Kısa Kısa 7

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 17:50

Kıraç'ın bir akıl hocası, mentoru, büyüğü falan var da ona bunları yaptırıyorsa çok fena kafa buluyor kendisiyle; ha Kıraç bunları kendi hür iradesi ile yapıyorsa, ki büyük ihtimalle öyle, ergenlik yıllarında etrafındakiler tarafından çok fena ezilmiş olduğu kanaatindeyim. Kovboy şapkalar, pelerinleri, demir ökçeli botlar, deri pantolonlar... Hayır bir de böyle gerçekten karizmatik olduğunu falan mı sanıyor acep? Evli barklı adamsın Kıraç bi kendine gel allasen. Zaten "neaaardeeessssinnnn seeaaannn" diye bağırıp beynimizi fortluyorsun her yerden. Bari görüntünle çıldırtma bizi. Sırf 100.Yıl Marşı hatrına çekiyor zaten millet seni.

Hürriyet'te röportajım çıktı ya bu sefer de "hani sen eleştiriyordun Hürriyet'i, bak Hürriyet seni meşhur etti" diyenler türedi. Sanki Hürriyet'te yazmaya başladım anasını satayım. Ayrıca ne meşhur oldum hakkaten sokakta yürüyemiyorum (!). Twitter ile ilgili sorular sordular ben de cevapladım ne var bunda ? Gidip de "ya gazetenize de hastayım" mı dedim. Günlük hayatta da memnun olmadığım bir sürü yerde bulunuyorum, bulunuyoruz. Aslında salaklık da bende. Durmadan "artık herkesi kaale almıyorum" diyip ota boka cevap yazıp hala kendimi anlatmaya çalışıyorum. Mal mıyım neyim.

Bir de arkadaşlarımın "ünlü oldun artık bizi tanımazsın" tipinde espri kisvesi altındaki sözlerine anlam veremiyorum. Hayır sizi nasıl tanımayayım ? Beni tanıyan bi siz varsınız, artistlik yapmak istesem anca size yapabilirim zaten. Ayrıca sevgili izleyenler ilerleyen günlerde Zeki Müren kılığında bir fotoğrafım yayınlanırsa "montaj o" inanmayın.

Işın Karaca saçmalıyor efendim. Kendisi mükemmel bir sese sahipken gidip o sesi Bülent Ersoy gibi kullanmaya; o harika sesi resmen harcayıp ikinci bir Zerrin Özer olma yolunda ilerliyor. Arabesque albümünü dinleyin ne demek istediğimi anlayacaksınız. Mustafa Ceceli'nin albümünden beri dinlediğim en büyük hayal kırıklığı bu albüm.

Geçenlerde Twitter'da günün konusu olan "twitlerin çalınması" hadisesi ile ilgili çok da fazla konuya hakim olmadan "bu tvit çalma olayı kötü de çok da abartmayalım bunu, sonuçta burda Mesnevi yazmıyoruz" gibisinden bir çıkış yapmıştım. Bunda da anlatmaya çalıştığım hırsızın hırsızlığını yine yapacağı ve üste çıkacağı idi ki buna benzer durumlar yaşıyorum biliyorsunuz. Ama sonra olayın çıkış noktası olan kendimdedegilim'in yaşadığı şeyi gördüm. Hem de benim de başıma gelen ve hatta adıma mail adresi alıp oraya buraya mail atmaya kadar giden bu yavuz hırsızlara her yerde haddini bildirmek gerektiğini tekrar fark ettim. Hem zaten Yılmaz Özdil'in şöyle bir yazı ile en sevilen köşe yazarı olduğu yerde Twitter'da harikalar yarattığımızı düşünüyorum artık. 

Yılmaz Özdil demişken ben dahil hepimiz laf söylüyoruz ama okuyoruz adamı. Bundan da daha doğal bir şey olamaz. Sonuçta bu adam bir şarkıcı, bir yönetmen değil ki yüz çevirelim. Ülkenin önemli bir kesiminin sesi. Ne yapalım kulakları mı tıkayalım. Ayrıca doğru söylediği yerde de "doğru" diyoruz zaten. Misal Beyaz Şov'da öğretmenler hakkında söylediği sözleri Feysbuk'da izledim ve hakkaten doğru söylemiş adam dedim. Ha samimiyetinden kuşku duyarım ayrı mesele. Bu arada kendisi ile ilgili okuduğum en muazzam yazı blog dünyasına çok sağlam bir şekilde giren Hoanes'in yazdığı "Anne Ben Köşe Yazarı Oldum" adlı yazıdır.


