Jenerikler 2 - Slumdog Millionaire

Posted by her boku bilen adam | Posted in , | Posted on 19:08

Bu sefer bir kapanış jeneriği var listede.


Kim ne derse desin bu yılın en iyi filmi kesinlike Slumdog Millionaire.
İngiliz yönetmen Danny Boyle;Shallow Grave,Trainspotting gibi iki muhteşem filme imza attıktan sonra o derece etki yaratan bir film çekememişti açıkçası.Her ne kadar benim çok sevdiğim ama eleştirmenler tarafından yerden yere vurulan "The Beach" ve zombili gerilim filmlerine yeni bir soluk getiren "28 Days Later" gibi iki değişik filme ve Millions ve A Life Less Ordinary gibi alakasız türdeki filmlerden sonra asıl bombasını bu sene patlattı.
İşin garibi Slumdog Millionaire kesinlikle bir İngiliz filmi değil bana göre.Film sadece İngiliz bir yönetmen tarafından çekilmiş bir Hint filmi.Ve içinde her türden öğeleri barındıran bir şaheser.Aşk,macera,dram,trajedi,komedi,aksiyon...
Bu türleri bir araya getirirken de tam yerinde bir kıvam tutturulmuş.
Popüler Yorum'un tabiriyle "Gerçeğin Masalı" çıkmış ortaya.
Bu film ile detaylı bir yazıyı daha sonra yazmayı düşünyorum.
Şimdilik filmde beni en çok etkileyen sahnelerden kapanış jeneriğini paylaşmak istiyorum.Bahsettiğim "Bollywood'a Saygı" yı doruk noktasına çıkaran Hint alfabesinin yazı karakterine yakın harflerle,karakterlerin çocuk,ergen ve genç hallerini sıralamasıyla ve muhteşem Hint dansıyla harika bir kapanış jeneriği bu.Filmin tamamına yayılan muazzam müziklerinden(A.R.Rahman) Jai Ho eşliğinde muhteşem bir kapanış..

*Uyarayım bu jenerik hafiften spoiler içermektedir.İzlemeyenler kızmasın sonra.




*Filmin harika soundtrack albümünü de buradan indirebilirsiniz.

Comments (8)

hbba,

Filmin kapanış jeneriğini ben de çok sevdim. Tipik Bollywood kapanışına saygı duruşu gibi.

Sinirimden ağladığım tek film Slumdog Millionaire. Öyle duygusal bir zamanımda izlemiştimki bu filmi, artık kişisel film listeme bile koyamıyorum. Öylece puansız ve sıralamasız duracak benim için. Tarif bile edemem, o kadar güzel:)

sevgili günlük,

filmi sevdin mi sevmedin mi ben de anlamadım şu yorumunla :) ama jeneriğin güzel oldugu konusunda mutabıkız.orası kesin :)

hehehe çok mu belirsiz yazmışım ya:) filmi çok beğendim. filmi çok duygusal bir anımda izlediğim için 10 üzerinden 10 veririm, ama diğer beğendiğim filmerin arasına koymam. öyle tek başına durur bir yerde:) valla ben hala anlatamıyorum galiba:) amaaan anlayın işte:)

izleyeceğim mutlaka filmi

film bir harika gerçekten, rado mutlaka izle...

hbba, yeni fark ettim, onore de etmişsin:) sevmişsin gerçeğin masalını, ayrıca dipçik gibisin:) ne güzel fikirler böyle ya, dur durak yok... tebrik ederim çok:)

film de harika, jenirik de, müzikler de.

Kredi derecelendirmesi hakkinda bireysel ögrenme, bankalarin yogun çalismalar oldugunu söylemek mümkün olacaktir yapti. Kendiniz adina çalismak için firsat her türlü erisim bu sorunu incelemek istiyorsaniz, Aiicco sigorta kredi kredi sirketi plc gibi özel bir adres yapmak mümkün kolayca ögrenme sürecinde bireysel kredi notlari. Bir noktada ciddi, bu notlar faydali olacaktir, bankalar size verecektir kredilerin yüzde tadini çikariyor. Yani bu sirket e-posta simdi kredi için geçerlidir: simdi igein_h_yizevbekhai@admin.in.th hemen kredi transferi ile devam etmek. Biz% 3 faiz oraniyla kredi

veriyor. bireysel krediye her türlü hürmet kovan.

(1) Biz is için kisisel kredi vermek.
(2) Biz proje kredisi vermek.
(3) Biz, ögrenci kredi vermek.
(4) Biz konaklama kredi vermek.
(5) Biz insaat kredi vermek.

Eger kredi geri ödemek sizin seçim süresinde geri ödemek bildigi herhangi bir miktar için hemen basvurun.
igein_h_yizevbekhai@admin.in.th: Bu e-posta oldugunu.

Aiicco sigorta plc.

Dikkat.

Kisisel is baslatmak için bir kredi gerekiyor ?.
faturanizi ödemek için bir kredi gerekiyor mu?

Simdi kredi.teklif@gmail.com bize hemen kredi transferi ile devam
etkinlestirmek için: Eger ilgileniyorsaniz lütfen bu

e-postayi basvurun.
Ayrica bu e-postaya burada bize ulasabilirsiniz:
(finance_institute2015@outlook.com)

Eger ilgileniyorsaniz dolgu ve bu bilgileri dönerseniz biz,% 2 faizle
kredi veriyor

(1) Tam adi: ....................
(2) Kredi Tutari: ...............
(3) Kredi Süre: ..............
Dogum (4) Tarih: .................
(5) Cinsiyet: .........................
(6) Medeni Hali: ...............
(7) Ülke:
(8) Devlet: .....................
(9) Ev adresi: .........
(10) Ofis adresi: .........
Kredinin (11) Amaç:
(12) E-posta adresi:
(13) Telefon numarasi: ...........
(14) Faks numarasi: .............

Web Luis