Anlatabildim Mi?

Posted by her boku bilen adam | Posted in , | Posted on 01:52

Bazı sözler var onlara karşılık cevap bile veremiyorsunuz. Kilitleniyorsunuz. Nutkunuz tutuluyor.

Bazı yerler var; oralara gidemiyorsunuz, ordan geçemiyorsunuz. Yürüyemiyorsunuz. Orda nefes alamıyorsunuz. Bakamıyorsunuz bile oraya.

Bazı filmler var; onları sadece izleyebiliyorsunuz. Her zaman yaptığınız gibi "Ağbi yönetmen manyak ya ne film ama. Şu sahnede ne gönderme yapmış adam" diyemiyorsunuz üzerine. Konuşamıyorsunuz. Yazamıyorsunuz hakkında bir şeyler.

Bazı şarkılar var onları sadece dinlemeniz gerekiyor, cümle kuramıyorsunuz üzerine. Dünyanın en çok konuşan, en çok şey bilen, kelimelere en hakim insanı bile olsanız bulamıyorsunuz ne söyleyeceğinizi.

Bazı anılar var çok iyi hatırlıyorsunuz ama hatırlamıyorsunuz. Çıkaramıyorsunuz oldukları yerden.

Bazı şeyler var; anlatamıyorsunuz.

Bilmem..

Anlatabildim mi?

Yok.

Anlatamadım.

Onu diyorum işte.

Anlatamıyorsunuz.



Sevgili Davide,

Gittiğinden beri Martina hep seni soruyor. Sana hala Simone diyor. Ama en kısa zamanda hikayeni ona anlatacağım. Dün işte ilk kez bir pasta yapmamı istediler benden.

Bil bakalım hangisini yaptım?

Şef aşçı yorum yapmadı. Ama Pazar günü listesine onu da dahil etti. Sanırım bu iyiye alamet. Filippo vardiyasını değiştirmeyi başardı. Piyangodan para kazanmayı başarmış gibi coşkuluydu. Şu an için ondan daha fazlasını isteyemeyeceğimi anladım.

Biliyor musun; Lorenzo'yu düşündüğüm zaman yüzünü unutmaktan sesini hatırlayamamaktan korkuyorum artık.

Ne yapıyordur şu an kim bilir ?

Kime gülümsüyordur?

Bir sözüne, bir bakışına bir hareketine hala ihtiyacım var Davide...

Ama sonra birden hareketlerini hareketlerimde hissediyorum.

Konuştuğum zaman senin gibi konuştuğumu fark ediyorum. Seni terk eden herkes her zaman yanında kendilerinden bir parça bırakıyor mu?

Hafızanın sırrı bu mu?

Bu doğruysa kendimi daha güvende hissedeceğim.

Çünkü asla yalnız kalmayacağımı bileceğim.

Gocce Di Memoria - Giorgia

Sono gocce di memoria
Queste lacrime nuove
Siamo anime in una storia
Incancellabile
Le infinte volte che
Mi verrai a cercare nelle mie stanze vuote
Inestimabile
E’ inafferrabile la tua assenza che mi appartiene
Siamo indivisibili
Siamo uguali e fragili
E siamo già così lontani
Con il gelo nella mente
Sto correndo verso te
Siamo nella stessa sorte
Che tagliente ci cambierà
Aspettiamo solo un segno
Un destino, un’eternità
E dimmi come posso fare per raggiungerti adesso
Per raggiungerti adesso, per raggiungere te
Siamo gocce di un passato
Che non può più tornare
Questo tempo ci ha tradito, è inafferabile
Racconterò di te
Inventerò per te quello che non abbiamo
Le promesse sono infrante
Come pioggia su di noi
Le parole sono stanche, ma so che tu mi ascolterai
Aspettiamo un altro viaggio, un destino, una verità
E dimmi come posso fare per raggiungerti adesso
Per raggiungerti adesso, per raggiungere te

* La Finestra Di Fronte

Comments (18)

Bir insanın anlattığı karşısındakinin dinlediği kadardır.

Takma sen.

Kelimeler kiyafetsiz kesinlikle..

Sanırım ben çok iyi anladım.

Bu yüzden bazen bloga yalnız bir afiş koymakla yetiniyorum.

Anlatsam, anlatamam, anlatmaya çalışsam bayağı olurum. Olmaz.

