Adet'a İşkence

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 00:00

Benim için Bahar ve Yaz ayları normal insanların aksine öyle gönül yaylarının gevşediği, hormonların coştuğu, gülüp eğlenilen, denize girip birbirine su sıçratılan dönemlerden çok; yılın kabus ayları olarak geçer. Zira en ağırından Bahar Alerjisi sahibi olarak elimde artık mendiller kesmediği için rulo rulo tuvalet kağıtları, gözleri nemli, on saniyede bir hapşuran, sabahın köründe en pisinden burun akıntılarıyla uyanan biri olarak hayat benim için adeta cehenneme döner.


Yaşayanlar bilir ki bu akıntılar, hapşuruklar öyle nezle olduğunuzdaki gibi olanlardan değildir. Burnunuzdan sümük desem sümük değil, su desen hiç değil; acayip sıvıların geldiği…

Tamam neyse uzatmıyorum tarifi.

İşte bu ağrılardan, eziyetlerden kurtulmak için aldığım ilaçlar yan etkileri sebebiyle ayrı bir eziyet yaratır bende.

Kullananlar bilir ki alerji ilaçlarının yan etkileri asıl hastalıktan çok daha beter hale sokar insanı. Durmadan uyuma isteği ve halsizliğin en uç noktalarında gezersiniz. Aldığım bir ilaç yüzünden günde abartısız 18 saat uyudugumu biliyorum.

Bu sene kullandığım ilaçsa geçen yıllarda kullandıklarımdan çok daha enteresan sonuçlara yol açtı sevgili izleyenler.

Aerius adını taşıyan bu Allahın Belası ilaç yüzünden son iki haftam adeta "Yaşayan Ölülerin Alerjisi" modunda geçiyor. Öyle ki artık dayanamayıp bıraktığım halde iki gün önce alerjinin hayatımı iyice esir alması nedeniyle tekrar başlamak zorunda kaldığım bu ilaç yüzünden şu an bildiğiniz adet sancısı yaşıyorum.


"Bu planör nedir allahın belası herif nedir bu planör.Sen misin bu ilacı icat eden.Sıkıysa yakalayın beni mi diyorsun"
Uyumak istiyorum ama uyuyamıyorum. Göz kapaklarım üzerine nargile közü koymuş gibi yanıyor. Belim ve karnım iki tarafından sanki iki tane çapa ile aşağıya doğru çekilip bırakılıyor. Ayaklarıma ve bacaklarıma titreme geliyor. Sabaha karşı 5-6 gibi titreyerek uyanıyorum. Günde neredeyse 5 litre su içiyorum..

Ama sağolsun ilacım sayesinde akıntı bitti. Hapşuruk da yok. Oh şükür…

Ha bunları ilacın prospektüsünde de Yan Etki diye yazmışlar sağolsunlar.

Ulan böyle yan etki mi olur.

Neresi yan bunun..

Bu bayağı kafadan bodoslama..artık yanı mı kaldı.

Hayatımı zehir ettiniz. Yan etki derken “yan bastınız” mı demek istediler acaba?

Bu vesile ile adet ve menopoz sancısı çeken tüm kadınlara burdan çok büyük saygı ve sevgilerini sunuyorum. Allah yardımcınız olsun sevgili arkadaşlar. Annelerimize, kızkardeşlerimize, sevgililerimize o dönemlerde biraz daha anlayış gösterelim sevgili erkek okuyucular.

Bildiğin öküz olun.

Ne isterlerse “he canım he yavrum” deyin. Gerçekten de çekilir dert değil ki benim yaşadığım şeyi ilaçla ilgili girdiğim sitelerde kullanan bayanlar “neredeyse adet sancısı kadar acı veren“ ilaç diye tabir etmişler…

Neredeyse mi ?

Ablacım bu daha "nerdeyse" mi ?

Son olarak Aerius adlı ilacı icat eden adamın da Allah bin belasını versin demek istiyorum. Demek ki biri başım ağrıyo diye gelse kolunu kesecek bu şerefsizler.

