TRT'ye Mail

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 01:16


Hiç ümitlenmediğim halde yine de izledim tüm yeminlerimi bozarak kupa finalini;ama hayatımda görmediğim ve muhtemelen ölene kadar da göremeyeceğim Türkiye Kupası'nı yine alamadı bizim takım.Neyse aslında bir bakıma da iyi oldu,belki yönetim bir şeyleri düzeltir(sanmıyorum ama).Şimdi bize düşen alaylara,kupa esprilerine göğüs germek ki alışkınız zaten.

Bari güzel futbol izleyeyim diye TRT'deki Barcelona-Bilbao İspanya Kral Kupası finalini izleyeyim dedim.Futbol adına harika bir maç olmuşken TRT spikeri tarafından adeta maçın için edildi.

Öyle ki artık dayanamayıp TRT'ye mail attım :

Sevgili TRT Spor Yönetimi,

13 Mayıs 2009 akşamı İspanya Kral Kupası'nı yayınlayacağınızı duyduğum an gerçekten çok mutlu olmuştum.Ancak az evvel biten maçı izlerken oynanan muhteşem futbola rağmen maçı anlatan spikeriniz adeta tüm futbol keyfimi yerle bir etti.

Elinizde Yalçın Çetin gibi Türkiye'nin en iyi maç anlatan spikeri dururken seçtiğiniz bu spiker arkadaşın(adını bilmiyorum) yaptığı hataların hangi birini sayayım bilmiyorum.

90 dakika boyunca Barcelona'nın yıldızı Xavi Hernandez'e,Liverpool'da oynayan Xabi Alonso demesini mi;Messi gibi artık tüm futbol dünyası için ilah olan bir futbolcuyla Bojan Krkiç'i karıştırmasını mı,Sırp asıllı İspanyol vatandaşı olan Bojan Krkiç'e "Alman" demesini mi,yoksa Beyaz Rusyalı Alexander Hleb'i de Alman vatandaşı ilan etmesini mi...

Böylesine önemli bir maçı,futbol bilgisinden son derece şüphe ettiğim bu spiker arkadaşa anlattırmanız adeta bu harika geceyi biz futbolseverlere zehir etmiştir.

Maç esnasında televizyona bir göz atan annem bile "Messi değil miydi o" derken koskoca TRT'nin spikeri Messi'yi nasıl ayırt edemez ?

Soruyorum sizlere TRT'de futbol spikeri olmak için gerekli vasıflar nelerdir ?

Eğer Messi'ye Krkiç,Krkiç'e Messi,Xavi'ye Xabi Alonso,Hleb'e Alman demek yeterli ise Annemi spiker,Teyzemi ise yorumcu olarak Ankara'ya yanınıza yolluyorum.En azından annemdir teyzemdir der isimleri karıştırmalarına ses çıkarmam.

"İşin şaka kısmı bir yana" gibi bir cümle ile de bitirmiyorum sözlerimi.Şakası falan yok,gerçekler bunlar.Star TV'nin spikerleri sayesinde her hafta Şampiyonlar Ligi eziyete dönerken TRT bari yapmasa bunları diyorum.

Bu maili de kaale alıp almamak,cevaplayıp cevaplamamak sizlere kalmış,ki devletin hiç bir kurumundan beklemediğim gibi sizden de vatandaşa kulak vermenizi beklemiyorum.

Saygılar (artık ne kadar bıraktıysanız)


Buna cevap yazarlar mı bilmiyorum artık ama hakikaten ben böyle kötü spiker görmedim.Bir an kendimi "Acaba İlker Yasin,Sabri Ugan,Ertem Şener gibi adamlara haksızlık mı yapıyoruz acaba" diye düşünürken buldum.

Bu arada Barcelona'nın futbolu,Bilbao'nun da taraftarı mükemmeldi.Bizimkiler daha üçüncü golü yiyince stadı terkederken,Basklılar ezildikleri maçın başından sonuna kadar takımlarını desteklediler.Hem de öyle "beraber yürüdük biz bu yollarda.." gibi abidik gubidik tezahuratlarla değil,adam gibi desteklediler.

Bilbao taraftarını izlerken uzun yıllar önce izlediğim bir reklamı hatırladım..

Athletic Bilbao'nun ürünlerini satan(bizim Fenerium gibi) Athletic Club markasının forma reklamı :

Comments (4)

Xavi Alonso vurdu 4 oldu :):) Şaka gibi spiker şaka

ertem şener in ilker yasin le bir tutulması bence büyük haksızlık. şahsen ben ertem anlatsın istiyorum maçları. öztürk pekin üslubu aklıma geldikçe "çölde bi vaha gibi" ertem.. ercan taner ya da okay karacan gibi değil ama aşağılandığı kadar kötü değil bana kalırsa. bu tarz hatalar yapmıyor. heyecan da katıyor.. sadece işte o bildik gülünç lafları var.. e olsun..

reklam mükemmel

yazı da mailin de süper olmuş.tek kelimeyle bok gibi anlattı maçı,bok dedim ama!ayrıca şahsi fikrim olarak en iyi maç anlatan 3 türk spikeri de sıkıştırıyım araya...

1-Murat Kosova
2-Ercan Taner
3-Güntekin Onay