Terkedilen Ayı Kadın

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 09:50


Sen gittin gideli Beybi,
Saldım kendimi ben de,
Unuttum cımbızı,epileydiyi
Bacaklar oldu kıllı bir meşe..

Sen gittin gideli,
Kapattım kendimi ben de,
Çıkmadım evden dışarı..
Oflaynım Emesende bile..

Sen gittin gideli,
Şarkılar söyler oldum kendi kendime,
Ağzım burnum yamuldu,
Meymenet kalmadı bende..

Sen gittin kendini çok sevdirmeden,
A.Ş.K'nin açılımı yalan oldu,
Bu işte bir yalnızlık var dedim,
İçim dışım Tuna Kiremitçi oldu.

Dön artık yar dayanamam hasretine,
Yemekteyiz izler oldum tüm gün şov tivide,
Sensiz tatlı damak tadıma uymaz bilirim,
Hasan ağbiye de haksızlık yapıldı,arz ederim..

Şehla bakıyor artık gözlerim,
Artık çıkmıyor ağzımdan seni çıldırtan sözlerim.
Dahi anlamındaki De gibi ayrı kaldım senden
Hele bir yazım hatası yap,hemen Sen De'yim...

Comments (4)

offf... çok kötü!

eveet beklenen oldu!

bkz. Orçun Kunek

Görünce resmi üstünde yazılanları tercüme etmeden yapamadım. Komikmiş gerçekten, ne olduğunu anlayamadım. şöyle yazıyor: Yalandır yalan, senin olan herşey.. İlginçmiş gerçekten. Hatunun adını da ilk defa burda gördüm yani. Bizimkiler bilir belki!? :D Bacaklar bombaymış ayrıca. Önceleri Yugoslavya'da kadınlar bacaklarını almazmış. Zaten çoğu da sarışınmış. Emin değilim ama sanırım 80 sonraları patlamış bu kıl tüy alma olayları. Buda öyle bi bilgi olsun. Hani komik ama nasıl yani demeyin diye. :D