Let Go

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 04:27

Haftanın Şarkısı Frou Frou'dan Let Go.

Şarkı ile ilgili çok da yorum yapmayacağım. Zira bir alttaki Garden State yazısı ile bir şeyler anlatmaya çalıştım.

Garden State'in soundtrack albümünün her şarkısı ayrı güzeldir ama Let Go; gerek filmin finali ile oluşturduğu harika uyumla, gerekse de başlı başına çok ama çok iyi bir şarkı olmasıyla ayrı bir yerdedir benim için.

Şarkının videosu yok ama birileri filmden sahnelerle çok da usta işi olmasa da bir klip oluşturmuş onu koyuyorum.

Bu arada alakasız ama Malın Gözü'nden Rectoa ile içinde şaşırabileceğinizi düşündüğüm cevapların da olduğu keyifli bir röportaj gerçekleştirdik. Bu linkten okuyabilirsiniz.



Drink up baby down
Are you in or are you out?
Leave your things behind
'Cause it's all going off without you
Excuse me, too busy, oh writing your tragedy
These mishaps you bubble wrap
When you've no idea what you're like

So let go(so let go), jump in
Oh well, whatcha waiting for?
It's alright
'Cause there's beauty in the breakdown
So let go(oh let go), just get in
Oh, it's so amazing here
It's alright
'Cause there's beauty in the breakdown

It gains the more it gives
And then it rises with the fall
So hand me that remote
Can't you see that all that stuff's a sideshow?
Such boundless pleasure
We've no time for later now
You can't await your own arrival
You've 20 seconds to comply

So let go(so let go), jump in
Oh well, whatcha waiting for?
It's alright
'Cause there's beauty in the breakdown
So let go(yeah let go), just get in
Oh, it's so amazing here
It's alright
'Cause there's beauty in the breakdown

Hang your head your head High
Hang your head your head mm hey-yeah-yay
Hang your head your head High
Hang your head your head mm hey-yeah-yay

So let go, jump in
Oh well, whatcha waiting for?
It's alright
'Cause there's beauty in the breakdown
So let go,(Oo let go), just get in
Oh, it's so amazing here
It's alright
'Cause there's beauty in the breakdown

Mmm Breakdown,
Cause There's beauty in the breakdown
Mmm hey-yeah-yay Breakdown, So amazing here.
Cause there's beauty in the breakdown!

Comments (5)

facebook'tan Okyanusa ordan malın gözüne ordan sizin bloga ulaştım. iki blogu da takibe aldım. Zaytung ve ekşi sözlükten sonra takip edecek iki süper blog bulmanın verdiği heyecanı röportajın eklediği gazla bi yorum yapim istedim. ezikliğin verdiği bi severek izliyoruz durumu bünyeme istila etti. bir de istek yapmak istiyorum. benim için yazarsanız ne tatlı olur. Lost'un adasındaki tıpa hakkındaki düşüncelerinizi merak ederim.
beril(gmail hesabım var ama nerden girileceğini bilemedim)

Benim şarkım. Bu kadar.

Bu yorum yazar tarafından silindi.

'Filmi izlemedim; şarkıyı da daha önce dinlemedim haliyle..Ama postu okuduğum son yarım saatten beri dinliyorum,5 oldu sanırım..'

Üstteki önceki yorumumdu adım gözükmüyordu sildim..Hala dinliyorum 9 oldu :m

HBBA ne oldu Sulukule'den yine entel alemlere kaymışsın
Evet şimdi 3 gün sonra Lerzan Mutlu'yla ilgili bir yazı yaz sıra onda
Seda Sayan, ardından Frou Frou
Popülizm doruklarda

SSAY