Adagio For Strings

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 03:44

Haftanın Şarkısı'nda "Klasik müzikten hiç hazzetmem,entel dantel işi" diyen adamlara bile lafını yedirebilecek güçteki, Samuel Barber'ın ölümsüz eseri "Adagio for Strings" yer alıyor.


Amerikalı Andrew Lyon'un 2007'de Kiev'de Ukrayna Ulusal Senfoni Orkestrası ile icrası :






Şarkı hakkında duyduğum en güzel yorumsa "Platoon'da sarsar; Elephant Man'de yıkar." olmuştu. Elephant Man'i hala izlememiş olanlara da teşvik olsun bu şarkı.

Comments (6)

Elephant Man'i izlemedim ama Platoon'da ciddi anlamda sarstığı kesin.

Ayrıca bunun Ferry Corsten ve Dj Tiesto miksleri de dinlemeye değerdir :)

Bir de Sarah Brightman'dan bir adagio 300 filminden sahne döşemişler pek güzel olmamış ama http://www.youtube.com/watch?v=rW43ecYJhD8

nasıl da farketmemişim bu blogu,efsa sayesişnde buldum. güzelmiş.takip edecem

Gayet haz verici..

Gerçi blogunuzda adı öyle olan köşe gibi bir şey olduğu anlaşılıyor ama ben yine de "şarkı" tanımlamasına itiraz edeyim mi? Vokal yok ki ortada şarkı olsun; yaylılar için bestelenmiş ya hani..

redingot,

haklısın da yine dediğin gibi bölümün adı o. ben de koymadan edemedim.