Kısa Kısa 9

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 01:32

Grooveshark'ı da kapattılar sonunda çok şükür. Eğer bilgisayarınızda çeşitli ayarlar falan yoksa yanda her hafta yenilediğim "Haftanın Şarkısı"nı dinleyemeyeceksiniz muhtemelen. Malum ülkemizin birlik beraberlik ve bütünlüğünü parçalayacak videolar izlenilmesin, çok değerli pek güzide sanatçılarımızın hakları gasp edilmesin diye bu tip kararlar alınıyor. Çok yararlı çok faydalı. Devamını da bekliyoruz.

Ben çok örnek bir vatandaş olduğum için ne youtube'a girer bir şeyler izler, ne grooveshark'dan müzik dinler ne de google'dan bir şeyler aratırım. Türk bayrağı duvarkağıtlı bilgisayarımla internete girer, kahramanlık öykülerimizin anlatıldığı videoları izler, sadece marşlarımızı dinlerim. Keşke herkes benim kadar örnek bir vatandaş olsa. Keşke.

Binali Yıldırım diye bir bakan var bu ülkede ve yıllardır var bu adam. Onun döneminde neredeyse her üç ayda bir büyük bir tren kazası yaşanıyor, internet siteleri yasaklanıyor, türlü saçmalıklar dönüyor ama bu adam hep sabit. Herkes gidiyor ama o hep koltukta. Teknolojiden, iletişimden, ulaştırmadan sorumlu bir bakan bu adam. Yani o konularda bu ülkedeki en yetkili insan. Ama site kapatılmasından sonra "Ne işiniz var elalemin sitesinde" diyor. Biz de gelmiş yok şöyle yok böyle diye ahkamlar kesiyoruz.

Başbakan basketbol maçını izleyecek diye ponpon kızlar sahaya çıkartılmıyor. Neden? Ben buna herhangi mantıklı bir açıklama getiremiyorum. Hoş mantıklı açıklama getirebildiğimiz şeyler azınlıkta zaten ama bu ponpon kız meselesine acayip derecede takıldım. Utandım resmen bu olaydan dolayı. Hani orda burda "İran olacaz çarşaf gelecek" diye saçmalayanlardan olmadım hiç bir zaman ama nedir bu bağnazlık?

Bir de o kızlara ne dediler acaba?  "Bu akşam başbakan gelecek siz yoksunuz kızlar" mı dediler? Bu kızlar "Biz ne yapıyoruz ki başbakanın önünde uygunsuzuz diye bizi çıkarmıyorlar" diye düşünmedi mi? Ayıp olmadı mı şimdi o kızlara?

Kadın voleybol takımının maçlarına hiç gitmesin devlet büyüklerimiz. Onlar ponpon kızlardan daha açık seçik giyiniyorlar. Bi de eğiliyorlar falan. Çok sakıncalı.

Ponpon kızların basketbol salonuna girmesini yasaklarsan, türbanlı kızların üniversiteye girememesi saçmalığını nasıl ortadan kaldıracaksın? Kim inanır senin samimiyetine?

U2'dan da Bono'dan da zerre hazzetmem.

Emmy ödüllerine sinir oldum. Dexter gibi muhteşem bir sezon yaşatan bir dizi yerine Mad Men saplantısına anlam veremiyorum. Allahtan bana göre son yıllarda Dexter'la beraber çekilmiş en iyi dizi olan Breaking Bad'den Bryan Cranston ve Aaron Paul duble yaptılar da en azından teselli bulduk.


Michael C.Hall yaşayan en iyi genç aktörlerden biri bana göre. Dexter'ın son sezonundaki performansıyla da fazlasıyla hak etti ödülü ama Breaking Bad'i izleyen biriyseniz Bryan Cranston'ın Walter ya da nam-ı diğer Heisenberg karakteri ile ödül almasına şaşırmazsınız. Dexter rolünde Hall müthiştir evet ama Breaking Bad, Dexter'dan çok daha fazla oyuncuların performanslarıyla giden bir dizi ve hem Cranston hem de Pinkman rolündeki Paul muhteşemler.

Hugh Laurie'ye de ayıp oluyor artık.