Atletico Madrid sadece 2 galibiyet alıp, ki o iki galibiyeti de hiç hak etmeden aldılar, Avrupa Ligi'nde finale kadar geldi. Eğer finalde bu sene Avrupa Ligi'nde resmen döktüren Fulham'ı penaltıya falan götürerek yenerlerse tarihin en nefret edilen zaferlerinden birini elde etmiş olacaklar.

Göksel'i ve müziğini severim. Kendisinin özgün tarzının yanında; geçen albümü "Mektubumu Buldun Mu?" ile başlayan 70'lerin popuna yorumuna son albümü "Hayat Rüya Gibi" adeta kaymak olmuş. Özellikle Teoman ile birlikte seslendirdiği Palavra pek şahane olmuş. Hele hele "Ah Nerede"yi dinlerken "Zehraaaa!!! Seni seviyorum Zehraaaaa" diye bağırasım geldi. Bu kızın "ben kendi yolumda giderim" havasını çok seviyorum.

BDP'nin parti kapatmayı zorlaştıran anayasa maddesine "Hayır" oyu vermesinden sonra artık kendilerinin parti kapatmanın ne kadar demokrasiye ters düştüğünden ve bu durumun en büyük mağduru olmalarından yakınmaları ne kadar inandırcı olacak ki? Aslında şaşırmamak da lazım. Zaten bu ülkede herkes mağduriyetten beslenip de götürmüyor mu malı. Her gece alem yapan adam bile "biz fakirdik" diyip alkış alıyor. Şaşmamak lazım.

Sürekli, boşver artık -Çivi çiviyi söker- şeklinde öğüt veriyorsunuz.
Tamam iyi diyorsunuz ama, o zaman da duvarın anası sikiliyor.
Onu ne yapacağız.

 demiş Köfte Ekmek blogunun sahibi. Pek hoşuma gitti bu laf.

İzmir'deki seri katilin yaşadığı apartmanın yan binasında çok yakın iki arkadaşım yaşıyordu ve bir nevi tehlike bizi teğet geçti. Ama gelin görün ki robot resmi katile benzeyen birine Feysbukta binlerce mesaj gelmiş. Aşkını ilan edenler, "gel ortak çalışalım, ağbi şunu da öldürebilir misin rica etsem"diyenler, "seni bulup parçalayacağım" diyip olayla hiç alakası olmayan adamı tehdit edenlerden tutun da yüzlerce acayip mesajın muhattabı olmuş robot resmin benzeri vatandaş. Emniyet'in "biz mahsuscuktan yaptık" demeci pek etkili(!) olmuş anlayacağınız.
 
Türkiye'de her intikam Ezel dizisindeki gibi alınsaydı pek çok sorunumuz hallolurdu.  Hadiseler o kadar dallanıp budaklandıktan sonra "Neydi la bizim derdimiz" diyip herkes unuturdu olayları en sonunda. Ne kan davası kalırdı, ne töre cinayeti ne de başka şey..
Ailemizin sitesi Alkışlarla Yaşıyorum 100.000 üye sayısını geçmiş ve 2.000.000 kere alkışlanmış. "İyi... site iyiye gidiye...Gastamonu ben." diyerek kutluyorum kendilerini.

Blogla ilgili herbokubilenadam@hotmail.com ve herbokubilenadam@gmail dışında mail adresim yoktur. Ayrıca tek blogger hesabım da budur. Sahtekarlık olayını abartanlar var. Açıklama gereği hissettim.

Comments (13)

Kıraç'la ilgili ilk aklıma gelen iğrenç şey dişleri. o kadar para kazanıp tuvalet taşına dönmüş sapsarı dişlerle nasıl sahneye çıkıyor hayret ediyorum!

ya michi bro HBBA, kardeşim canım birtanem iyice köşeyazarı gibin oluyorsun can cağızım, iyice bunu beğendim bunu beğendime dönüyorsun, iyice boka bağlıyorsun.

dikkat et güzelim bebeğim canım binim.

hbba yalnız yiyen yalnız ölür haberin olsn.ünlü olduğunda takipçilerini unutma.Türkiye de her intikam ezel dizisindeki gibi alınsaydı dayısı olmayanlar kaderlerine mahkum olurlardı,dayısı olanlarda eziyetin en büyüğünü kendilerine çektirirlerdi.
hbba bizi diskoya götür..

