Demiş ki.. (3)

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 22:54


Yağmur Oğlum!

Bugün tam bir buçuk yaşındasın. Vasiyetnameyi bitirdim, kapatıyorum. Sana bir resmimi yadigar olarak bırakıyorum. Öğütlerimi tut, iyi bir Türk ol.

Komünizm bize düşman bir meslektir. Bunu iyi belle. Yahudiler bütün milletlerin gizli düşmanıdır. Ruslar, Çinliler, Acemler, Yunanlılar tarihi düşmanlarımızdır.

Bulgarlar, Almanlar, İtalyanlar, İngilizler, Fransızlar, Araplar, Sırplar, Hırvatlar, İspanyollar, Portekizliler, Romenler yeni düşmanlarımızdır.

Japonlar, Afganlılar ve Amerikalılar yarın ki düşmanlarımızdır.

Ermeniler, Kürtler, Çerkezler, Abazalar, Boşnaklar, Arnavutlar, Pomaklar, Lazlar, Lezgiler, Gürcüler, Çeçenler içer(de)ki düşmanlarımızdır.

Bu kadar çok düşmanla çarpışmak için iyi hazırlanmalı.

Tanrı yardımcın olsun!


Bir babanın, Nihal Atsız'ın , oğluna ve onun nezdinde tüm yandaşlarına bıraktığı vasiyeti okudunuz. "Türk'ün Türk'ten başka dostu yoktur dediğimizde hemen bizi ırkçılıkla suçluyorlar" diyenlerin bu serzenişlerini birazcık çürütecek bir vasiyet bu sanırım.

En ergen hırslı milliyetçi çocuk ifadesi ile "tarih boyunca pek çok milletle savaşmış, yeri gelince kazık yemiş" falan olabiliriz ama; bu öfke ne be kardeşim ?

Bu öfke ile nasıl yaşıyorsun, nasıl yaşayacaksın ?

Bahsettiğin düşmanlarınla binlerce yıl yan yana yaşayan,fethettiği yerdeki insana dokunmayan bir ırktan gelmedin mi sen ?

Bu ne bitmez kinmiş ?

Hani en klişe tabirle ya onlardan biri olarak doğsaydın ne yapacaktın ?

"Ben Türk doğmadıysam yakarım kendimi" diyip benzin mi dökecektin üstüne ?

Ya anneannenin amcaoğlunun dedesinin ortanca kızı zamanında bir Aleko ile kovalamaca oynamışsa ne olacak ?

Aha gitti senin saf ırk ...

Ben oğluma böyle vasiyet bırakacağıma, gerçek milliyetçi Barış Manço'nun şarkısını dinletirim yeter :

- Hemşerim memleket nire ?
- Bu dünya benim memleket...

Comments (10)

Vasiyetten haberim yoktu, paylastigin icin cok tesekkurler. Hani zaten al birini vur otekine ama Irtica'nin iyi kotu bi subabi var, 'ordu' diye. Asiri Milliyetcilik'in, Irkcilik'in karsisinda hicbirsey yok, o yuzden her zaman daha cok cekinmisimdir. Tesaduf mu bilmiyorum, bu sabah bir video izledim, FF'te paylasilmisti.

Videoda 2,5 saatte Yunanistan'in ve Kibris'in tamaminin nasil isgal edilecegini aciklamislar. Sonrasinda dayanamayip Afrika, Ortadogu ve Avrupa'nin tamamini da almisiz... Gulemiyorsan agla hesabi birseydi yani. Linkini birakiyorum, umarim senin icin sakincasi yoktur. Varsa silebilirsin, alinmam! ;)
http://www.facebook.com/photo.php?pid=1243436&id=622869542#/video/video.php?v=1238949339931&ref=share

Anlaşılan bütün dünya düşman. Hepsini kovamayacağımıza göre en iyisi biz uzaya gidelim, böylece çevremizde hiç düşman kalmaz. Maalesef hala böyle düşünen insanlar var...

aynen söylediklerine katılıyorum ve kendim yazılarımdan bi paragraf eklemek istiyorum izninle...

''milliyetçilik diye bişey varya, (bildin onu sen..) ha işte onu anlamıyorum. milliyetçiyim(!) diyen birinin omzundan tutup ''bak kardeşim yapma'' demek istiyorum. ''yapma bak, beni de sinirlendirip, şu nacizane yolumdan çıkarma, senin gittiğini sandığın yol aslında yok evlat, yok öyle bi yol!! aptal mısın nesin?'' demek istiyorum suratına bakıp. ihtiyaç duyduğu gücün, damarlarındaki asil(!) kanda mevcut bulunduğuna inandığı için, sinirleniyorum haliyle??!!!. kan lan o, sende bende herkeste var, asili mi olur bunun?? hatta sinirden elim ayağım titriyo, suratına iki tane patlatasım, sokak ortasında iki üç tanesini yakasım geliyo. bide şunun milliyetçiliği, bunun milliyetçiliği, cartı curtu var... yalan!! alayınız faşistsiniz lan derecesi mi olur bunun?? türkiyede doğmak ister misin diye kimse sormadı bana buraya gelirken? niye türkiyede ya da yunanistanda ya da arabistanda doğdum diye buna maruz kalayım, bu mu derdiniz? bi aklı selim insan evladı bunun mantıklı bir açıklamasını yapabilir mi sorarım size?
[tanrı türkü korusun(!)... amen!]''

belki biraz fazla bu tepki ama gerek yok böyle şeylere, ölünce hepimiz aynı toprağın altına gircez..

