Morcheeba - Enjoy The Ride

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 01:19

Chopartypical demiş ki : bu konuda yazılacak, açıklanacak, kayda değer birşey bulamıyorum keza herşeyi yeterince çıplaklığıyla anlatmışsın. Yorumların da gayet güzel olması canımı sıkan konu. seni hep doğru insanlar mı okuyor azizim.

Hakkaten hoşuma gitti bu yorum ve yorumda söylenen şeyin gerçeklik payı. Son dönemde bloga gelen yorumlara bakıyorum da cidden de aklıselim insanların sayısında bir artış var. Tabi kime göre bu aklıselimlik. Bana göre efendim bana göre.

Karşı fikirde olsalar bile gayet güzel ifade ediyorlar itirazlarını. Bu benim cidden keyif aldığım bir durum. Malumunuz özellikle internet ortamlarında aksi fikirde olup da küfürsüz, hakaretsiz, konuyu bambaşka yere çekmeden yorum yapan insan sayısı pek az. Hoş, bana yazdığım her şeyi ayrıca açıklamak zorunda bıraktıranlar yok mu ? Var.

Ama olsun. İnsanların yazdığım yazılara, yazının kendisinden bile uzun yorumlar bırakması çok hoşuma gidiyor. Okuyucuların da yazdığı ender bloglardan biri olma yolunda gidiyor bu blog.
Neyse fazla da böbürlenmeden Haftanın Şarkısı’ na geçeyim.

Efendim; her şeyden önce animasyon klipleri çok severim. Hele hele sevdiğim şarkıların animasyon kliplerine bayılırım. Bizde çok iyi örnekler yok şu animasyon kliplere ama; ecnebiler güzel yapıyor bu işi.

Haftanın Şarkısı ‘nda bu hafta Eksensiz sayesinde geç de olsa keşfedebildiğim harika gruplardan Morcheeba’dan Enjoy The Ride var.

Morcheeba’ya bu şarkılarında solist olarak şarkının sözlerini de yazan Judy Tzuke eşlik ediyor.

Bu arada bu Haftanın Şarkısı ritüelini de bundan böyle Salı değil Pazartesileri yapmaya çalışacağım bi aksilik olmazsa. Ayın Yazıları da bu ay olmayabilir. Olursa da çok özenli olmayacak şimdiden söyleyeyim.

Neyse buyrun klibe :


Shut the gates and sunset
After that you can't get out
You can see the bigger picture
Find out what it’s all about
You're open to the skyline
You won't want to go back home
In a garden full of angels
You will never be alone
But oh the road is long
The stones that you are walking on
Have gone
With the moonlight to guide you
Feel the joy of being alive
The day that you stop running
Is the day that you arrive
And the night that you got locked in
Was the time to decide
Stop chasing shadows
Just enjoy the ride
If you close the door to your house
Don't let anybody in
It's a room that's full of nothing
All that underneath your skin
Face against the window
You can't watch it fade to grey
And you'll never catch the fickle wind
If you choose to stay
But oh the road is long
The stones that you are walking on
Have gone
With the moonlight to guide you
Feel the joy of being alive
The day that you stop running
Is the day that you arrive
And the night that you got locked in
Was the time to decide
Stop chasing shadows
Just enjoy the ride
Stop chasing shadows
Just enjoy the ride

Comments (9)

farklı bir tarzları var kesinlikle. trip-hop ve chillout dinleyenler illa ki sevecektir henüz dinlemedilerse grubu.

ayrıca grubun last.fm sayfasında isimleriyle ilgili bir bilgi var. ilginç ve hoşuma gitti doğrusu, kopyalayayım dedim.

"The word “morcheeba” means “the way of marijuana” (“Mor” - the middle of the way & “Cheeba” - informal name of marijuana)."

En sevdiğim parçalardan biri açıkcası ne zamandır ben kendi blogumda tanıtmayı düşünüyordum ama sürekli erteliyordum :)

sabahtan beri bu şarkıyı dinliyordum ama klibi var mı, yok mu bakmak aklıma gelmemişti. hemen izleyeyim.

Çok sevdiğim bir şarkı, ama grubun sadece bu şarkısını biliyorum:)

Benim yaklaşık 6 aydan beri en fazla dinlediğim parçalardan biridir. Çok anlamlı bir hikayesi var :)

uzun zamandır bıkmadan usanmadan dinleyip arabaya atlayıp günbatımında yola çıkma isteği duyduğum bir şarkı. teşekkürler. değil haftanın, yılın şarkısı olsa yeridir. bunu ben de kendi blogumda yapsam mı? haftanın şarkısı şeyini diyorum...

Uzun zamandır dinlediğim bir şarkı değildi, hatta daha önce dinlediğim bir şarkı da değildi .Grubun adını da ilk kez burada duydum birkaç gün önce.Ama gerçekten kulağa hoş geliyor(işte bu güzel müzik)

eksensiz'den sevgilerle <3

dinlemenin yanısıra söylemeyi de çok fazla sevdiğim ve bir gün istanbulda bir grup bunu coverlamış gelin dinleyin denecek bir parçadır efenim, umarım pek yakında :)

güzel tespit, elinize sağlık...