Ömür Göksel - Sevemem Artık (Alaturka)

Posted by her boku bilen adam | Posted in , | Posted on 03:08


Popüler Yorum ile gece vakti pop müzik-hafif müzik sohbetine dalmışken aklıma geldi bu şarkı.Ömür Göksel'i çok severim.Bana göre Türkiye'nin Frank Sinatra'sıdır kendisi.Bu programı canlı izlemiştim kanallar arasında gezerken.Yutub sağolsun birileri eklemiş.En çok bilinen şarkısı Sevemem Artık'ın pek bilinmeyen alaturka yorumu.

Güftesi Zeki Uluruh'a , bestesi Ömür Göksel'e ait Kürd-i Fantazi eseri bestenin sahibi Ömür Göksel'den dinliyoruz efendim.



Sana bağlandım yollara düştüm
Gitme seninle gelemem artık
Beni hiç eden sensiz hayatı
Sevmek istesem de sevemem artık

Acısı tarifsiz hallere düştüm
Senden başkasının olamam artık
Beni hiç eden sensiz hayatı
Sevmek istesem de sevemem artık

Aşkınla beni bin parçaya böldün
Daha bundan küçük olamam artık
Beni hiç eden sensiz hayatı
Sevmek istesem de sevemem artık.

*Eski adamlar bir başka hakikaten.Yeni nesil sevdiğinin ardından "allah belanı versin,allah seni kahretsin" derken;üstat neler yazmış giden sevgiliye.

Comments (2)

"Aşkınla beni bin parçaya böldün
Daha bundan küçük olamam artık
Beni hiç eden sensiz hayatı
Sevmek istesem de sevemem artık."

bu şarkıyı özellikle yukarıdaki bölümü ben de çok severim.

şarkı sözleri özellikle aşk şarkılarında kişiliksiz bir yere gitti son dönem müziğimizde. böyle olunca da naif sözler duyduğunda insan yeniden etkiye açılıyor. güzel birşey hatırlattın yine gece gece:)

Yemin ediyorum 10 numara... hala dinltiyor. şimdiki ne şarkılar ne de filmler ne başka bişiler. bi kere izlenior bi kere dinlenior yok bi daha istemior insan. bu userler yıllar geçsene hep dinleniior.