Haftanın Şarkısı ve HBBA'da Gelecek Program

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 22:15

Haftanın Şarkısı'nda bu hafta Calexico'dan The Ballad of Cable Hogue var.

Bir arkadaşım sayesinde daha yeni keşfetim bu grubu. Bahsi geçen şarkıları ve klipleri de pek bir güzel hakikaten.

Şarkı ve grup hakkında bilgiden çok bloga verdiğim aradan bahsedeyim bu vesile ile. Efendim malumunuz yeni yıl öncesi yazı dizileri, incelemeler vaadetmiştim ama; bu ara biraz yoğunum. Vaatleri biraz erteleyelim diyorum. Hani çok da değil aslında bir kaç gün daha yokum buralarda.

Blogun izleyici sayısının artmasının da böyle bir handikapı var işte. Eskiden kendi yağımda kavrulurken aklıma göre yazar, bazen günlerce açmazdım bile bu sayfayı. Ama şimdi "nerde lan yazılar" diyen bir kitle mevcut. E insanlar bu kadar alternatif içinde gelip okuyor, yorum yapıyorken de bir açıklama gereği hissediyor insan.

Neyse bu arada bir değişikliği de haber vereyim. Yeni yıl öncesi vaadettiğim en önemli seri olan "Son 20 Yılın En İyi 100 Filmi Serisi" biraz daha gecikecek. Bunun nedeni de listeden Türk Filmleri'ni çıkarmış olmam. Dolayısıyla listeye yeniden bir şekil vermem gerekiyor. Ha The Dark Knight gene yok onu söyleyeyim. Değil En İyi 100 Film; En İyi 200 Film olsa gene almam o filmi.

Türk Filmleri'ni çıkarıp kenara da atmıyorum bu arada. "2000'lerin En İyi Türk Filmleri" ve "80'lerin En İyi Türk Filmleri" adında 2 yeni seri daha olacak 2010 içinde bu blogda.

Ayrıca günlük hayatın enteresan mecraları ve sosyal medya ile ilgili inceleme yazıları da yakında burada olacak.



Şu an yukarıya bakıp okuduğumda o kadar baştan savma, o kadar kötü o kadar acele ile yazılmış bir yazı görüyorum ki hemen Haftanın Şarkısı'na geçiyorum.

Calexico'dan The Ballad of Cable Hogue


I live out yonder where the snakes and scorpions run
got myself a little goldmine to bank on
but one day my heart sank when I saw Madame in town
I knew her love would be the death of mine

(L'amour passait, l'amour obsolète.
Pourquoi perdre sa vie à chercher l'or d'un coeur?
Je ne me noierai pas dans ce désert mystique.
Je ferme mes comptes et je repars.)


Love is passe and love is obsolete
some spend their whole lives searching for a heart of gold
I'm tired of treading water in this desert mystique
I'm cashing in my chips before I ride

Do me a favor while I'm hanging here
Take this gold and go and hide
Don't twist too hard darlin' on your hangin' rope
(ne gigote pas chéri sur ta corde pendue)
Don't worry I'll be free in no time.

She promised me she would be there when I'd return
she didn't say she'd have a whole army there as well
she whispered, "J'taime Baby," as she fired that gun at me.
It's getting late and I'm running out of time

I should've stayed way out yonder better off with the scorpions and snakes
Every act which has no heart will be found out in the end
I'm a little late this time, cause her love
would be the death of mine, mine, all mine

Comments (9)

Dark Knight'ı hiç beğenmiosun ok de o zmn nie yukarda jokerin fotosu war??

joker'i seviyorum çünkü.

Listeni sabırsızlıkla bekliyorum. House'un yeni bölümünü beklediğim gibi bekliyorum. Haftanın şarkısını çok beğendim, bekliyorum.

''Dark Knight'ı hiç beğenmiosun ok de o zmn nie yukarda jokerin fotosu war??''*

*adsız1'den alıntı.

Şu yukarda gördüğünüz resimlere verdiğiniz dikkatin bir kısmını sırasıyla (y,r)-(ok yerine tamam)-(a,a)-(y)-(w yerine v)için verebilecek zamanınız olsa sanırım Dark Knight'ın Joker'den 66 yaş küçük olduğu gerçeğinin resmi zihninizde oluşurdu.

İmza: Adsız 2

Dip Not: Sevgili blog sahibi kusura bakma, burada anonim olmasa özelden dertleşirdim adsız1 ile. Çok sabırlı bir herbokologsun. Selamlar

Ustam, ilk girişten hemen, şarkı sıradan diye düşünmüştüm. Sonradan kadının fransızca ara sözleri ve arkasından gelen nefesliler ile fikrimi değiştirdim. Fonda da ara ara ağız armonikası, çok güzel, dinlenesi bir parça.

sevgili her boku bilen abi

sağ kolondan dinlenebiliyor müzik ama aşağıdaki video nun bağlantısı bozulmuş istersen değiştir/kaldır sen onu

Onu seven The Czars'ın Goodbye albümünü de sever

e tabi joker başka bir filmin karakteri normal..

adsız 2 zekadan muafmısın arkadaş 66 yılmış da anonimmiş de bide büyük ünlü uyumuna uyalım istersen yazarken, şu kadar yazıya önem werceğine ne denilmek istediğini anlasan o fotoğrafın canlı halini zihninde görürdün :))

''Sen zeka sahibiysen, ben muaf olmayı tercih edenlerdenim'' desem anlamazsın diye korkarım.
Evet sen hiç düşünmedin ''Oooo blogger'a bak blogger'a hem kara şEvalyeye saydıwıyoğ hemDE(yapış oğlum -de sakın ayrılma) bloĞunda Joker resmi vağ, şuna wereyim ayarı, nası bıldım ama açığını, bu arada anAnim olayım da bokun çıktığı yeğ olmayayım zeka mıafı biri öpeğse beni'' diye.

Bunlar benim paranoyak düşüncelerim tabi ki. Takılmazdım sana bu kadar, fakat sıkıntı başka. Birisi emek veriyor, yok şablon, yok html hazırlıyor ortaya koyuyor. Birisi de çıkıyor, bu emeğe verdiği önem kendini ifade ettiği yazı şeklinden belli ve ''şşttt alooo hacıı dark knight'a no, joker'e yes: ne ayaksın ha!!!'' demeye getiriyor.
Ben sana DC Comics desem ayyy çok comicsin diye cevap verirsin, Alan Moore ''The Killing Joke'' desem, atma kafadan o Sisco'nun yönetmeni dersin.
Şekew şey benim kaçırdığım büyük resim '' Dark Knight'ı sevmeyen birisinin Joker'i nasıl sevebileceği mi?'' Dark Knight vitaminken Joker emekli ikramiyesi için banka kuyruğunda bekliyordu demem mi üzdü seni? Joker'in 3 solunda Renton'u görüyorum, Facebook'da ''Trainspotting'i sevmeyene Renton avatarı haram olsun diyecek bir milyon kişi bulurum, bulamazsam Spud olurum'' grubu açsana sen.
Hadi canım kardeşim sen kendi kulvarına dön. Takıl hayatta, oksijen tüket, metan üret.

Kapatırken sana bir de şarkı hediye ederim ben.
Jarvis Cocker-I never said i was deep

Dip not: Ben anonim yazıyorum, sebebi ise senin anlayamayacağın şeyler.