UEFA Finali - Show TV'ye Mail

Posted by her boku bilen adam | Posted in , | Posted on 02:48

Geçen haftaki Kral Kupası finalinden sonra TRT'ye Mail atmıştım.Hemen alt satırda görebilirsiniz.Ama beterine beteri varmış ki bu akşam öğrendim bunu.Show Tv finalin için sıçarak(başka bir şekilde izah edilemez) bana aşağıdaki maili attırdı bu sefer.

Sevgili Show Tv Yetkilileri,

Öncelikle geçen sene yayın hakkı elinizde olduğu halde yayınlamadığınız UEFA Kupası finalini bu sene canlı yayınlama lütfunda bulunduğunuz için çok ama çok teşekkür ediyorum.Geçen sene canlı izlemek için açtığım kanalınızda Hamdi Bey'in teklifi ile karşılaşmış ve "yokum" deyip uyduda UEFA Finali veren kanal aramıştım.Bu sene sayenizde o dertten kurtuldum sağolun var olun.



Maç için seçtiğiniz yorumcu Bülent Tulun ise seyir zevkimize zevk kattı.Verdiği muhteşem bilgiler,harika yorum gücü ile adeta maçın heyecanını daha da artıran etkenlerden biri oldu.Özellikle 20 dakika boyunca susup ağzından hiç bir kelimenin çıkmadığı dönem yayınınızın en harika kısmıydı diyebilirim.

Dünyada milyonlarca insanın,son kez düzenlenen UEFA Kupası'na kilitlendiği ve tüm futbolseverler için büyük önem taşıyan bu maçın bizim ülkemizde düzenleniyor olması anlaşılan sizin bu kupaya verdiğiniz önemde pek bir değişiklik yapmamış.Sadece geçen sene saat 03.00'deki bant yayın yerine bu sene canlı yayınla izleme şansına eriştik bu son UEFA Finalini.Buna da şükür tabi ki.

Yoksa ne haddimize son kez düzenlenen bu kupadaki maç dışı etkinlikleri,röportajları,analizleri,çeşitli şovları sizden beklemek..Hele ki maçın son düdüğü çalınır çalınmaz reklamlara geçmeniz ve yaklaşık 25 dakika boyunca reklam vermeniz inanın beni ve benim gibi pek çok futbolseveri çok ama çok sevindirdi.Yani o kupayı kazanan oyuncuların saçmasapan coşkularını,kaybedenlerin aptal gözyaşlarını izlemek yerine "beeee-daaaa-vaaaaa yiyooozzz,iiiii-çiii-yossss,a-diiii-osss" şarkısı eşliğinde reklamları bizlere izletmeniz harika bir yayıncılıktı kanımca.


Zaten o saçmalıkları da daha sonra banttan da olsa kısacık vermeniz ve Yemekteyiz Rize'ye hızlı bir geçiş yapmanız son Uefa Finali'ne çok ama çok yakıştı.Zaten son Uefa Finali yerine 35. Yemekteyiz Final'i daha güzel bir seçenekti.Bu arada favorim uzun saçlı çocuk,yemekleri yetiştiremedi ama pilavı güzeldi,horon sürprizi de iyi olmuş,helal olsun.Hemen yemediğim pilav için oy da yolluyorum.

*Bu arada Hasan Ağbiyi de en kısa zamanda tekrar ekranınızda görmek istiyorum.Doğru mudur..Doğrudur..Arz Ederim..


Artık UEFA Kupası tarihe karıştı.Daha doğrusu Avrupa Ligi adı altında oynanacak bundan sonra.Umarım UEFA Kupası sizin için de tarihe karışmıştır.Sizden kendim ve tüm futbolseverler adına ricam önümüzdeki yıllardan itibaren oynanacak olan bu kupaya hiç bulaşmamanız.Onun yerine Doktorlar olur,Aç Mısın Tok Musun olur,Behzat Uygur'un sunacağı herhangi bir yarışma olur..Ama lütfen maç yayınlamayın artık.Vallahi gerek yok.


Zaten nankör bu futbolseverler.Gidip ayda 100 liracık verip Spormax paketi almak yerine bedavadan Uefa Finali izlemeye çalışırlar.Bir de sizi eleştirir şimdi bunlar.Aman kulak asmayın.

Beeeee-daaa-vaaa,şifreee-siiizzz,izliii-yossss,biii dee şikaaaa-yett ediiiiyoss.....adiii-yossss...

