Beterböcek..Beterböcek..Bete.....

Posted by her boku bilen adam | Posted in , , | Posted on 22:20


Ah be Beterböcek ismini üç defa söyletemedin mi şu herife alıp götüremedin mi yanında.Çok daha farklı bir yerde olurduk şu an ülke olarak..Gerçi sen de haklısın,ben olsam ben de götürmezdim.

Bu arada Beterböcek'in yanında hiç de sırıtmamış Sertaçortaç,Tim Burton'a burdan sesleniyorum..Timcan al bak orjinal tip sana,al kullan her senaryoda her rolde,"Sertaçortaç the Demon Singer of the Fucking Street" diye film çek..Tamam daha önce öyle bir film çektin ama "zaten kaç farklı senaryoyla film çekilebilir ki.."

Banana Boat Song from Beetlejuice diyelim o zaman biz de.Şu sahnedeki dahilik ayrı da Catherine O'Hara'nın performansına ayrıca hayranım.


*Resim Sezyum'dan.

Comments (4)

ah keşke.. yanında da sedasayanı götüreydi cila olurdu :)

niye öyle diyorsun anacım!bu ülkeyi psikolojik ve sosyal anlamda dengeye getiren insanlar bunlar...bundan 100 sene sonra ''ah bi seda abla vardı beni yeniden yarattı'' ya da ''abi adam süper sıçarken bile şarkı yazabiliyordu'' sözleri ülkede dilden dile dolaşacak...lütden değerlerimize sahip çıkalım!

bu filmi izlememiştim tnt de bugün oynayacağını görünce aklıma hbba geldi aklıma hbba gelince bi bakayım neler yazmış dedim post ların azlığı canımı sıktı oysaki blog da en azından yarım saat geçiririm diye ümit vermiş idim kendime moralimi bozdun akşam akşam bugün içmek için bi bahaneye ihtiyacım vardı bilet i sana kestim bundan sonra daha fazla post istiyorum tamammı hbba ona göre :))

seanpenn,

eyvallah seancum.fırsat buldukça yazmaya çalışıyorum ama işte malum hayat.neyse "sean penn de bizi okuyor" gibi kotu bir espriyle sana teşekkür edeyim.