Barbarossa'dan HBBA Söyleşisi

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 15:55



Geçen hafta Barbarossa Blog ile bir röportaj yapacağımızı duyurmuştum. Haftasonu bu röportajı gerçekleştirdik. Kendileri de hemen derleyip düzenleyip en ivedi şekilde bloglarına taşımışlar.

Söyleşiyi de şu cümlelerle duyurmuşlar :

Sırada 'Her Boku Bilen Adam' var. Bu kez biraz farklı bir söyleşi olmasını istediğim için onun blugunu tercih ettim. Gerçekten de farklı oldu. Kadınlardan, Ne zaman 'milli' olduğundan, Sakarya'dan, Kocaeli'den, Yemekteyiz'den, Fethullah Gülen'den, House dizisinden, Nihat Doğan'dan ve hatta Fil Bokundan bile konuştuk kendisiyle. Fakat halen kendisinin ne ismini biliyoruz, ne de yaşını... Verdiği söyleşiye rağmen gizemini koruyor yani HBBA. Kendisine vakit ayırdığı için teşekkür edelim ve sorulara geçelim. Bu arada söyleşi serisinin 'cevapları' en uzunu HBBA ile olan söyleşimiz oldu, şimdilik...

Hakkaten de biraz fazla uzun cevaplamışım soruları ama ilk olarak okuyanlar sıkıcı olmadığını söylediler. 

Röportajı bu linkten okuyabilirsiniz. 

Oğuz Öztürk ve Barbarossa  Blog'a da ilgilerinden dolayı tekrar teşekkür ediyorum.

Comments (7)

okunamayacak kadar kısa şeylerdense, okunabilecek kadar uzun olsun...

her ne kadar bazı noktalar karanlıkta kalmışsa da (hayır kimliğinden boyundan posundan değil, bunları saklamak için saklamak zorunda kaldığın bazı yorum ve bilgilerden söz ediyorum) olmuş...

daha da güzel olur...

HBBA, şimdi Varol Döken geldi yorumunu buraya bıraktı. Senin dediğine göre Barbarossa olmamış mı yani daha :))

saba ii tv :)

Ordudan sadece namaz kıldığı!!! için atılan binbaşı bu bey.

http://mekankiraatevi.blogspot.com/2008/03/yavuz-ayla-sylei-27-ubat-2008.html

YAŞ karar gerekçelerine mi ulaştınız da sadece namaz kıldıkları için atıldıklarını biliyorsunuz?

Yoksa bu bey görünümüyle ve söylemiyle ''yahu bu arkadaş haksız yere atılmış'' hissi mi uyandırdı?

YAŞ kararı ile haksız yere atılan bu kıymetli subaylar, işten atılma sonrası yaşadıkları post-atılmatik stres sendromu nedeni ile mi genelde cemaatlerin siyasi seçimleri etkiledikleri belediyelerde daire başkanı veya şube müdürü oluyorlar?

Buraya yazdım çünkü bu söyleşi öncesi bu düşüncenizi twitleseydiniz soracaklarım bunlar olurdu.

Saygılar,
İmza: Siz neden mecburi HBBA iseniz o da o sebeple mecburi anonim kişi

öyle dolanıyordum esasında soyleyecegım sey farklı idi ama son yoruma dıkkat ettim ve çok begendım.bazı seyler bu dunyada bızım gormemız ıstenıldıgı sekılde yansıtılıyor.ornek olarak bu olay tamamen asılsız benım bırcok akrabam orduda namaz kılardı fakat hıcbırı atılmadı.gormedıgımız selere ınanmamamız lazım ne yazıkkı bu yenı dunya duzenınde...örn(gormemıze ragmen bundan 100 yıl sonra abd dekı 11 eylul olayı terorıst saldırı olarak kucuk cocuklara okutulacak fakat gercegı aklı basında herkes bılıyor sanırım!!!)yazmak ıstedıgımden cok sapmıs olsamda yorumuma doncek olursak HBBA mutlaka spor yazmalı ozellıkle SPOR dıyorum cunku bana gore cok ıyı bır spor kulturune sahıp kendısı...bekliyorum

-Radolaite-

Sayın Herbokubilen adam. Neden sitenin tepesindeki başlık mahiyetindeki resimleri sitenin anasayfasına linklemiyorsun da bir gönderinin içine girmişken bizi anasayfaya dönecem diye hababam uğraştırıyorsun a gadasını aldığım. Tamam belki biz özürlüyüz, başka bir yolu vardır da görememişizdir, olabilir ama en kolayı, en bildik anasayfaya gidiş yolu da odur hani. İşin yoksa git adres satırından ilgisiz kısmı seç, sil, bilmem ne. Yok nedir yani bir farklı olacam, ben aynısını yapmayacam kaygısı mıdır? Ne güzel de yazıyorsun halbüse.

oraya da yazdım copy-paste ile buraya da getirdim yorumumu..:
yazıları kadar söyleşisi de güzel olmuş. takip listesinde sigara yanıkları'nı da görünce ayrı bi keyif aldım tabi :)