Tekrar teşekkürler Show Tv...

Maça gelince de çok fazla şey yazmak istemiyorum.Diego'suz Bremen gerçekten de yerlerde süründü.Şimdi birileri çıkıp mutlaka "Ya şu Shakhtar ile bizim Fenerbahçemizin,Galatasarayımızın arasında ne fark var ? Onlardan neyimiz eksik" diyecek.Bunu diyecek adamlara Shakhtar'ın bu akşam oynadığı futbolla bizim ligimizde oynanan son 5 yıldaki üst düzey maçları karşılaştırmalarını istiyorum.Hala bizim takımlar daha iyi derlerse de kendilerini Yemekteyiz Transilvanya finaline bekliyorum.Doğru mudur..Doğrudur..

Comments (5)

kupa törenini beklerken içim geçmiş,srna kupayı kaldırırken yayının banttan olduğunu farketmedim bile.Bu arada tribünlerde,dağ başını duman almış tezahuratının yapılması da kupa finalleri tarihi açısından önemli bir anı bıraktı bende...

@radolaite
amatör yaklaşıp : o tribünlere sıkıntıdan o besteleri söyleten ukraynalılar ,almanlar olsun diyeceğim:)

ŞOV TiVi ye gelince , bunların bu tür organizasyonda başarısız olmasının tek sebebini acun ılıcalının bu yayınlara karışmamasınaa bağlıyorum. Zaten kanalı acunun eline vermişler çocuk amerikada avrupada ne gördüyse getiriyor (70 milyonda 1 çıkar yabancı basını takip edip oradakileri bizim ülkemize getiren insan) birde futbolla mı uğraşsın a kanal??

Yorumcu konusunda da yemekteyiz hasan'ı oraya oturtsalar vallahi daha heyecanlı olurdu.(Sanırım bülent tulun'un uefa bileti yoktu bi yakınından rica etti)

Finalde kupa ziyafetini yetiştiremeyen şov tiviye ,yalnızca bizleri evine aldığı için 1 puan veriyorum ve tüm spor severlere aramızda para toplayıp tüm yayınları NTVSpor'a aldırmayı öneriyorum.

Rado,

"dağ başını duman almış" sevimli gelebilir başta ama sonrasındaki "her zaman her yerde en büyük fener" bir fenerbahçeli olarak üzdü beni.yani ne bileyim kendi statımız eyvallah da kendi oynadıgımız bir finalde bagırmak isterdim ben.

mcD,

Vallahi kenarda köşede ne varsa verelim şampiyonlar ligi başta olmak üzere NtvSpor alsın tüm maçları.
Beni asıl endişelendiren İlker Yasin ve Ertem Şener'li Barcelona-Manchester" maçı.Muhtemelen önümüzdeki hafta "Star'a Mail" diye bir yazı olacak bu blogda.
Hasan konusundaki dileklerine de aynen katılıyorum.Hatta Hasan Ağbinin sabahtan akşama kadar tüm Show Tv yayınlarında demirbaş olması lazım.

Bir daha rica ediyorum UEFA veya başka her hangi bir mac yayını yapmayın çünkü sizde seyirciye saygı yok paraya daha cok önem veriyorsunuz zırt pırt reklam politikanız halina gelmiş sizi protesto ediyorum ve uydumdan kanalınızı siliyorum ve bir daha sizi izlemiyorum dostlarıma da bunu yayacağım belki bunu önemsemeye bilirsiniz ama bunu zaman gösterecek daha önce gösterdiği gibi . Bir mac bu kadar katledilir dorusu ne macı anlatacak bir spikeriniz var nede bu organisazyonları yapacak birileri seyirciye saygınız yok bundan sora benim evimde de işiniz yok...

gecen akşam yayınladığınız demiycem cünkü siz hic bişey yapmadınız uefa finalini bir futbol sever olarak hakeret olarak algılıyorum ve bu terbiyesizliğinize de karşılık veriyorum.
Umarım yayın hayatanızda başarılı olamassınız yok olup gidersiniz terbiyesizler

mrb lar ben bingöl yedisudan hüseyin burada ilginç haberler oluyo bazen ve ben bunları size aktarmak istiyorum yani bi nevi muhabirlik yapmak istiyorum 05315080685 no ulaşabilirsiniz