazarların blogları daha çok okunuyor daha çok kız çekiyor filan mı dedi ne? bir halt yiyorsun madem "diğer yazarların" üsluplarını değiştiriverseydin be adam diyesim geliyor.
acaba benim de bir "copy cat"im var mıdır merak ettim.

Adamlar çok organize ama hakkını verelim. Hayran sayfasına girdim harbidende 30 binden daha fazla kişi var lan napıyo bunları acaba ismide kontorland kontör mü veriyo beleşe :D

facebookta cahillik modasına rastlamıştım hatta bunların sitesinden paylaşılmıştı ekim gibiydi galiba altında her boku bilen adam yazıyodu şimi neden yazmıyo sormak lazım

Her boku bildiğini iddia eden arkadaşımız izleyici artışının nedenini acaba bizim sayfamızda kendi sitesinin reklamı olduğundan mı diye hiç kendine sormuş mu acaba...? Hayran sayfasına hiç girip baktın mı peki. Cahillik Modası ile yazdığın yazının açıklamasında kendi isminin geçtiğini biliyor muydun.? Bilemezsin çünkü sen her boku bildiğini sanan bir insansın... diye buyurmuş şimdide arakland. seni pis reklamcı HBBA.

benim anlamadığım adamların hayran sitesinde sizin linkiniz var acaba diyorum hbba ile sizin onla bi bağlantınız mı var :=)

çüşşşşşşşşşş 32867 kişi faydalı işlerde yapmışlar gibi ama çok beddua aldılar çook. sayfalarındaki yorumları okuyun bence dalga geçiyorlar resmen 1000 den fazla yorum yapılmış bu konu hakkında. ama birşey dikkatimi çekti sayfada 24 yazar var içlerinde hbba da var.cahillik modasının altında alıntıdır yazıyor ama bloglarındaki yazıları kendilerine göre yorumlamışlar :D

bu arada adsızları kapatmayın benim blog sitem yok :(

bide şu yorumlar dikkatimi çekti

her boku bilen adam kntlrndı nasıl bilmez haha

bildiği tek şey bok onun

rengi ne xD

ya yazılarını kendi okuyup kendi beğenen bi bok bildğini sanan adam işte salla

hehe bi tek o atlamış sazan gibi hepsinden yazıyo adamlar

hiç bi boku bilmeyen adam :)

arkadaşlar fidan kampanyası şuan hangi şehirde

maydanoz puhahaha''

böyle böyle gidiyo walla 1000i geçkin yorum var. sahiden bizim neden haberimiz yok anlayamadım. o kadar kişi biliyorsa biz malmıyız :D

höh diyorum ya ben bile bazen bakıyorum ya şimdi bunu şuda yazmış yayınlasam mı diye(çünkü bazen çok benzer bi yazı çıkabiliyor sizinkine.)Adam resmen yapıştırma bi blog yapmış.Toplum içinde de çok bi yeri olduğunu zannetmiyorum o karakterin.Tek kelimeyle Hasta

inanabiliyo musunuz şaka gibi cuma günü ben bunların yorumlarını spor servisinde duydum. adamlar iyice profosyenelmiş. mehmet demirkol'un okuduğu blog sitelerinin arasındaymış hemde. bağıra bağıra reklamını yaptılar kontorland diye. ne yalan söyleyeyim 5 dakikada bir girip bakıyorum acaba bir şey yazmışlar mı diye.

ya ntv'de akrabaları var galiba sürekli ntv ntv yazılarda da

e yazmamış ben yazayım
http://www.spj.org/ethicscode.asp

http://www.cyberjournalist.net/news/000215.php

Arada neler yazmışlar diye girip bakarsa nasiplenir.

vay anasınıııı !!!!

öyle şaşkınım ki, bu iki kelimeden daha iyi bir tepki veremedim..

ntvspor da reklamları çıkınca ne yala söyleyeyim bende takibe aldım desem yalan olmaz. guiza ile yazısı güzelmiş demek ki çalmadan da oluyomuş :D

ya yalnız bişi dicem... flying dutchman'in "ilişkilerde top 10 iğrenç erkek modeli" yazısının tarihi 13 şubat 2010, ama bu blue blood denen şahsın "ilişkilerde iğrenç erkek modları" yazısının tarihi ise 26 ocak 2010 görünüyor.. altında yorum da var hatta 26 ocakta yapılmış. o nasıl oluyo?

haa pardon "flying dutchman'in geçen sene yazdığı ve geçenlerde tekrar yer verdiği yazısı" demişsin orayı atlamışım ben

geçmiş olsun.
yalan yok, blog sayfana sanırım ikinci veya üçüncü gelişim, takip etmediğime göre ya ismin -de hali olmayan de'yi bitişik yazdın ya da sevmedim okuduğumu. neyse, bu bokun yasal düzenlemesiyle ilgili okuduk ettik zamanında, genelde toplu taşıma araçlarıyla kamu hizmetine ilk sunum tarihinin kanıtı gerek ve yeter koşul sayılmakta gibi kıçı başı ayrı oynayan bir yanıt aldık toplu sözleşmeli yasalara göre. bizim başımıza gelen, birtakım resmi bilgilerin fakslanması elzemiyle üye olunan bir edebiyat sitesinden, yazarla aynı ad ve soyada sahip birinin hoşuna giden birtakım edebi yatırımları blog sayfasında yayınlamasıydı. bir şekilde ulaştık kendisine, "lan ne şerefsiz bi adamsın" demek yerine "birader kaynak ver, kendininmiş intibası oluşturuyosun" deyince "altında senin adın var" şeklinde üstü kapalı "bi bok yapamazsın" cevabı almıştık. faksımızı faksladığımız siteye ulaştık, "yargıya intikal ettirebilirsen sonuna kadar arkandayız" dediler. iki şikayetle nice siteler kapattıran yetkililer bununla pek ilgilenmedi, vaktiyle çekilen faksta ispatlı kimlik bilgileri belirtilen kimsenin ünsüzlüğü neticesinde de medya ilgilenmedi. zaman ve enerji yiyen, çamurluk gerektiren lobi çalışması yapılmayınca "internette paylaşılanların başkası tarafından kendisininmiş gibi kullanılmasını aldım kabul ettim öyle paylaştım" şeklinde bir slogan gelişti. "uğraşma, değmez" diyen yanında "ismi başka olsa kasardık bi şeyler" diyen de çıktı.
sana gülen gözler filminden "beterin beteri var" isimli şarkıyı armağan eder, "aslında o diğer adam da sensin, ünlenmek için başkası çalmış gibi gösteriyorsun" ithamından ırak durmanı temenni ederim.

-bir düşman-

efendim takdirlerimi sunuyorum arkadaşa. gerçekten yazının iyisinden anlıyor. demek ki kalite takılıyor. onur duymanız lazım sayın HBB. kaşıkçı elması olmasanız peşinize arsen lüpen düşmez. gelelim amaca... yıllar önce şiirlerimi çalan bir arkadaş dürüstçe bir mail atmıştı. "abi hakkını helal et çok kız götürdüm sayende" diye:p" copy/paste çıktı özgünlük yallaha emanet... yine de arkadaşa "katran kaynamakla olur mu şeker..." atasözünü armağan edebilirsiniz. saygılar.

çok yakışıklı ama ^^lol^^

Do you need free Google+ Circles?
Did you know that you can get them AUTOMATICALLY & TOTALLY FREE by registering on Like 4 Like?