Yok Artık Lehmann !!!

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 07:59



Kendisinden zaten oldum olası hazzetmem. Ne Seaman sonrası Arsenal'e yakıştırabildim ne de Alman Milli Takımı'na. Gıcık kişiliğinin yanında iyi bir kaleci de değil bence. Ama kim nasıl tahammül ediyor bu adama yıllardır anlamak mümkün değil.


Delilikle Dahilik yerine Çirkeflikle Manyaklık arasında gidip gelen kaleci Lehmann geçen hafta Şampiyonlar Ligi Maçı esnasında işemesinin üzerinden daha 1 hafta bile geçmeden bu sefer maç esnasında Salihoviç'i bakın ne duruma düşürüyor.



Yaptığı bununla da bitmiyor. Takımı Stuttgart 1-0 önde iken son dakikada rakibe tekme atıp oyundan atılıyor ve maç da tekmeden kazanılan penaltı yüzünden 1-1 bitiyor.


Bu ruh hastası maç sonunda da "takımı yaktın" diyen taraftarın gözlüğünü gözünden alıp adamı peşinden koşturuyor. O da burda.


Valla ben anlamadım bu işi. Van Der Sar gibi kaleciler yıllar geçtikçe olgunlaşırken bu manyak 40'ına geldiği halde her gün daha fazla sapıtıyor.


Bi bıraksa da gitse artık.

Comments (6)

şirketin sikik server ı yüzünden orada ne tip bir video var ne yazık ki göremiyorum...müsait olan biri bi açıklasın bana

Ya Salihovic'in ayakkabısı çıkmı şbir pozisyonda. Lehmann da gitmiş ayakkabıyı alıp kale arkasına fırlatmış :D

Sanki Formula 1 pisti anasını satayım, harbiden gerzek bir adam. Belki de uyuşturucu falan kullanıyordur kim bilir.

Allah'ım Enke'yi yanına alırken acaba hedef şaşırmış olabilir misin ? Bir daha kontrol et istersen.

futbolun böyle renkli yüzlerini seviyoruz..

schumy süper özetlemiş durumu.

bizim sınıfta bi çocuk vardı ben ilkokuldayken o da böyledi.

Üretim hatası - insanlık zaiyatı

Nasıl adlandırırsak adlandıralım içimizde bu adamlar.Belki bigün hepsi düzelir dünya da güzel bir yer olur

umutluyum ben

daha bitmedi.. bunlari yaptiktan sonra da münihe gidiyor bir programa katilmak icin. havaalaninda bir kameraman ve spiker yaklasiyor yaninda. spikerden 5 euro istiyor. neden diye sorulunca karnimi doyurucam diyor. spiker tamam diyip parasini ne zaman geri alabilecegini soruyor.. bu da geri vermiycem diyor.. bkz:

http://www.youtube.com/watch?v=dTY2emrHsUE

orta yas bunalimi böyle bisey olsa gerek..