Simple Song

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 14:34

Bloga dönmüşken "Haftanın Şarkısı" ile dönmemek olmaz.

The Shins pek sevdiğim, pek leziz şarkıları olan bir grup. Kendilerini Garden State ile keşfetmiş akabinde nerde ne şarkıları varsa edinip dinlemiştim. "New Slang" hala başucu diye tabir edilen şarkılarımdandır.

Mart ayında yeni albümleri çıkıyormuş, çıkış şarkıları da adına tezat :

Simple Song



*Bu arada Vimeo telif hakkı falan diyerekten tüm videolarımı silince blogdaki tüm yazılara gömülü videolar gitti. Ayarlayabilirsem hepsini düzeltmeye çalışacağım.

**Bir de şu "HBBA Soundtrack" albümlerini adamakıllı bir paylaşım sitesine upload edip linkini yollayabilecek olan kişiye minnettar kalırım.

Comments (2)

Budur...

bu haftanın şarkısı ile ilgili bir şey sormak istiyorum, yani bu şarkı değilde bu köşe hakkında..ben de bloguma yapmak istiyorum ama nasıl yaptınız bilemedim, kurcaladım blogger ı ama ortaya video çubuğu diye bişi çıktı :)
Rica etsem yardımcı olurmusunuz? Haa çalmış olacağım sizden ama kulvarlar çok farklı, benimkisi kendi halinde bir bebek blogu, hem link verip çaldığım yeri de yazacağım söz!! :)