Jenerikler 1 - Six Feet Under

Posted by her boku bilen adam | Posted in , | Posted on 18:01


Sadece Jeneriği ile değil içeriği ile de bana göre dünyanın gelmiş geçmiş en mükemmel dizisidir.Bakın en "mükemmelerinden biridir" demiyorum,1 numaradır.İstisnası kesinlikle yok.

Six Feet Under'ı izlemeye başladıktan sonra Lost'un ne sonunu ne başını merak etmeyi bıraktım,Prison Break'i heyecanla beklediğim için resmen kendimden utandım.

Alan Ball'ın harika zihninden çıkan "Six Feet Under" benim zihnimde OZ'u tahttan indirmekle kalmamış aynı zamanda çıtayı öyle bir yere yükseltmiştir ki artık gerçekten de kolay kolay dizi izleyemez oldum.

Bazı öyküler,filmler,kitaplar vardır ya hani,büyük üstatlar bile "üzerine bir şey anlatamam,okuyun,izleyin,dinleyin" diyebilirler sadece.İşte Six Feet Under da öyle bir dizidir.Blogu açtığımdan beri üzerine bir yazı yazmaya çalışıp bir türlü beceremediğim bir başyapıt.
Ölüm ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi..
Ve böyle bir diziye de böyle bir jenerik yakışırdı.

video

Comments (12)

daha gerçek bir dizi olamaz.. artık izleyecek birşeyim kalmadı...

benim sadece :m

Evet jeneriği çok güzel, dizi olarak da çok iyi ama ben maalesef izlemeyi bıraktım. Yaşama ümidimi kırıyordu, izlerken boğuluyordum. Çok kasvetli. İzlemeyi bıraktım da kendime geldim:)

Bu arada yine bir Alan Ball yapımı olan True Blood'un jeneriğine bir göz at. O da çok iyi :)

True Blood'un jeneriğini buldum. Buraya koyayim da herkes beğensin :)

http://www.dailymotion.com/video/x71iqd_true-blood-generique_music

zaten kiminle six feet under konuşmaya çalışsam ben dayanamadım bıraktım diyor.
vallahi haklısınız da biliyor musun.insanın tüm yaşam sevincini alıp götürüyor dizi.
son 3 bölümde içine girdiğim ruh halini anlatamam sana.hele bir final sahnesi var ki günlük...
yani inan bana öyle bir final sahnesi bir daha gelmez bu dünyaya...
bir gün yeterli gücü kendinde görüp izlemeyi başarırsan bu söylediğimi hatırlayacaksın.
six feet under gibisi gelmeyecek bir daha.

True Blood'u zaten çok merak ediyorum.İşin içine artık Alan Ball girince sünnet kasetini bile koysa izlerim,ama bir türlü fırsat olmadı bulup izlemek.görüyorum zaten sen de banner yaptın kaç zamandır.

hemen bu hafta başlıyorum izlenimlerimi de paylaşacağım seninle.jenerigi de izledim.gerçekten çekti beni.

5 sezonunu da izleseydim intihar etmiş ve yerin "six feet" altında olurdum şu anda( Türkiye'de kaç feet derinlikte acaba mezarlar?)

Dizinin finali dünyanın en iyi dizi finali diyebilirim. Finali o kadar çok konuşuluyordu ki dayanamadım ve son 10 dakkasını youtube'dan izledim. Tek kelime ile mükemmeldi.

al işte...mahfetmiş tüm finali..

direk izlenir mi o ya.o finale gelene kadar kaç bölüm bir dayak atıyorlar.kolaya kaçmışsın sen.

kesinlikle. 1 numara.

bi ara izleceğim dizilerden biri ama listemin ön sıralarına aldım bu yorumları görünce :)

en iyi dizi demişken ben de battlestar galactica önereyim herkese. bilimkurgu dizisi dediklerine bakmayın...

yahu 10. bölümü izledim demin. aralıksız ağlar mı bir insan 55 dakika. canım çıktı resmen. ne bu böyle. şimdi 11'e geçiyorum ölmem umarım kederden.

True Blood 4.sezon bitmek üzere.Ne izlesem diye düşünüyordum.İyi oldu ya,hakkaten.

Kredi derecelendirmesi hakkinda bireysel ögrenme, bankalarin yogun çalismalar oldugunu söylemek mümkün olacaktir yapti. Kendiniz adina çalismak için firsat her türlü erisim bu sorunu incelemek istiyorsaniz, Aiicco sigorta kredi kredi sirketi plc gibi özel bir adres yapmak mümkün kolayca ögrenme sürecinde bireysel kredi notlari. Bir noktada ciddi, bu notlar faydali olacaktir, bankalar size verecektir kredilerin yüzde tadini çikariyor. Yani bu sirket e-posta simdi kredi için geçerlidir: simdi igein_h_yizevbekhai@admin.in.th hemen kredi transferi ile devam etmek. Biz% 3 faiz oraniyla kredi

veriyor. bireysel krediye her türlü hürmet kovan.

(1) Biz is için kisisel kredi vermek.
(2) Biz proje kredisi vermek.
(3) Biz, ögrenci kredi vermek.
(4) Biz konaklama kredi vermek.
(5) Biz insaat kredi vermek.

Eger kredi geri ödemek sizin seçim süresinde geri ödemek bildigi herhangi bir miktar için hemen basvurun.
igein_h_yizevbekhai@admin.in.th: Bu e-posta oldugunu.

Aiicco sigorta plc.