ışın karaca kısmıyla ilgili,

hafta sonu mediamarkttaydım ve haftanın albümü olarak ışın karaca seçilmişti, onun albümü çalıyordu mağazada. kasada iki kasiyer arasında geçen diyalog:
+ x'ler coştu bugün. niye arabesk çalıyorlar?
- yeni albüm olduğu için, zorunlu ya..
+ hmm.. zerrin özer di mi bu?
- evet

bayaa icerikli bir yazi olmus. hangisine yorum yapsam derken ufak capli bir afallama yasadim.kisaca özetlersem bi cogu dogru tespitler. verilen linkleride ayrica okuycam. hurriyetin öyle bi kösesi oldugunuda bilmiyordum. enteresan.

"Sırf 100.Yıl Marşı hatrına çekiyor zaten millet seni."

İşte benim için Kıraç'ın anlamı. Muhtemelen kendi adı da Kıraç değildir. Tamamiyle borazan sesli, tamamiyle yapay bir herif. Zerre haz etmiyorum.

Adın yok, sanın yok, buradan elde ettiğin bir gelir yok, yazdıklarına kimse para ödemiyor ve üstüne üstlük bir ton negatif elektrik yiyorsun katılmayanlar ve çekemeyenlerden.. Hal böyle olunca; ne meşhurluğu amk sdamfıosda. Bu tür şeyler güzel şeyler, insanın egosu okşanır ama adın olmadığı sürece ekstra bir katkı sağlamaz. Bu açıdan arkadaşların gereksizce takılıyorlar sana, takma kafaya :)

meşhur oldunya yorumlarda azalma var. :)

artık halktan bizden biri değilsin tüü kaka. :P

Meşhur olmayı hakediyor ama. Köşe yazarı olmayı da hak ediyor bence. Tek eleştirdiğim tarafı yorumlara cevap yazmaması. Bunun nedenini bir yazısında ‘’Herkese kendimi açıklamamaya karar verdim artık’’
diyerek belirtmişti ama onu anlayan insanlar olarak yazılarına beğenimizi ya da fikirdaş olduğumuzu ifade eden bir yorum yazınca, yorumuna cevap almak istiyor insan.

Benim anlamadığım neden her yazının altına alkışlarla yaşıyorumun linkini koyarsın yutube ve envayi çeşidi dururken alkışlala yaışıyorum kimin sikine başkalarını yalakalıkla suçlayıp adam iki yazını friend feedde paylaştı diye götünü yalamadığın kaldı her yazıda adamın sitelerini yayımlıyacağına Serdar Kuzuloğlu için özel yazı yazı yazdabizide bu dertten kurtar hürriyet şöyle Yılmaz Özdil böyle diyordun neden yazı yolluyorsun o zaman beğenmediğin gasteye ortada birtezatlık varsa oda sensin bütün gün klozetini çekip altına twitterda orda burada önüne gelene saldır kuduz köpek gibi ondan sonrada ben doğruyu söyledim ata sözünde söylendiği gibideğil hayat doğruyu söylen yedi köyden kovulur diye köyden kovulanlarda senin gibi patavatsızlar . seniçerde kala kala iyice tırlatmışsın ağzı küfürden başka laf yapmaz bir angutun linkini atarsın yok beni hedef gösteriyorlar sevgili izleyicilerim :)))) yok ben kimseyi hedef göstermiyorum saçmalamyı bırak ta çık biraz gez.

Yesteгdaу, while I ωas at ωork, my cousіn stolе my
іphone and testeԁ to sее if іt cаn ѕurvivе a 40 fοot dгоρ, juѕt so shе
can be а youtube sensаtion. My
iPаd іs noω broken and ѕhе has 83
viеws. I knоω this is entігelу off toрiс
but I had to share іt ωіth someonе!


Мy blog seopressor version5

I'm not sure why but this site is loading very slow for me. Is anyone else having this problem or is it a issue on my end? I'll checκ baсκ lаtеr and sее if
the problem still existѕ.

Also visit my webpage; SEOPressor

Hi there, just beсame аleгt tо уour blog
through Google, and found thаt it is really infοrmative.
I'm gonna watch out for brussels. I will be grateful if you continue this in future. Numerous people will be benefited from your writing. Cheers!

my web page seopressor version5

I am not sure wheгe you're getting your information, but great topic. I needs to spend some time learning more or understanding more. Thanks for wonderful info I was looking for this information for my mission.

My webpage: wedding dresses
Also see my web site: wedding dresses