Labuat - Soy Tu Aire

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 01:08


Efendim , Labuat İspanya'dan bir ekip.

Bir grup diyemiyorum çünkü tek albüm için bir araya gelmiş bir ekipten oluşuyorlar.

Solistleri Virginia Maestro İspanya'da yapılan bizdeki Popstar benzeri bir yarışmanın galibi olmuş. O birinciliğin ardından yarışmanın jüri üyelerinden de olan Risto Mejide adlı besteci-prodüktör ve The Pinker Tones adlı bir grup ile birlikte Labuat projesini gerçekleştirmişler.

Soy Tu Aire de bu çalışmanın en güzel parçalarından biri olmuş. Şarkıyı özel kılan en önemli etkenlerden biri de şarkıya çektikleri video.

Aslında buna tam bir müzik videosu demek de mümkün değil. Zira ekip üyeleri dahiyane bir fikir bulmuşlar. O da şu ki;  şarkının videosunu, dinleyiciler Labuat'ın kurduğu siteye girip mouselarını hareket ettirerek kendileri oluşturuyorlar. Ben aşağıya bir adet hazır yapılmışını koyuyorum. Siz de bir tane oluşturmak için bu linke tıklayabilirsiniz.

Soy Tu Aire



Soy tu aire
Soy de agua
Hago surcos
Pequeñitos
En la cera
Derretida
De tus ganas
Y voy entrando poco a poco, muy poquito
En tus cosquillas
Me acomodo, te incomodo, pa que rías
Y me cuelo en este enredo sin llamar
Sin avisar
Soy tu aire
Soy tu agua
Te me bebes
Te atraganto
Me respiras
Te salpico
Te me tragas
Y me entretengo, juego un rato en tus recuerdos
Me los pongo en mis enaguas
Hago trizas tus lamentos, creo fantasías locas
Y confundo tu memoria con la punta de mis besos
Soy del aire
Soy del agua
Soy del aire
Soy del agua
Vuelo libre
No me ates
Que me escapo
Entre medio
De tus dedos
Impasible te convierto lo imposible en impensado
Y construyo en lo inseguro
Un futuro improvisado
En que uno y uno no hagan dos
Y los demás estén de más y ya no sean nadie
Soy tu aire
Soy tu agua 

*Grubun MySpace sayfası için tıklayın.

Comments (6)

çoluk çocuk ya amaaan. iyi etmişsin.

hep şunu düşünürüm : bu tür "güzide" yorumlar yapabilen kardeşlerim, neden acaba şu biçare "adsız" kelimesi ardına saklanır ki..
halbuki hazır bu kadar gündem yaratmışken, şöyle bir de çık adını söyle de reklamın olsun değil mi ya?
ama yok işte.. amiyane tabirle "yemiyor"..

ama yorum bölümünü adsız yorumculara kapattım diye sevinme.. bir dönem bloguma musallat olan bir yorumcum vardı.. Valla hiç üşenmedi, gitti kendine ADSIZ diye bir profil açtı yine yazdı..
İnsanın beyni enfeksiyon kapmaya görsün..

-çok uzattım ve hatta kaçtım-
saygılar.

sözlerde, en başta yanlış var, "soy de aire" olcak. kadının aksanı çok hoş yalnız.

Şarkı benim tarzım değil ama fikir harika, klip de öyle!

çok sevdim şarkıyı çok dinlendirici gerçekten :)

Ben Akdeniz'in (Ege ve Adriyatik'i de buna dahil ediyorum) nemalanmasını bilen insanlar için ciddi bir ilham kaynağı olduğunu düşünürüm.Güneşin batışından hüznü, doğuşundan aydınlığı , kuzeye bakınca keyfi aşağı bakınca dramı görürüm.. Bu havzanın benimle aynı düşündüğünü hissettiğim arkadaşlarla dolu... bunu müziklerden, resimlerden ,hikayelerden, efsanelerden anlıyorum... Bak işte popüler kültürün ürünü bir yarışmadan çıkan sıcak melodiye bak!....