Unutuyorum Buraları,Unutuyorum..

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 21:32



Bir insan canlı söylediği şarkıya yanlış tondan girer,detone olur;kendi yazdığı şarkının sözlerini unutur ve buna rağmen şarkıya bambaşka bir tat katabilir mi ?

İşte Sezen bunu yapabiliyor.

Artık kendisine taptığımız için bize mi öyle geliyor yoksa yıllar geçmesine rağmen,Sezen'in özellikle sesindeki kayıplar,yüzündeki deformasyonlar kendisine apayrı bir tat mı katıyor ?

Sadece ona hayranlığımızla açıklayamayız sanırım bu durumu.Michael Jackson'ı da çok severdik çünkü biz..Onu niye aynı göremiyoruz ?



Ebru Gündeş'in sesi mi daha güçlüdür,yoksa Sezen'in mi ? Tabi ki Ebru Gündeş'in..

Ama şu şarkıya o güçlü sese rağmen ,Sezen'in bozuk,detone,unutkan yorumunun kattığı tadı katabildi mi kendisi ?

Yıpranırken bile tat vermek..Efsane olmak böyle bir şey olsa gerek..

*Bu arada gitarı da Türk Pop Müziği'ni ölü toprağından kaldıracak olan adam olarak gördüğüm Mustafa Ceceli çalıyor.

Comments (7)

eski bir röportajda demiştim ki, "sezen'in birkaç kuşaktır üzerimizde büyük hakkı var"
bence bu ne yapsa sevdiren durumunun nedeni de bu... konserlerinde hep izleyicisiyle konuşurken der ya, "senelerdir aramızdaki bağa ve bu krediye güveniyorum" diye...
bir de herkese ve her yere yetişme, bir tekel oluşturup herkesi kontrol etme hevesi olmasa hala dört dörtlük...

michael jackson'a dokunma ya hatırım için:) ben hala müzikte ve show dünyasında daha büyük bir hikaye görmedim.... ne yapsa kabulümdür dediğim tek dünya starı hala:)

mustafa ceceli için daha önce de okumuştum blogunda, aynı düşünüyorum, çok etkileyici bence de...

ebru da sadece iyi ses değil, bazen adamın canına okuyor öyle deme:)))))

ben de sendeki kredimi kullandım bu yorumla farkındayım, hemen uzaklaşiim:)

sezen'in saçmaladıgının ben de farkındayım.Hepsi grubundan tut da Ferhat Göçer'e,yeni çıkan sadece bacak - göğüs gösteren en gudik popçuya bile şarkılarını vermesine kadar bir saçmalıklar silsilesi içinde.

ama işte kendisinin de dediği gibi bir kredisi var herhalde bizde o yüzden bana batmıyor mesela.ya da sineye çekiyoruz.

Michael Jackson gibisi tabi ki gelmedi,baksana Jutsin Timberlake ve türevlerine hiç tutar mı onun yerini.Da işte kendine yaptığı işkence artık eh yeter dedirtiyor.

Ebru Gündeş bence iyi ses ama iyi şarkıcı değil kesinlikle.İlk çıktığpı dönemdeki gibi nafi söyleyebilseydi şarkılarını o da şimdi bambaşka bir yerde olurdu bence.ama Bülent Ersoy gibi söylüyor şarkıları.Adam dövecekmiş gibi.

Fikirlerin farklı olması bazen daha iyi gelir PY,o yüzden aman çekinme bir şey yazarken.

Bu şarkı bu haliyle Ebru Ğündeşin söylediğinden defalarca daha iyi bence. Bir de Ata Demirer den dinlemiş ve bayılmıştım.

bana göre bu durum şundan ibaret,sezen aksu çok ev hali bir müzisyen,kişilik.ben sezeni dinlerken yada konserinde izlerken karşı komşu yada halam gibi hisediyorum karşı komşuya sezen teyze annemler sizdemi evde yoklarda..der gibi

sezen aksu

başından beri sıcak sizden bir okadar birşeyleri aşmış biri olarak gelir hep aklıma
hep öyle kalacak
onno tunç belki büyük bir kayıp oldu
ama eski tadından zerre ekşime olmadı.
birde ben bir dönem goran bregoviçle yaptıkları çalışmalara takılmışımdır.çok güzeldi farklı bir renkti.

Kredi derecelendirmesi hakkinda bireysel ögrenme, bankalarin yogun çalismalar oldugunu söylemek mümkün olacaktir yapti. Kendiniz adina çalismak için firsat her türlü erisim bu sorunu incelemek istiyorsaniz, Aiicco sigorta kredi kredi sirketi plc gibi özel bir adres yapmak mümkün kolayca ögrenme sürecinde bireysel kredi notlari. Bir noktada ciddi, bu notlar faydali olacaktir, bankalar size verecektir kredilerin yüzde tadini çikariyor. Yani bu sirket e-posta simdi kredi için geçerlidir: simdi igein_h_yizevbekhai@admin.in.th hemen kredi transferi ile devam etmek. Biz% 3 faiz oraniyla kredi

veriyor. bireysel krediye her türlü hürmet kovan.

(1) Biz is için kisisel kredi vermek.
(2) Biz proje kredisi vermek.
(3) Biz, ögrenci kredi vermek.
(4) Biz konaklama kredi vermek.
(5) Biz insaat kredi vermek.

Eger kredi geri ödemek sizin seçim süresinde geri ödemek bildigi herhangi bir miktar için hemen basvurun.
igein_h_yizevbekhai@admin.in.th: Bu e-posta oldugunu.

Aiicco sigorta plc.

Dikkat.

Kisisel is baslatmak için bir kredi gerekiyor ?.
faturanizi ödemek için bir kredi gerekiyor mu?

Simdi kredi.teklif@gmail.com bize hemen kredi transferi ile devam
etkinlestirmek için: Eger ilgileniyorsaniz lütfen bu

e-postayi basvurun.
Ayrica bu e-postaya burada bize ulasabilirsiniz:
(finance_institute2015@outlook.com)

Eger ilgileniyorsaniz dolgu ve bu bilgileri dönerseniz biz,% 2 faizle
kredi veriyor

(1) Tam adi: ....................
(2) Kredi Tutari: ...............
(3) Kredi Süre: ..............
Dogum (4) Tarih: .................
(5) Cinsiyet: .........................
(6) Medeni Hali: ...............
(7) Ülke:
(8) Devlet: .....................
(9) Ev adresi: .........
(10) Ofis adresi: .........
Kredinin (11) Amaç:
(12) E-posta adresi:
(13) Telefon numarasi: ...........
(14) Faks numarasi: .............

Web Luis