Gökmen Özdenak - Uçurum

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 03:57

Telegol'ün sonunda olması gereken formatta yaptığı ilk yayın ve o yayının flaş ismi Gökmen Özdenak'tan Murat Bozlak'ın Uçurum şarkısına kattığı muhteşem yorum.



Başlarda biraz çekinik kalmış ağbimiz,ama sanırım tonu tutturamadı.Sonrası malum.Uzun yıllardır böyle bir yorum dinlememiştim.Gerçekten muazzam,adeta şarkıyı yaşatan bir icra.Gökmen Özdenak gerçekten harcanmış yıllarca Gaassaray diye diye.

Birine bile güvenemedi birine bilee....


Kafalar güzel yine çiçek açmış ağbiler.Alkol had safhada.Ziya ağbi en sonda "reklam yok mu" diye inliyor.

Zaaten bu kafada seni değil evi bile zor buluruuumm!!!

Ben de jüri üyelerine katılıyorum 10/10.

Comments (6)

ya ben bu video yu izlemeden duramıyorum bağımlılık yaptı bende yardım edermisin haber sahibi

tutsahhh bu göğnül sağna yaassaaahh!!

Şaka gibi ya, Türk televizyonculuğunda utanç sahneleri:) Ben bir de Kanal 7 ve Samanyolu Tv'nin her program ve dizisinde bu utancı yaşıyorum :)

Bi laf var hani, "Sakaysa hic komik degil, ciddiyse cok komik." diye, tam bu durum icin soylenmis. :D

@fly,

Bünyemde ciddi zararlar yarattığı için izleyemiyorum bu tür yapımları. Depresyon belirtileri gösteriyorum zappingle bile geçerken:)

@fly,

dogumgunu mesajın için çok teşekkürler. evet, ben de şubat şanslılarından biriyim. size de mutluluklar :)