Anush&Inga - Jan Jan

Posted by her boku bilen adam | Posted in , , , | Posted on 16:53


Bu sene Eurovision'da favorim Norveç'ti ama bu kadar farkla kazanması bana da saçma geldi ki Eurovision mevzubahis olunca saçmalık lafına fazla da takılmamak lazım.Gelmiş geçmiş en iyi şarkı olan Lane Moje bile ikinci olmuşken "şu birinci oldu o ikinci oldu ne saçmalık" dememek lazım.

En çok güldüğüm ise "komşular birbirine veriyor" denmesi.Özellikle bizim halkımız bu bahaneye çok sığınıyor.Kimse de sormuyor "ulan komşular birbirine veriyor da bize oy verenler kim" diye.Elin Estonyalısı oyunu komşu Letonyalıya verirken bizim gurbetçiler Belçika,Almanya,Fransa,Hollanda,İngiltere'den oy yağdırıyor her sene.Rimi Rimi Ley bile dereceye giriyor bu sayede.Yani adamlar en azından komşuya verirkene biz kendimize oy veriyoruz.Hangisi daha uygunsuz düşünmek lazım.

Neyse Erovizyon muhabbeti uzar da gider.Zaten daha önce değinmiştim konuya,daha da fazla deşmeyelim.Bu sene en çok dikkatimi çeken şarkıyı paylaşayım ben.

Ermenistan'dan Anush ve Inga kardeşler söylüyor : Jan Jan

video

Comments (6)

Benimde bu sene en çok dikkatimi çeken Azeri hatun oldu...Bu arada ilk on ülkeden sonra oy veren ülkelerın oylarını değiştirip ilk 3 sırada olanlara illaki bir kaç puan sıkıştırdıklarını duşunuyorum ısrarlı bir şekilde...Lane Moje çalıntı değilmiydi demedende kendimi alıkoyamıyorum

Lane Moje'nin çalıntı olduguu iddia ettikleri şarkıyı dinledin mi hiç diye de soruyorum o zaman ben de?

ben dedim benim favorim ermenistan ve moldova dedim. norveç'in müziği iyi ama vokal yetersiz dedim. nitekim bence türkler de sevmedi 3 puan aldı bizden. iceland çıkarmış barbie bebek izliyoruz dedim, bu ne be dedim. norveç'i birinci yaptılar, onları da ikinci. sinirlendim geldim burda 2 sayfa sövdüm sonra hepsini sildim.
jan jan'ı indirdim dinliyorum şimdi.
öyle yani :)

Valla benim favorim Malta'ydı.... Tombul bi abla tek başına çıkmış gelmiş şarkısını söyleyip gitti. Bunların futbolcuları bakkal, manav, kasap falan normalde,müzisyenleri de mi aynı formatta acaba...

hbba,

Jan Jan şarkısını yarı finalde dinlediğimde ben de çok heyecanlandım. Vuruldum şarkıya, performansları çok iyiydi. Diğer 2 favorim de Moldava'nın hareketli balkan şarkısı ve Rusya'nın Mamo şarkısı. Bu sene şarkıların bir çoğu gerçekten kaliteliydi, Eurovision dandikliğinde değildi şarkıların çoğu :)

Finalde Rusya ne kadar basit başlamıştı, sahnede görsellik yokken arkadaki kadın dikkatimi çekti. Kadın yavaş yavaş yaşlanıyordu ve anne'ye dönüşüyordu. Şarkı bitince boğazım düğümlendi ve gözlerim doldu. Bir haftadır Mamo şarkısını dinliyorum. Çooook güzel bir şarkı ya.

o değil de bugun metroda Keremcem hayranı tipli 3 kız norveç'in şarkısını söylüyordu koro halınde.