Kısa Kısa

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 22:05



Şu microblog hadisesi malumunuz. İki-üç satırla tespitler falan yapıp derdinizi anlatıyorsunuz. Ama yaptığınız tespitler twit deryası içinde kaybolup gidiyor. Ben de hem bu kısa yazıları biraz genişleterek kayıt altına almak; hem de Twitter'dan takip etmeyenlere bir kaynak oluştursun diye "kısa kısa" adında bir seriye başlıyorum. Bu "yeni bir seriye başlıyorum kalıbı" da artık klasik oldu bu blogda.
2012'yi izleme gafletinde bulundum çünkü yıllardır 2012, Maya Takvimi, Kur'an-ı Kerim Şifresi diye diye başımın etini yiyen bir arkadaşım var. Film sonunda tek düşündüğümse böyle tiplerin hepsini 2013 yılbaşı gecesi bir araya getirip eşşek sudan gelinceye kadar dövmek oldu.


Roland Emmerich'in karısı ölürse küçük, kendisi ölürse büyük kıyamet kopar.

 Rijkaard'a "Messi mi daha yetenekli Arda mı?" diye soran gazetecilerimiz var. Adamcağız da "böyle bir kıyaslama olması hem Arda için hem de Türk Futbolu için çok güzel" diye cevap verdi.


Obama'nın Barış Ödülü almasından sonra Nobel, benim için artık Kral TV Video Müzik Ödülleri ayarındadır. Ayrıca sadece "Dünya Barışı için çalışacağım" denip Barış Ödülü alınıyorsa her yıl Miss Alabama'nın, Miss Ohio'nun falan alması lazım bu ödülü.


Yemekteyiz'de en çok yemeği artıkları verdikleri köpekler yediğine göre puanları da onlar verse yarışma daha adil olur düşüncesindeyim.

Uğur Dündar ve türevleri beyefendiler her fırsatta "doğru haber, dürüst haber" diyip duruyorlar ama "reklamlardan sonra devam edeceğiz" diyip reklam biter bitmez hoşçakalı yapıştırıyorlar suratımıza.


Serdar Ortaç'ın güzel bacaklı, kalın kaşlı, kek yaptıran üzerine soda içiren dişi versiyonlarına NİL denir. Niller Sakalsızsuavigiller Familyası'ndan gelir.


Şener Şen'in şu hayattaki belki de tek yanlışı Çiçek Abbas'daki muhteşem oyunculuğudur. Sırf o film yüzünden 30 yıldır Sinan Çetin'den kurtulamıyoruz. Ayrıca Sinan Çetin sinemanın Serdar Ortaç'ıdır.


Ne Jack Nicholson'ın Joker'i ne de Heath Ledger'ın.. Benim için en muazzam Batman karakteri Danny DeVito'nun Penguen'idir.


Çevremizdeki insanlar Facebook'dan sonra mı bu kadar salaklaştı; yoksa zaten salaklardı da Facebook mu bunu ortaya çıkardı ?


Kurban Bayramlarında en çok Emolara üzülüyorum. Ne zordur emo emo el öpmek, kavurma yemek, konu komşuya et götürmek.. Hele bir de alınlarına kurban kanı sürülmüşse off off..



Amerikalılar 7 kişi ortak danaya girdikleri zaman ben de balkabağını oyar Halloween'i, hindimi keser Şükran Günü'nü kutlarım.



Bloglarda ya da başka yerlerdeki yazılara gelen okuyucu yorumlarını gördükçe ilkokuldaki Türkçe derslerindeki "okuduğumuz anladık mı" köşesinin ne kadar yerinde olduğunu görüyorum. Hatta ayrı bir ders olarak okutulmalı o bölüm.


Ezel adlı diziye sırf popüler diye burun kıvırabilirsiniz ama bu dizi özellikle kurgusu itibari ile son yıllarda Türkiye'de yapılmış en iyi dizi.

Daha 20 yaşındaki kızlar mal bir heriften ayrılıp nutella eşliğinde "Eternal Sunshine" izleyince kendilerini "Acıların Kadını Bergen" sanmaya başlıyorlar.

Orhan Gencebay'ın "Beni de Allah yarattı" şarkısının coverını yaparsa; ancak o zaman tırsmadan dinleyip, izleyebilirim Marilyn Manson'ı.

Şimdilik bu kadar yeterli sanırım.

Bu arada bu formatı da ilk olarak yapan Lifelessness ve Oz-T'ye de burdan selamlarımızı iletelim.

Comments (16)

Kime ne kötülük yaptın da Allah başına 2012 filmini musallat etti?

çok iyi olmuş bu kısa kısalar..
kaçırıyorduk bazen süper tespitleri

Kurban Bayramlarında en çok Emolara üzülüyorum. Ne zordur emo emo el öpmek, kavurma yemek, konu komşuya et götürmek.. Hele bir de alınlarına kurban kanı sürülmüşse off off..

Bu paragrafı bende düşünmüşümdür hep aslında... tuhaf...

Ezel'in kurgusu gerçekten çok iyi ama her Türk dizilsinde olduğu gibi senaristler kısa vadeli yazmaya başlayınca dizi sapıtmaya başlar. Dayı ile Ezel düşman olur, Ali Ezelin yanına geçer. Eyşan Cengizi sever ama Cengizde Bahara yazar ama Bahar çoktan eşcinsel olmuştur... İnşallah sapıtmaz ya, çok güzel çünkü.

Yemekteyiz hakkında yapılmış en doğru tespit budur kanımca :)

serdar ortaç iyidir.

okuduğumuzu anlamadık :)nil ve serdar benzetmesi nedendir?

Yemekteyiz! Süperdi.:)) RT yapamamıştım ama şimdi dönüp bulacağım.:)
İlla ki Türkçe dersleri konusu, valla yıllardır çabalasakta,internet dili derken SMS mesajlarında harften tasarruf falan filan derken... :(
Teşekkürler.

bu format bayağıdır vardır, iyidir.

bu format iyidir uygulanmalıdır

Selam, yazılarını okumak çok keyifli, sağdan soldan verilen linklerle bulduğum blogunda keyifle güne başlıyorum. Eline sağlık.

Bergen ki kezzap ile yakmışlar kadını. Eternal Sunshine filminin artık yasaklanması gerekli, ya da kafalardan harbiden birşeyler silinmeli.

Sinan Çetin yönetmen değildir.Kesinlikle katılıyorum.Zira kendisi İstanbulun en kallavi emlakçılarındandır.Tespitler de güzel yazı da.Ellerine sağlık.

Not:Biri artık şu Radoya anlatsın Mayaların takvim yapmaktan sıkılıp 2012'ye kadar ancak gelebildiklerini :)

yazının tamamını okuyamadım...sinan çetin' le ilgili noktada kaldım....dostum ..süpersin ya....ben de tam onu diyordum her zaman....kim bu adam...ama ben o filmi de onun çektiğini düşünmüyorum....oyuncular kendi kendilerine oynamış işte...-çok da iyi yapmışlar-

esra

Amerikalılar 7 kişi ortak danaya girdikleri zaman ben de balkabağını oyar Halloween'i, hindimi keser Şükran Günü'nü kutlarım.

zamanında orçun künek in yaptığı şarkı isimlerine benzemiş :)

Ever wanted to get free Instagram Likes?
Did you know that you can get them AUTOMATICALLY & TOTALLY FOR FREE by using Like 4 Like?