Altın Bamya'lar Açıklandı

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 23:52


Trevanian uyarmış Sineofrenikler de sonuçları yazmış.I.Altın Bamya Ödülleri sahiplerini bulmuş.

İşte sonuçlar :


Altın Bamya Erkek Karakter Ödülü : Recep İvedik karakteri ile Recep İvedik


Altın Bamya Kadın Karakter Ödülü : Hacer karakteri ile Üç Maymun


Altın Bamya Senaryo Ödülü : Issız Adam ve Üç Maymun


Altın Bamya Film Ödülü : Issız Adam



Jüri Özel Ödülleri

Tek Taşlı Bamya Ödülü:

Çılgın Dershane Kampta, Süper Ajan K 9 ve Şeytanın Papucu


Homofobi - Üç Buçuk Bamya Ödülü : Recep İvedik


Benim blogda yaptığım anketin sonuçları ise :

Comments (2)

Recep İvedik Tüm zamanların En iyi Türk yapımı belgeseli bence

tipik bir Türk ün yaşamını ele almış nacizane bir başyapıt

bu filmin belgesel kategorisine alınmasını ve okullarda öğrencilere ders olarak verilmesini temenni ederim

okullarda ders olarak okutmaya gerek yok.tüm çocuklar büyükler yediden yetmişe herkes sinemaya gidip izledi zaten.

gitmeyen görmeyen mi kaldı iki filmi de.

çocuklar eskiden kemal sunal gibi eşoleşek dediğinde kızanlar ivedik gibi konuşan çocuklara ne diyecek onu merak ediyorum ben.

eleştirdiğin zaman da adın entele dantele çıkıyor.

neymiş ivedik'i eleştirmek ya da begenmemek bu halktan kopuk yaşamakmış.

iyi tamam ben kabul ediyorum kardeşim.

zevkler ve renkler tartışılmaz ama midesizliği sabaha kadar tartışırım.

şaban'ın naifliğinden,ivedik'in öküzlüğüne adım adım..