Milliyetçilik hastalıktır ama bu abiyi hastalık boyutlarını biraz aşmış gördüm :d Adam adını bildiği tüm ülkeleri saymış resmen dsmofsdmssjd

Hayır, neyin milliyetçiliği bu? Neyimizle övünüyoruz? "Türksen övün, değilsen itaat et" mantalitesi nasıl bir hastalıktır?

Yani gerçekten tanrı yardımcısı olsun bu zihniyetin. Böyle bir hasta zihniyetle nasıl yaşanır, nasıl vatandaş olunur, nasıl bir gelecek inşa edilir?..

"Tüm dünya işi gücü bırakmış kuyumuzu kazmak için seferber olmuş" düşüncesi nasıl bir mantıktan doğmuş aklım almıyor. Bu fikre göre herkes düşman herkes bizden nefret ediyor. Önce insanız diyemiyorsak herkesi düşman belliyorsak çok fena bir hastalığa tutulmuşuz demektir.

Türk'ün kendisinden daha büyük ve tehlikeli bir düşmanı daha olamaz bence. En büyük düşmanı yine kendisi. Başkasına ne hacet.

mesela yunanlılar filan sürekli bizim kuyumuzu kazıyorlar. sinemaya giderken, maç izlerken, kitap okurken hep akıllarında biz varız. acaba nasıl yapsak, nasıl etsek de şu Türk belasından kurtulsak diyorlar. hatta sevişirken bile rahat değil bu milletler. akılları fikirleri hep bizi bitirmek. böyle manyakça planları var işte. ama nihal atsız önceden bilmiş bunları, yazmış vaziyeti. kurtarmış bizi. ne kadar minnettarız kendisine anlatamam..

bu adamın düşüncelerini destekleyenlerin birde siteleri var. günyüzü görmemiş küfürlerin yorumlarda yer aldığı bu site kendilerini çok güzel ifade ediyor.uzaylılar kısmını atlamış.içerdeki (boşnak)düşmanlardan biri olarak eklemek istedim.

İnternete vaktim olmuyor şu aralar pek HBBA. Bugün girdim ve son 3-4 yazını kombo halinde okudum. Hepsine dair yorumu tek celsede ve Atsız Ata nın vasiyetin altına yapayım tanrının izniyle :)

Cehaletin kutsanması üzerine olan yazılarına bayıldım.yapılan yorumları okumadım ve herhangi birini hedef alarak bunu söylemiyorum ama emin ol ki aldığın övgü ve tepkilerin birçoğunun asıl anlatmak isteğinle uzaktan yakından alakası olmayacak.

Mesela; abi süper yazı ellerin dert görmesin dedikten sonra indirdiği serdar ortaç mp3ünü açıp önce fotomaç sonra posta gazetesini okumaya başlayacak birisi.

hayatında hiçbir zaman apolitik olmakla bir partinin adamı olmamak arasında fark var mı diye kafa yormayacak öteki övgücü.

Bunlar içerdeki düşmanlarındır.

Senden birşeyler öğrendiği farkettiği için değil yazdıklarında kendi dogmalarını destekleyen veya köstekleyen parçalar gördüğü için reaksiyon gösterecek insanlar.

Bunlar tarihi düşmanlarındır.

Bir muhalif Recep İvedik'in iyi film olduğunu veya Üç maymunun dandik olduğunu anlatmaya çalışacak ifade edilmeye çalışılan koca tespiti umursamadan.

Bunlar yeni düşmanlarındır..

Mesela Atsız'a dönemin modasına uyarak yukardaki gibi kabul edilemez fikirlerinden ötürü değil Atsız kendisinin ötekisi olduğu için karşı çıkıcak ve bravo diyecek bazıları. Benzer savlarla Stalin'e sallayan bir yazı yazsan sana burda övgüler düzen adamlar ağzından salyalar saçarak sana muhalefet etmeye kalkacaklar.

Bunlar da gelecekteki düşmanlarındır.

Bu da benim sana nacizane vasiyetim olsun..

Umarım yazılarından istifade edenlerin sayısı daha fazladır bunlardan.Beyin damarlarına allah zeval vermesin diyerek ortamı terkediyorum....

Trevanian'dan sonra birseyler yazmak isterdim ama naylon ulkucu, kolpaci ulkucu ya da aptal ulkucu oldugum icin otagdan atilmak istemiyorum...