Comments (16)

yaşayan bilir, yaşayan bilir demişsin ya, o benim işte.
son 20 yıldır piyasaya düşen, piyasadan kaldırılan ne kadar antihistaminik varsa hepsini denedim.zaditen,zyrtec, claritine,clarinase,telfast,alarin.al birini vur ötekine.hepsi aynı bokun soyu.uyku yapmayan iştah açar, iştah açmayan ödem yapar, ödem yapmayan elinden geleni ardına komaz.

bende aynı ilacı kullanıyorum 3 yıldır ama böyle şikayetlerim olmadı her bünyede farklı etki yapıyor demekki. sadece ödem yapıyor, uyku sorunu bende yıllarıdır bu ilaca bişi demiyim yani.
anlattıklarındansa bırak alerjiyi yaşa daha iyi.

w.w,

aynen katılıyorum sana.hangi birini denediysem farklı ve daha beter bir yan etkisi çıktı ortaya.yazdıklarına bi de cetryn'i ekleyeyim.bence ilaç firmaları alerjikler üzerinde deney yapıyor bu ilaçlar sayesinde.

irma,

zaten bir kaç yorumda da ilaçtan gayet memnun olduğunu hatta yıllar sonra ilk kez böyle harika bir ilaçla karşılaştığını yazanlara rastladım.Dediğin gibi bünyeden bünyeye farklılık gösteriyor.ama çıkıp da kesin çözüm yazmsınlar ilacın üzerine.

daria,

sen şimdi taze aşık sayılırsın ondan sana koymuyordur.önümüzdeki yıl tuvalet kağıtlarıyla görürüm seni.

Duact , tek geçerim tavsiye ederim .

"Bildigin okuz olun."

Son zamanlarda sadece Izmirime donunce duydugum bi cumle kalibi. Evde gibi hissettim. Sagolasin HBBA..
:P

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Adama keşke düzgün yorumlar yazsaymışın daha iyi olur muş

Aerius bu iğrenç ilaç ödem yapıyor kilo aldırıyor içinde kortizon olduğundan eminim

.

Bende annamadim kizimin vucudu allerjiye eyilimliymis doktor verdi aerus iki defa kullanmsk zorunda kaldim ama kuzim 5 yasinda henuz ve akintisi olmaya basladi bende korkuyorum neyapabilirim aceba?

Bu ilaç kilo aldiriyor mu acaba

2005 yılında Aydın ilinde bu hastalığa kapıldım ve yılda 45 gün kadar Aeurus denen ilacı kullanıyorum.15 yıldır bu ilaçla dost gibiyim.Bendeki yan etkisi çok nadir olarak halsizlik yapabiliyor oda yaşadıklarım yanında hiç kalır. İnşallah sende sana iyi gelecek ilacı bulursun... ALLAH ŞİFA VERSİN CÜMLEMİZE...

Kardeşim bide Hitrizin diye Bi ilaç var,Aynı hastalığın tedavisi için. Doktoruna danış ve kullan belki sende işe yarar. Aerius benim bahar ayındaki dostum... Umarım sende sana iyi gelecek ilacı bulursun.Bu aylarda Evden çık amaya, çıkarsan Ağaçlık ve yeşillik bölgelerden uzak dur...

4 e bölüp içmeyi deneyin daha az yan etkisi olur

Tıb çaresiz bu hastalık karşısında. 365/2 yaşıyorum. Burnumda deri kalmadı. İgne 3 ay etkili. Oda kortizon vucut devamlı istiyor. Sanırım antidepresan hapları gibi kişiden kişiye degişşyor. Yine hastane yolundayım. İki doz birden yaptırmayı düşünüyorum. Doktor pankama

Bende kurdeşen için bu hapı bir akşam bir sabah 2 tane içtim. Nalet olsun nerden içtim 2 gündür sancı içinde kusma titreme baş dönmesi ile yarakdan çıkamadım sanki düşük yapıyır gibi sabcım var sabaha kadar kıvranıyorum. 2 gün oldu bakalım daha sürecekmi?