Demiş ki.. (5)

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 23:05

"Demiş ki" serisinde bu sefer bir blogger'a yer veriyorum.

Hastalıklı Dünya'dan (Süper)Cem'in "Bu Vatan Sağolmasın" başlıklı yazıma yaptığı ve yazıdaki boşlukları dolduran başlı başına bir yazı kıvamındaki yorum :

Her zaman söylediğim gibi; öncelikle genlerimizi aldırmalıyız!

Vatan olgusunun ne olduğunu anlatmalıyız bence önce insanlara. İdeolojilerin ne olduğunu anlatmalıyız. Askerliğin ve askerlerin ne olduğunu anlatmalıyız. Ve bunun sonunda her zamanki gibi anlattığımızla kalmalı ve bırakmalıyız bu işleri ahah.. Acınası bir gerçek. Bu ülkem insanına ne anlatırsan anlat boş. Çok açık söylüyorum direkt olarak yüzdemizin çok büyük bir bölümü MAN kafa denilen türden. Anlatıyorsun, evet abi haklısın diyor, ertesi gün o anlamış adam gidiyor, eline yine almış bir savaş baltası Kürt avına çıkmış, ağzından salyalar saçarak küfrediyor...

Alakasız biraz ama; geçen gün çok muhterem -gerçekten ama :p- birisi Tayyip'i yermek için "koministler bile bundan daha iyidir, onlar bile bunun kadar çalmıyorlar" dedi. Sordum; "kaç kez kominist rejim gördün bu ülkede?"

Hiç bir şey bilmeden, sadece genlerimizin vermiş olduğu gazla konuşuyoruz. Bilenleri dinliyoruz ama anlamıyoruz. Anladığın kadarını biliyorsundur zaten. Anlayamadıkları için, anlayabilseler de kavrayamadıkları için, kavrasalar da işlerine gelmediği için, işlerine gelse de korktukları için; UNUTUYORLAR.

Her şeyi unutuyorlar. "Devletin polisine taş mı atılır şerefsizler!" diyorlar.

Hiç sorgulamıyorlar neden bu haldeler? Neden AÇIM/AÇSIN/AÇIZ? Neden patronum bana asgari ücretin biraz üstünü veriyor, neden mesai ücretimi alamıyorum, neden sağlık hizmeti paralı, neden üniversiteler paralı, neden 15 AY boyunca hayattan kopartılıp subay hizmetçiliği yapıyorum, neden işe gidip gelmek için harcadığım para 10 lira civarına tekabül ediyor, neden ekmek 1 lira sınırında, neden ülke üretmiyor, neden HİÇ BİR İCADIMIZ YOK, neden yarı sömürgeyiz, neden hala toprak ağaları var, neden neden neden (daha çok sayarım tabi eheh..)

Aslında bire bir konuştuğun zaman hepsi bu yukardaki paragrafta yazdığım soruları soruyor, çözümler sunuyor, sinirleniyor, bağırıyor! Yeküne geldiğinde bunları kendisine DEVLETin yaptığının farkında.. Ama biliyor, kendisi yeteneksiz, vasıfsız, basiretsiz, sümük gibi bir şey. Hiç bir şeyi değiştirebilecek kudrete sahip değil. O hep itilmeye ve göt yalamaya alışmış. Sesini çıkartırsa götüne cop sokulacağını biliyor. Hem "ELALEM NE DER?!"

Daha söylenecek çok şey var tabi ama yorum boyutunu aştım, makale oldu.. Her boku bilen adam da biliyor bizim bildiklerimizi, biz de onun bildiklerini ve cesaret edip bu MAN KAFA insanlığın gözüne soktuklarını okuyup gaza geliyoruz işte. Eline sağlık diyorum. Yazıyı okuyup, hak verip, yarın hiç bir şey olmamış gibi yaşayabilecek insanlara ise "selam, naber?" diyorum.

Benim yazılarıma gelen yorumlar, karşıt görüşte olanlar da dahil, ayrı birer yazı kıvamında genelde. Takip edenler bu blogdaki yazılara "doğru söylemiş" diyip geçmiyor kendi fikirlerini de hiç çekinmeden bırakıyorlar.

Bunun devam etmesi dileğiyle.

*Aynı yazıdaki tüm yorumları, özellikle de  Trevanian'ın yorumunu okumanızı öneririm.

Comments (2)

Aptallık yüzdemiz, ya da yeni bir ifadeyle MANKAFALIK yüzdemiz gerçekte kaç acaba?
Peki ya bu yüzdenin dışında kalmayı başaranlar? Bloglarda mı kalacak? Canım kardeşlerim, bu bloglar hep "bingo,işte budur" dedirtecek şekilde! Ama ne bir adım ileri atılabiliyor, ne değişen bir şey var? Bu mudur? Ben yazdım oldu! mudur? Bu blogta onlarca haklı yazı var, blog sahibinin sahiden çok şey bildiği belli, ama...
Neden hiç bir şey değişmiyor?
Değişmemesinin nedeni MANKAFALIKsa ve bu keşfedildiyse, bırakalım mankafalar çanak tutsunlar, bizde aramızda birbirini anlayanlar yazalım çizelim midir olması gereken?

Kendisi ile kafa bulabilen zihniyete, hele bu zihniyet sahiden çok şey biliyorsa,sadece saygı duyarım. Umarım, bu bilinç bu sayfalardan taşsın.
Henüz vücüduma dövme yaptırabilecek bir yazı ne yazık bulamadım, tümüne katılsamda. Dövme yaptıracaksam, sanal kahramanları kullanmam asla!
Teşekkürler.