Fikrimin İnce Gülü Demişken

Posted by her boku bilen adam | Posted in , | Posted on 16:15


Fikrimin İnce Gülü filminden bahsetmişken,şarkısına da değinmeden olmazdı elbette.Youtube'da sağlikmemurlari.com adlı bir site tarafından hazırlanan Müzeyyen Senar görüntülerinden oluşan klibi :

İsmail Hakkı Bey'in Muayyer-Kürdi şarkısını Müzeyyen Senar seslendiriyor...

Fikrimin ince gülü
Kalbimin şen bülbülü
O gün ki gördüm seni
Yaktın ah yaktın beni..

Gördüğüm günden beri
Olmuşum inan deli
O gün ki gördüm seni
Yaktın ah yaktın beni..

Ateşli dudakların
Gamzeli yanakların
O gün ki gördüm seni
Yaktın ah yaktın beni..

Ellerin ellerimde
Leblerin leblerimde
O gün ki gördüm seni
Yaktın ah zalim beni
O gün ki gördüm seni
Yaktın ah çapkın beni




Bu da yeni nesilden çok sevdiğim Sema yorumu.



Türk Sanat Müziği'ni sevenler ve şimdiye kadar Sema'nın adını duymayanlar için kendisinin Ekho-Efsane Hanımlar albümünü tavsiye ediyorum.2000'li yıllarda bize taş plak tadı yakalatan bir ses.

Comments (5)

Ne çok şey biliyorsun sen yaaaa :) Şaşırdım :P

sizi bilgimle döverim sayın hadsizin başkanı.

sema'nın albümündeki karşıyakalı yorumu da güzeldir. o şarkının bozulmamış tek güncel versiyonu...

"sen miydin o yalnızlığım mıydı yoksa
kör karanlıkta açardık paslı gözlerimizi
dilimizde akşamdan kalma bir küfür
salonlar piyasalar sanat sevicileri
derdim günüm insan içine çıkarmaktı seni
yakanda bir amonyak çiçeği
yalnızlığım benim sidikli kontesim
ne kadar rezil olursak o kadar iyi

kumkapı meyhanelerine dadandık
önümüzde altınbaş altın zincir fasulye pilakisi
aramızda görevliler ekipler hızır paşalar
sabahları açıklarda bulurlardı leşimi
öyle sıcaktı ki çöpçülerin elleri
çöpçülerin elleriyle okşardın beni
yalnızlığım benim süpürge saçlım
ne kadar kötü kokarsak o kadar iyi

baktım gökte bir kırmızı bir uçak
bol çelik bol yıldız bol insan
bir gece sevgi duvarını aştık
düştüğüm yer öyle açık seçik ki
başucumda bir sen varsın bir de evren
saymıyorum ölüp ölüp dirilttiklerimi
yalnızlığım benim çoğul türkülerim
ne kadar yalansız yaşarsak o kadar iyi"

salak mısın manyak mısın anlamadım gitti mhanyak başkanı salak kraliçesi hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha manyak sitenin ismine bak sapıkoli öretmenii