Sitiv Cabs Kim ?

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 19:50

Ayfon 4 diye çalkalanıyor sosyal medya
Bana da fikirlerimi soruyorlar bu konuda
Nokya 3310'um çalıyor bu esnada
Bu Sitiv Cabs denen herif kim la ?

Ayfon 4'ü sol elle tutarsan çekmezmiş
Çekmese bile yine de milyarlar verirlermiş
Benim telefon duvara atmamdan bile etkilenmemiş
Zaten full çekse de "mesajsa turkcell, çalarsa annemmiş"


Hayatımda hiç aypodum olmadı benim
Piranha marka empeüçümden vazgeçemedim
Aypod alsam ona nasıl CanKan yüklerim
Sitiv Cabs şu gözlüklü herif mi la hele bi diyin.


"Bildiğiniz MAC servisi var mı" diye tivit yazıyolar
Benim hala XP kullandığımı bilmiyorlar
Bizim aşağıdaki cafede 15 liraya format atıyorlar
"Sitiv Cabs kim ?" desen "bakkala sor" der postalarlar


Hiç Apple ürünü kullanmadan adımı duyurdum sosyal medyada
Ayfonun hassasslığı zerre değil umrumda
Benim teknolojiden anladığım XP-Piranha-Nokya
Onu bunu bırakın da bu Sitiv Cabs kim la?

Comments (25)

:) ellere sağlık..

"Mukemmel!!"
The Guardian

"5 Stars"
Daily Mail

"Cok iyi yeaaa!! =)
T.

hislerime tercüman adeta!

kral olmuş reyis cCc :))

Alemsin ya :) Kitap ne zaman çıkıyor? Sabırsızlıkla bekliyorum herkes gibi:)

in hbba we trust.

En fazla 50 yıl sonra okullarda ders diye bile okuturlar bence bunu tabii ki " Sitiv Cabs Kim" başlığı altında :))

çok sayıda "la" tırmalayıcı bi etki yapsa da, çok beğendim:) 2. kıta çok hoş. ve çok acı :((

Güzel yazmışsın.

ne güzel yazarımızsın sen HBBA. :)

hala xp kullanıyorum. telefonum ise yan panelleri düşmüş, çaldığında pavyon ışığı gibi yanan nokia 3220. hiçbir sorunum yok kendileriyle. herkesin ipone çıkarıp masaya koyduğu bir ortamda, bu telefon ile "hava atmanın" değeri priceless!

trcell'in de nokia'nın da, bunları çayıra salan içi çıkmış hukuk sistemimizin de allah belasını versin! manuel bir yaşam istiyorum.

allahim allahim yalniz degilmisim bu dunyada :)
benim gibilerde varmis ne guzel, iyi yazmissin ellerin dert gormesin sevindirdin beni :)

allahim allahim yalniz degilmisim bu dunyada :)
benim gibilerde varmis ne guzel, iyi yazmissin ellerin dert gormesin sevindirdin beni :)

ooo çok güzel olmuş, stiv duymasın haa kahve kısmına alınabilir

şahane D:

daha devam eder bu" ayranım yok içmeye tahtavaranla giderim ..." ayaklarımız.. ellerine sağlık!

Onu bunu bırakında harbiden Sitiv Cabs Kim a.q.?

http://www.jiklet.com/cushion-iphone-yastik/
şiirine yastık yapmışlar:)

her şey güzel her şeyi biliyorsun da, anasayfaya dönmek için bi buton bişi koyar insan. bari header a tıklayınca gidelim. dimi ama... (ben o kadar aradım ama göremediysem de iyi saklamışsın demek ki)

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Yüreğine sağlık pek dokunaklı bi şiyir olmuş :)

duygulanmadım değil. ama o gözlüklü adam bill gates dostum.. ne yazık ki.. olsun o da bir gün ölecek..

siz göbeğini kaşıyan adamlar ne anlarsınız zaten stivin applesinden. bidon kafalı xpciler sizi. orhan die bi adam sezen die bi kadın dinlersiniz zaten peh... bi de fazıl sayımız vakti saati gelip rahmetli olsa arkasından helva dağıtıp ağlasak... pardon prefiterol yesek..

Can you tell us more about this? I'd care to find out some additional information.

Stop by my web site: mehran muslimi blog