Breaking Bad, Dexter, House gerçekten harikalar ama şunu 10000.kez söylüyorum ki gelmiş geçmiş en iyi dizi Six Feet Under'dır. Ardından da OZ gelir. (bunu durmadan söyleyeceğim)

Hayatımda çok zor anlar da yaşadım; kendimi tutamadığım ağladığım, dayanamadığım, güçsüz kaldığım dönemler oldu. Bazen günlerce uyumadım, yemedim, içmedim kimselerle görüşmedim nice çile çektim ama hiç biri oyuna girmek için kenarda beliren Selçuk Şahin kadar eziyet çektirmedi bana. Gerçekten anlam veremiyorum. Hani halısaha maçlarında adam eksik olunca futbolla hiç alakası olmayan bir arkadaşınızı çağırırsınız ya; kızmazsınız da ona hata yapınca falan çünkü iyi çocuktur ve sizi kırmamak için gelmiştir. İşte diyorum Selçuk da öyle çok iyi bir insan da ondan mı 7 yıldır Fenerbahçe'de oynuyor acaba?
Hayır bir de milli takıma falan da alıyorlar adamı. Alan da Guus Hiddink. Geçen sene oyuna Essien'i sokan adam yapıyor bunu. Zaten Cristian'dır, Bilica'dır yeterince kafayı yediriyor bir de oyuna giren oyuncu 21 numara Selçuk... Off offf...


Blogun temasını değil de (çok meşakatli o) şu bannerı bi değiştirelim diyorum. Bu konuda "ben bir şeyler deneyeyim" diyenler şu linkteki bannerın üzerinde bir şeyler deneyebilir. İlla belirli bir şeye(House, Alex vs.) takılmak zorunda değilsiniz. Kafanızdaki HBBA imajına göre yapabilirsiniz bir şeyler. Açığım her şeye. İlgilenenlere şimdiden teşekkür; "lavuğa bak bir de milletten kendisine logo yapmasını istiyor" diyenlere de şimdiden aşk olsun.

Ünlü birileri gelince karşısında kul köle olma yavşaklığından utanıyorum (Fazıl mod) Tamam ilgilenin de bokunu da çıkartmayın. Her şeyin bir dozu var. Daha iki maç oynamadan omuzlarda taşıyorlar ya futbolcuları o hesap.

Cuma geceleri Star'da Gecekondu diye bir talk show/dizi var ki sormayın. Son zamanlarda televizyonlarda izlediğim en harika işlerden biri.


Efendim blog, friendfeed, twitter, facebook, formspring derken tumblr'a da el attım. "Aman bir şeyden de eksik kalma" dediğinizi duyar gibiyim. Haklısınız efendim ne diyim. Orda ne yapacağıma gelince de daha çok resim, foto ve şarkı üzerine bir şeyler paylaşacağım. Buraya haftada bir şarkı koyuyorum üzerine bir yazı yazıp. Twitterda bazen şarkı linkleri paylaşıyorum. En iyisi her gün tumblr'a bir şarkı koyayım da bu da bir düzene girsin dedim.
Şu linkten takibe alabilirsiniz.

Bu Kısa Kısa da burda bitsin. Zaten bu Kısa Kısa'lar normal yazılardan daha uzun oluyor şimdi fark ettim.

Comments (18)

hangi birine yorum yapacağımı şaşırdım ama bu grooveshark'ıda kapamaları cidden son nokta.pon pon kız olayından bahsetmekten bile utanıyorum.burdan tayyipe ayıpçıl eleştiriler yapardım da neyse.
bende bu tumblr a girdim baktım beceremedim bi garip bi şeyler oldu onu dinlenmeye aldım.sana tumblr da da başarılar dilerim. :)
bu arada cidden madmen in sürekli ödül almasından bende baydım hugh laurie'ye cidden de ayıp oluyor artık.

İran meselesini ben de abartı buluyordum ama ponpon kız olayı da nedir öyle ya. Dedikleri kadar varmış.

house son sezonda uslandı,daha az laf sokuyor falan,dizinin temel karakteri değişir gibi oldu.ha ben çok severim o ayrı ama bu sezon bir şeyler eksikti,jüride bunu farketmiş olmalı

‎''...Ponpon kızların basketbol salonuna girmesini yasaklarsan, türbanlı
kızların üniversiteye girememesi saçmalığını nasıl ortadan
kaldıracaksın? Kim inanır senin samimiyetine? ''

Ne güzel demişsin. HBBA haklı beyler.

yuh amk iyi ki demin üye olmuştum ya... ya neden interneti hepten yasaklamıyorlar ya... Götümü açıp fotosunu çekip site açıp oraya koyup gelin bu deliği sansürleyin diyeceğim amk.. çok mu ağır oldu lan :S

Oz'u gelmiş geçmiş en iyi dizi olarak gören ve Dexter'ı ağzının suyu akarak izleyen biri olarak "six feet under" hayranı olduğunuzu öğrenince gidim izleyim dedim, belki bir bildiği! vardır. Bu yaz izledim gerçekten süperdi. Benim için OZ bir numaradır ama olsun "Six feet under" ile beni tanıştırdığınız için teşekkür ederim. :)

bu banner güzel değil zaten. önceki çok iyiydi bence. ama geriye dönülmez biliyorum.

