Cirrus

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 03:49

Blogun aksamayan tek bölümü herhalde "Haftanın Şarkısı"

Bi şeyler yazamasam bile o hafta mutlaka bu rutini aksatmamaya çalışıyorum. İyi de oluyor açıkçası. En azından blogdan kopmamış oluyorum, yoğun olsam bile.

Hem daha sonra yazmaya başlayınca da "uzun zamandır yazamıyorum, bloga bakamıyorum ne zamandır, bu aralar pek yazma fırsatım olmadı" gibi giriş cümleleri kurmama gerek kalmıyor bu bölüm sayesinde ki bu saydığım cümleler pek çok bloggerın besmelesi olan cümlelerdir. (buna da laf sokan çıkar şimdi "vay efendim besmele ile dalga mı geçtin kafir" diye)


Neyse efendim konumuza dönelim. Açıkçası 1 hafta öncesine kadar ne Cirrus'dan ne de şarkılarından haberim vardı. Geçen haftanın şarkısı Breathe Me'yi gören ve "Sen Sia'yı seviyorsan buna da bi bak derim" diyen güzel bir dost sayesinde bu grupla tanıştım.

İlk dinlediğimden beri de çok fena bir şekilde takılmış durumdayım kendilerine. Hatta haftanın şarkısı için hangi şarkılarını seçsem diye düşünürken iki şarkıyı birden buraya koyup bir ilki gerçekleştirmemi de sağladı bu grup.

Kendilerine ait bir kliplerine rastlamadım nette. Sadece alta koyduğum ve muhtemelen bir hayranları tarafından hazırlanmış bir video var.

Özellikle grubun solisti Nawel Ben Kraiem'in mest eden sesi ile :

She Kills




Haklarında daha detaylı bilgi için MySpace sayfalarını ziyaret edebilirsiniz. Naçizane tavsiyemse "Mama Please" albümlerini bir yerlerden bulup gece gündüz dinlemenizdir.

Kıyamayıp haftanın ikinci şarkısı yaptığım şarkıları ise :

Ila El Jena

Comments (16)

She Kills harika bir şarkı. Benim de dinleyeli çok olmamıştı ve daha dün bir arkadaşım bana bu şarkıyı armağan etmişti. Üzerine bi' de bu denk geldi, tam oldu.

Grubun ismini duymuştum ama şarkılarını dinlemişliğim ya da tesadüfen duymuşluğum yoktu, sen keşfedip de yazana kadar..İlk defa biraz önce dinlemiş bir insan olarak şunu söyleyebilirim ki; bittiği anda tekrar dinleme isteği uyandırdı bende fazlasıyla..Dikkat çekici,tepki verilesi ve en önemlisi fark yaratıcı..Ama üzülerek söylüyorum ki; yarattığı bu güzel etkilere rağmen, ''Şarkıyı en iyi tanımlamayan kelime ödülü''; 'eğlenceli' sıfatına gidiyor yüksek müsadenizle..Saat sabahın 5 i olmasına rağmen içimdeki dans etme isteğini uyandırabilmesi nedeniyle, ödülü kendisine layık gördüğümü belirtip; ''Peki Sayın Sayan; neden eğlenceli sıfatı? '' diye soracak olanları da kitlerim bi güzel..'' hehehe.

Uffff tamam ya HeşBiBiA gidip yatıyorum şimdi çok geç oldu zaten..Haaaa bu arada unutmadan; her boku bildiğini sanıyosun ama bi şarkıyı hatırlayamadın naber? Demek ki her boku hedede hödödö!!! Tamam tamam bu sefer kesin gittim ..Öptüm hadi grşrz, K.i.b A.e.o byes.

Dünya müziği ezgileri taşıyor.
Yada bizim dünyamız bukadar bilemiyorum.

ilk dinldiğimde bende orta doğuya dönük bir izlenim yarattı.

vurmalı çalgılar olsun müziğin rüzgarı olsun.

solistin annesinin fransız babasının tunuslu olmasından mı dır bilinmez aksanına hayran kalmamak mumkun değil.

:) bende bloguma eklemek istedim video2yu. Ama indiremedim bi türlü. Youtube linkinde hata verdi vs bi sürü ıvır zıvır. Ama ben pratik çözümleri seven bir blogger'ım:) Yani; düşündüm de belki sen bana gönderebilirsin:)

ben kısa bir süre önce tanıştım bloğunuzla o gündür bu gündür dehşetle takip ediyorum:)tanıştırdığınız için teşekkürler ila el jena içimde eksik bir hissi tamamlıyor off bu kadar kırıldığıma inanamıyorum ilk kez yazıyorum ya neyse
çok güzel blog insanın pozitif desteğede ihtiyacı var değil mi?
tuğba

sadsad

sdsadsad

sadsadsa

İnci Siker

İnci Siker

İnci Siker

İnci Siker

İnci Siker

İnci Siker

İnci Siker

Haftanın şarkısı gerçekten iyi oluyor. Ben de sayende hiç duymadığım güzel sesler, şarkılar duyup öğreniyorum.
Ustamsın.