Bu film de öyle, kesinlikle anlatılmaz.

bende klibi çok beğendim.

Karşı pencere filmi... ferzan özpetek'in izlediğim en güzel filmi. Final şarkısını hiç bıkmadan usanmadan dinliyorum, anlamasam da kendimi buluyorum... Giovanna nin o pencerenin önünde sigara içerkenki sahne hala aklımda...

"Bazı filmler var; onları sadece izleyebiliyorsunuz."

Kosmos böyle bir filmdi. Tavsiye edilir.

Bu filmi nerde ne zaman izlesem bu sahnesinde kitlenirim..

daha iyi nasıl anlatabilirdin,anlatılabilirdi bilmiyorum.şarkıya aşığım.anlatamıyorum.

bu başlıkla alakasız olacak ama benim yapılan bi haksızlıkla ilgili şöyle en okkalısından bi yazı talebim var. konu kpss kopyacıları ve kopyacıların fetullah gülen yakınlığı, branş sıralaması verilmemesiyle ilgili.
http://forum.memurlar.net/kategori/17/ ve http://www.facebook.com/photo.php?pid=4488216&id=640244836&ref=notif¬if_t=photo_reply#!/photo.php?pid=4488216&id=640244836&ref=notif%C2%ACif_t&fbid=422209069836 adresler. daha pek çok adres var aslında kopyayı ispatlar nitelikte olan... her neyse bu konuyla ilgili güzel bi yazı olursa seviniriiim.

Beğenirsinde anlatamazsın ya hani..

anlatabildin.

orhan veli'nin şiiri gibi olmuş bu.. çok güzel anlatamadın hbba..

Böyle güzel içerik barındıran bir blog'uğun yani senin ..kişisel fikrim beğendiklerim yerine beğendemdiğin konularda bir şeyler yazmını tercih ederim ..twitter saçmalıkların yazılarının kopyalanması veya abartalım friend feede bütün gün hayatını ifşa etmen yerine potansiyelinin farkına varıp birazdaha gerçek hayatan konulara yer vermen sanırım bu bloguğun ve senin duruşunu daha güzel bir göstergesi olacaktır.

'Seni terk eden herkes her zaman yanında kendilerinden bir parça bırakıyor mu?
Hafızanın sırrı bu mu?
Bu doğruysa kendimi daha güvende hissedeceğim.
Çünkü asla yalnız kalmayacağımı bileceğim.'

Çok güzel yazmışsın hbba.Genelde güzel yazıyorsun ama bazen daha güzel yazıyorsun.Bu daha güzel olanlardan:).Karşı Pencere'yi ben de çok severim .İçim burkuldu sayende, ne diyeyim teşekkürler:)

bu yazı ve bir önceki nouvelle vague dance with me çok güzel paylaşımlar oldu. darısı 100 filme diyorum.

Peki, madem her boku bilensin bil bakalım; sen anlatamadığın halde karşındaki şıp diye anlamıştır konuyu aslında, bunun adı ne? Ya da şöyle diyelim; en anlatamadığım sandığın şey aslında en iyi anlatabildiğin şey olmuştur mesela. Bunun adı ne bakalım?

elemanın biri bu adreste senden bahsetmiş, haberin olsun istedim....

bide her boku biliyom diye geçiniyosun:)) millet arkandan neler kaynatıyo haberin yok :))

şaka bi yana konuyla ilgili kamuoyuna cevap hakkın doğmuş belliki gerisi sana kalmış... benden laf taşıması, dedikodu yapması, fitne sokması falan filan... :) öperim.

http://tanrininsopasi.blogspot.com/2010/08/kucuk-aptallarn-buyuk-dunyalar.html

aşktan hiç bahsetmediğini düşünüyordum ki dolaylı yoldan hep aşka dair yazdıgını gördüm. ama neden aşklarından ve aşka karşı duygularından ibaret yazılar yazmıyorsun? o konudaki fikirlerini de gerçekten merak ediyorum. ki aşk hayatın en önemli etkenlerinden biri ne yazıkki.. aşk bile olmasa sevgi üzerine bi şeyler yazsan. bunu mıç mıç aşk muhabbeti için söylemiyorum. gerçekten arada bir onu da görmeliyiz diye istiyorum.
bence sende saklı bi şeyler var.