ünlü birilerinin karşısında kul köle olmak bi de adamın hiç suçu olmasa da ondan da soğutuyo insanı bi süre sonra. sevmediğim ünlülere yaparım ben onu anca. (siminyayla ilgileniyim)

gecekonduyu bana da godsy izletmişti, çok güzel cidden.

bu kadar.

Zaten sadece çaydanlık üretebilen bir teknolojimiz var, bir de utanmadan elin yaratıcı fikirlerine, müthiş projelerine çomak sokup milleti bu güzelliklerden mahrum bırakıyorlar. İlginçlik verici gerçekten.

Türbanlı kızların da memeleri belli oluyor. Bunu söyliyeyim de rahat uyuyamasınlar bari. Yılların, dünyaya yayılmış ve herkes tarafından kabul edilmiş ponpon kız şovunu başbakan geliyor diye kaldırmak korku cumhuriyetinin mihenk taşıdır. İkinci bir Atatürk yaratılmaya çalışılıyor diyoruz da kızıyorlar bize (bknz: karga kovalayan çocuk. bknz: simit satan çocuk.) İran olacaz lan İran! sdmıofsa.

Bakan dediğin adam bakar. Adı üstünde.Adam da bakıyor. Olayı bu. İzliyor ve "hımm" diyor. Mesleği gereği daha fazlasını yapamaz. Daha fazlasını yapabilmesi için düşünebilmesi gerek ki bu ülkede düşünmek hala tehlikeli.

Dizilerden/televizyondan haz etmem ve fotoşopum ya da ona benzer programlarım, fotoşop yazışımdan da belli olacağı üzere rezildir. Olsa kendime yapardım amk! dsıofs.

Bilica'yı tek geçerim. Daha ötesinde bir futbol öksüzü adam yoktur büyük bir kulüpte oynayabilecek. Bu Sivas maçında gol atmış, duyunca çok üzüldüm.Neyse adını anımsayamadığım bir adam geldi, belki keserler elemanı. Selçuk Şahin ise üzerine para veriyor. Başka türlü imkanı yok. Selçuğun babası çok zenginmiş. Sıkılmış artık Selçuğun evde top oynamaya çalışmasından. Çünkü ne cam kalmış ne çerçeve. En son büyük dedesinden kalma vazoyu da kırınca kıymış paraya, aramış Yıldıvım'ı, demiş al sana futbolcu, arada bir oynat, parası neyse veririm. O gün bugün Selçuk bu takımdan ayrılamıyor. Biraz da öğrendi hani top oynamayı. Tabi Galatasaray kalecilerinin de bu hususta baya bi yardımları oldu, onu da unutmamak gerek sdmfıosd.

Neyse lan. Öptüm bye!

olm lan hata verdi paso, sdamfıosad ben de inatla yolladım ama hepsi gelmiş aslında. sdmıofs. neyse koy göte. geçmiş olsun. sil lan onları sdamfıoasd.

binali yıldırım konusunda kesinlikle haklısın yalnız bu mahkeme kararlarının sebebini de biliyorsun.bu zihniyet de değişecek inşallah.sonuçta roma bir günde roma olmadı değil mi?

büyüyünce anlarsın üzülme, ya da şimdi ki gibi umursamayacaksın.

''Ponpon kızların basketbol salonuna girmesini yasaklarsan, türbanlı kızların üniversiteye girememesi saçmalığını nasıl ortadan kaldıracaksın? Kim inanır senin samimiyetine?''

Yani.

oz ne yazıkki listenin başında geliyor.six feet under ı da senin etkinden izledim ama hala ilk gözağrım oz bende bir numara

refarandumdan bahsetmediğin için ayrıca teşekkür ederim. bahsetmişte olabilirsin daha önce bilmiyorum ama iyi ki bu yazıda yok. kusma seviyesine gelmiştim çünkü.

bn cahilce ve talihsizce groovesharktan habersizdim. bu kötü reklam bana yaradı ve şu an tüm günümü bu sitede geçirebilirim. yetkililere teşekkür etsem yeri:))

Grooveshark i kapatmak ne demektir ya. Ben kendi blogumda da onu kullaniyordum surekli. Yeter ya yakinda elimizde 50 web sitelik bir liste olacak ancak onlara girebilecegiz herhalde.

bannera dokunmmaa

Grooveshark'a alternatif olabilecek bu eklentiyi kullanabilirsiniz,

Müzik severler için Yahoo! Media Player

blog'ta müzik yayınlamak için gerçekten harika bir eklenti.