Vengo - Naci En Alamo

Posted by her boku bilen adam | Posted in , , | Posted on 20:58


Belki hala keşfedememiş olanlar vardır diye ekliyorum.Tony Gatlif'in muhteşem Vengo filminden Remedios Silva Pisa adlı 17 yaşındaki muhteşem sesten harika bir "Naci en Alamo" yorumu.Yasmin Levy'i kıskandıracak cinsten bir yorum.Şarkıdaki Ney'in de büyük usta Kudsi Ergüner tarafından icra edildiğini belirteyim de bu muhteşem yorumda kendimize de bir pay çıkaralım.
*Videonun sonunda da Tony Gatlif yorumda bulunuyor.




No tengo lugar
y no tengo paisaje
yo menos tengo patria

con mis dedos hago el fuego
y con mi corazon te canto
las cuerdas de mi corazon lloran

naci en alamo
naci en alamo
no tengo lugar
y no tengo paisaje
yo menos tengo patria

naci en alamo
naci en alamo
ay cuando canta(s)
y con tus dolores
nuestras mujeres te chican


Türkçesi:

Alamo'da doğdum

Adsız yerlerden geldim
Toprağım yok
Anavatanım belirsiz

Ateşler yakıyorum parmaklarımla
Ve sana şarkılar söylüyorum kalbimle
Yürek telim gönül yakıyor

Alamo'da doğdum
Yerim yok, toprağım yok, yurdum yok

Böyledir, bizim (çingene) kadınlarımız
Acınla şarkını söylediğinde
Seni darmadağın eder.

Comments (5)

hiç ahkam kesesim yoktu hbba ama bu haftaki film üçlememi, yumurta ve kısa&acısız'ın yanına tony gatliff'in latcho drom'unu koyarak bitirmeyi düşünmüştüm. Vazgeçip Olağan Şüpheliler'i izledim.

Allah'ın sopasıymışçasına, bu videoyu koymuşsun. Endülüslü bir sevdiğim vardı, Adéla, güzel şarkı söyler, kıvırcık saçları siyahı gururla taşırdı. Sardığı cigaralara tav olmuştum ve çok canını sıktım sonradan onun. verdiğim linkte döndükten sonra onu anmıştım. Buradan da tüm çingenelere ve Endülüs'e selam olsun.

http://durmuscetinakman.blogspot.com/2008/11/como-la-lluvia-sobre-tu-cara.html

Görür görmez "yok artık" dedim
Allahın sopası yok dchetin
Almasaydın Adéla'nın ahını
HBBA böyle bırakmaz yakanı

Silva'nın resmen ikizi sanki
Kafanı vur duvarlara sen şimdi
Adela'nın ahı tuttu bence sana
Kısa ve Acısız kar etmez yarana

Sen otur ağlaya ağlaya Vengo izle
Olacaktın ne güzel Endülüs'e enişte
İçgüveysi oldun buralarda,yüzün mosmor
Ayy yayy yayy yay,ay yay amor....

Hiç olacak şey miydi,
Bu kısa destanımızın adı,
Her Milletten Sevgili idi,
Başrolde adamların en ıssızı.

Morgan ile başladı,
Eva'da yumruk yedim,
Adela sardı yaralarımı,
Katja'dan kazık yedim.

Ve adını anamadığım niceleri,
tadamadığım buseleri,
yazık ki hbba gibileri,
hatırlatır bana o günleri.

Durmuşoğlu der ki,
Bırakalım bu işleri,
Ay güzel deniz mavi,
Kadınlardan geçer elbet,
Her devrimcinin güncesi.

her tarafı testesteron içinde bıraktın dchetin.

unuttuğum "aşık olma sanatını" hatırlattın bu şarkıyla.)) şimdi ben bu yalnızlığımla kimin kollarına sığınıp şarap içeceğim bu şarkıda...((