Eurovision Hadise'si

Posted by her boku bilen adam | Posted in , , , | Posted on 17:18

*İlk olarak kelime oyunlu başlık için tüm okuyanlardan özür diliyorum.Fotomaç başlığı gibi farkındayım.
Yeni yılın ilk yazısını Eurovision hakkında yazıyorum evet."Ya inanmıyorum sana HBBA nasıl eurovision gibi bir konuda yazarsın" demeyin döverim bak."Ayy örovizyon mu iğrençç,ya bizden başka takan yok bu yarışmayı,sonuçta komşu komşuya veriyor" diyenlere hemen antiklişe timini yolluyorum.

Güreş ata sporuysa,örovizyon da ata yarışmamızdır bizim.Önce bunu kabullenelim.Bizden başka ciddiye alan yoksa da yok ne yapalım yani.Ben ciddiye alıyorum,itiraf edin siz de alıyorsunuz.Ayrıca bu kaale almayanlar her sene niye örovizyon şarkısını eleştirir olmamış bu diyerekten onu da anlamam.

Ben seyrediyorum her sene.Hem de çocukluğumdan beri izliyorum.Hatta oy da kullandım itiraf ediyorum.2004 yılında Sırbistan şarkısı "Lane Moje"ye ki hala dinlerim,2006'da Lordi'ye,2007'de seyircilere hareket çeken Teletabi kostümlü travesti Verka Serduchka'ya verdim oyumu.Vallahi adam eğlendirdi beni.Yalan mı söyleyeyim şimdi.

2004 - Zeljko Joksimovic - Lane Moje

video


2007 - Verka Serduchka - Dancing Lasha Tumbai

video


Törkiy siks pointz-La turki siz pua

2003 yılında ülkenin en iyi seslerinden Sertab'ı da sırf ciddiye aldığımız için yolladık oraya.Yarışmayı kazanınca da o kaale almadıklarını söyleyenler içinden de olsa "vay be" dediler itiraf etsinler lütfen.

Bu seneki temsilcimiz Hadise Hanımın şarkısına gelelim.Hemen eleştiriler başlamış böyle şarkı mı olur diye.Neymiş içi boş sözlermiş de,hafif şarkıymış da...
Geçen sene "Deli" şarkısıyla gittik de ne oldu.MFÖ'yü yolladık da Sufi'lerle ne oldu.Yani hem eurovision basit bir yarışma deyip hem de basit,melodik bir şarkıyla katılmayı eleştirenleri de anlamış değilim.

Düm Tek Tek tam anlamıyla bir örovizyon şarkısı.Bence ilk üç içinde mutlaka yer alacak.Hadise Hanım'ın da vücut ölçüleri ve güzel bir kareografi ile et meraklıları da oy verir.Ozan Çolakoğlu'na da son bir kez yollayıp düzenlemesini yaptırdılar mı tamam işte.

Törkiyy tıvelf pointzz...La Türkii duz puaa..

Comments (6)

beğenmedim hıh :m

2004 - Zeljko Joksimovic - Lane Moje'ye oy gönderen başka birilerini daha tanıyorum :)

ben hala zevkle dinlerim.. nasıl muazzam bir güzelliktir bu, bir eurovizyon şarkısında ancak bu kadar şık sunulabilirdi bu ezgiler sanırım.

düm tek tek evet güzel ama sanki sözlerle ilgili bir sıkıntı var gibi gibi :) öyle hemen dile dolanacak türden değil gibi..

sevgili dr.troy sana bir de 96 birincisi secret garden'dan nocturne adlı parçayı dinlemeni tavsiye ediyorum.Youtubeda falan arat ve şok geçir.o şarkının eurovision dan cıktıgına inanamyacaksın.

İ-na-na-mı-yo-rum, hepimizin hafızasına bir şekilde kazınmıştır bu şarkı, Eurovison çıkışlı olduğunu yeni öğreniyorum desem :$

çoğu kişi de bilmez zaten.

eurovision belki bizdeki kadar da abartılacak bir organizasyon olmayabilir ama işte örneklerde gördüğümüz gibi de tamamen dışlayamayız.

hadisenin şarkısı için yok türk motifleriyle süslenmiş yok neden ingilizceymiş ..gibi yorumlara bence gerek yok..kulağı müzikten iyi anlayan ve eurovision daki ülkeler arası puanlamayı bilen her insan hadisenin ilk 5 in dışında kalacağını rahatlıkla söyleyebilir hatta ben ileri giderek ilk 10 a giremez diyorum ..(sertapın şarkısının yanından dahi geçemez yapmayın etmeyin:)ilk 5 e giremeyeceği konusundada da herkesle her iddaaya varım ..yerse